Gå til innhold

lyst til å strikke


Gjest lipgloss

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Stavanger og kan lære deg å strikke om du har lyst. Vi kan møtes på en kafé eller noe om du vil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå :) denne tråden gav meg lyst til å lære å strikke også :D

Anonymous poster hash: 56533...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg bor i Stavanger og kan lære deg å strikke om du har lyst. Vi kan møtes på en kafé eller noe om du vil :)

Hei ååå det hørtes så kjekt ut,så snill du er :)

Det er bare en ting å det er at jeg er transe og har ikke komt helt ut av skapet,og da blir identiteten min avslørt her.Kan jeg få tenke litt på det,ble skikkelig glad og rørt over meldingen din,er så kjekt med snille mennesker,jeg bare elsker det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Har du fått kastet på pinnene, Lipgloss?  :rolleyes:

:) ja det har jeg :) må si jeg bare elsker det,stor koser meg og føler jeg får det sånn någenlunde til :)

Var og handlet garn og pinner og finn hjelp til å legge opp masker,nå holder jeg på å strikke min andre gryteklut,tar frem strikketøyet så fort jeg får sjangs,nesten sånn jeg har lyst å ta det med på jobb også,skulle ønsket jeg hadde startet for lenge lenge siden,takk for at du spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

:) ja det har jeg :) må si jeg bare elsker det,stor koser meg og føler jeg får det sånn någenlunde til :)

Var og handlet garn og pinner og finn hjelp til å legge opp masker,nå holder jeg på å strikke min andre gryteklut,tar frem strikketøyet så fort jeg får sjangs,nesten sånn jeg har lyst å ta det med på jobb også,skulle ønsket jeg hadde startet for lenge lenge siden,takk for at du spør :)

 

Så flott at du er kommet så godt i gang, og enda flottere at du koser deg med strikkinga! 

 

En fin måte å bli kjent med ulike teknikker på, er å strikke grytekluter (eller prøvelapper) hvor man bruker ymse metoder. Her er en side hvor du kan finne maaange ulike mønstre og metoder: http://www.knittingfool.com/Default.aspx

 

Snart havner du nok i den samme fella som mange andre strikkere - man har ikke nok tid til å strikke alle ting man har lyst til  :fnise: (sier hun som nettopp begynte på ei lue og allerede har seks andre prosjekt på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Så flott at du er kommet så godt i gang, og enda flottere at du koser deg med strikkinga! 

 

En fin måte å bli kjent med ulike teknikker på, er å strikke grytekluter (eller prøvelapper) hvor man bruker ymse metoder. Her er en side hvor du kan finne maaange ulike mønstre og metoder: http://www.knittingfool.com/Default.aspx

 

Snart havner du nok i den samme fella som mange andre strikkere - man har ikke nok tid til å strikke alle ting man har lyst til  :fnise: (sier hun som nettopp begynte på ei lue og allerede har seks andre prosjekt på gang)

:) hihi ja skal ikke se vekk fra at jeg havner i den fella:) føler jeg er hekta allerde, gleder meg til jeg blir så god som du er og kan strikke litt klær :)

Tusen takk for tips skal inn å titte litt med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig og send en melding om du har lyst en gang tilbudet står åpent. Jeg er som oftest ledig :) og spør her inne om det er noe du ikke forstår så kan jeg prøve å forklare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Bare hyggelig og send en melding om du har lyst en gang tilbudet står åpent. Jeg er som oftest ledig :) og spør her inne om det er noe du ikke forstår så kan jeg prøve å forklare :)

Tusen takk :) dere er så greie :) skulle ønske jeg hadde kjent dere i virkeligheten :) masse gode tips og hjelp har jeg fått, skal bruke noen time i kveld på strikking, syns det er kjempekjekt og koser meg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...