Gå til innhold

Blir så sliten av å prate!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter en liten pause, er jeg nå ganske sår av å prate igjen. Har også hatt litt blodsmak i munnen (når jeg er sliten av å prate) - akkurat slik som når du har sprunget eller trent alt for hardt. Kan det faktisk være et sår nedider? Eller innbilning? Etter det jeg har hørt, trenger ikke slik blodsmak å ha noen som helst betydning. Om om det skulle være et sår - hvorfor iallverden kjenner jeg det i munnen?



Anonymous poster hash: a91a5...87c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer du å synge uten å bli andpusteb? Hvor lenge klarer du å holde pusten? Blir du andpusten av å støvsuge?

Såre mandler? Slim?

Anonymous poster hash: 3cd61...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kan synge...ì

Klarer du å synge uten å bli andpusteb? Hvor lenge klarer du å holde pusten? Blir du andpusten av å støvsuge?

Såre mandler? Slim? Anonymous poster hash: 3cd61...ad1

ja, tror jeg Kan synge. Det går bra å støvsuge. Lite slim, og mandlene ble tatt for 20 år siden.

Anonymous poster hash: a91a5...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trekker det tilbake igjen. Jeg har ikke nok luft til å synge. Men det er mindre anstrengende for stemmen.

Skal det aldri bli bra? Ts

Anonymous poster hash: a91a5...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg tilbake igjen! Nye undersøkelser - de finner ikke noe som feiler...

Imidlertid blir jeg fortsatt sliten, og når jeg er sliten får jeg ofte litt press/vondt midt I brystet - ca midt mellom puppene. Hadde jo tenkte at det skulle være stemmebåndene/halsen man skulle få vondt i - men nei.

Skjønner at jeg må tilbake til legen. Men er ikke hjemme før på mandag. Derfor spør jeg om det er noen som har opplevd noe av det samme her.

Har forøvrig ikke hostet på meg smertene. De dukker opp når jeg prater lenge av gangen - og kan vare llenge etterpå, selv om det er timer siden jeg pratet.



Anonymous poster hash: a91a5...87c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...