Gå til innhold

Måler menn pikken sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ofte lurt på dette. Det er jo så mye snakk om størrelse, men er det virkelig sånn at menn står der og måler pikken sin? Må le ved tanken :fnise:



Anonymous poster hash: 38ba4...b76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min samboer har gjort det en gang, men vi gjorde det sammen bare for morro skyld etter vi hadde sett en film om peniser.



Anonymous poster hash: 91b74...dcb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan med hånda på hjertet mitt si at jeg aldri har målt pikken min. Kan det ha med at menn som er trygge på seg selv og størrelsen sin ikke har behov for det?:P

Anonymous poster hash: c59dd...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det noe å le av? Det er normal nysgjerrighet. Ikke merkligere enn at du sikkert har målt hvor høy du er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte den da jeg var 15, så målte jeg når jeg var 22 eller noe sånt. Er 27 nå og har målt en gang til etter at jeg kom over korrekte instruksjoner om hvordan man skal gjøre det for å få et korrekt resultat i forhold til undersøkelser av penisstørrelse. Korrekt vitenskapelig metode

3 ganger har jeg målt den ja. :)



Anonymous poster hash: 24cbd...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det noe å le av? Det er normal nysgjerrighet. Ikke merkligere enn at du sikkert har målt hvor høy du er.

Er jo litt forskjell.

Anonymous poster hash: 38ba4...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan med hånda på hjertet mitt si at jeg aldri har målt pikken min. Kan det ha med at menn som er trygge på seg selv og størrelsen sin ikke har behov for det? :P

Nei. Forklaringen er nok heller at tissen din er så kort at du ikke tørr å måle den

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Forklaringen er nok heller at tissen din er så kort at du ikke tørr å måle den

Hehe nei, er faktigst det stikk motsatte.;) har da vært i nok dusjer og vært med nok damer til å vite at min er stor. Når damer sier at jeg har stor så sier jeg takk. Noen har spurt hvor stor den er, og jeg har svart at jeg ikke vet det, så blir de helt paffe. De trodde alle menn målte sin. Eneste jeg har målt på kroppen min er høyden i militæret, og da jeg var i vekst.

Anonymous poster hash: c59dd...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg komme med en aldri så liten betroelse. Når jeg er nedfor, f.eks. fordi jeg har tapt en diskusjon på Aktuelt, så bare finner jeg fram linjalen, drar ned buksa og måler tissen. Da blir jeg straks i godt humør igjen :5:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Nå skal jeg komme med en aldri så liten betroelse. Når jeg er nedfor, f.eks. fordi jeg har tapt en diskusjon på Aktuelt, så bare finner jeg fram linjalen, drar ned buksa og måler tissen. Da blir jeg straks i godt humør igjen :5:

Haha bra du er fornøyd😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha bra du er fornøyd

Jeg kjeder meg aldri. Jeg kan måle tissen min om og om igjen helt til jeg blir trøtt og legger meg, og det første jeg gjør når jeg står opp er å finne fram linjalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne

Har ofte lurt på dette. Det er jo så mye snakk om størrelse, men er det virkelig sånn at menn står der og måler pikken sin? Må le ved tanken :fnise:

Anonymous poster hash: 38ba4...b76

Måle? Slik maling du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg aldri. Jeg kan måle tissen min om og om igjen helt til jeg blir trøtt og legger meg, og det første jeg gjør når jeg står opp er å finne fram linjalen :)

😂Hvorfor? Er det pga du er litt usikker, og dermed må måle for å få opp selvtilitten igjen?:) Er ikke for å være frekk, men bare lurer. Jeg mener hvis man er fornøyd med seg selv så trenger man vel ikke den bekreftelsen?:)

Anonymous poster hash: c59dd...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, de gjør faktisk det:P Vært med å målt samboeren min sin(hans initativ!), og vet at flere kompiser har gjort det. Dog ikke fått hørt alle resultatene(og vet ikke om jeg tror på dem jeg har fått høre :laugh:)



Anonymous poster hash: 28fcb...9d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Er vel ganske vanlig å gjøre det? Jeg målte den ikke før jeg ble med her på KG...først da ble jeg usikker på pikken min. Aldri tenkt over størrelsen før det. Har ikke vært et tema med de damene jeg har kjent heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når damer sier at jeg har stor så sier jeg takk.

Takk? Det er medfødt. Det er ikke en prestasjon.

Anonymous poster hash: 38ba4...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...