Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort/vært med på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FruKG

Det er to ting jeg tenker kanskje spesielt på som det sykeste jeg har gjort.

Når jeg var på Kypros for noen år siden med ei venninne så hadde jeg ubeskyttet sex med et to sifret antall menn på ei nattklubb.

Det er en litt lengre forklaring på denne, men det sluttet med at jeg ble tissa og sprutet på av en haug med menn bare iført ei jeans shorts.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er to ting jeg tenker kanskje spesielt på som det sykeste jeg har gjort.

Når jeg var på Kypros for noen år siden med ei venninne så hadde jeg ubeskyttet sex med et to sifret antall menn på ei nattklubb.

Det er en litt lengre forklaring på denne, men det sluttet med at jeg ble tissa og sprutet på av en haug med menn bare iført ei jeans shorts.

Og med dette vet jeg 100% sikkert at du er en fantasifigur.;) Takk for opplysningen hehe.:)

Anonymous poster hash: 60d74...0fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Og med dette vet jeg 100% sikkert at du er en fantasifigur. ;) Takk for opplysningen hehe. :)

Anonymous poster hash: 60d74...0fd

Javel? Takk det samme, jeg skal huske i fremtiden at jeg er det. LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to ting jeg tenker kanskje spesielt på som det sykeste jeg har gjort.

Kom du da? :P

Anonymous poster hash: c4f79...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det sykeste du har gjort/vært med på seksuelt?

Hsr du noengang hart sex for penger/gjenstander?

Alt fra analsex til orgie er det jeg er ute etter å vite.

Jar bare fått høre fra svært mange at firkant osv er vanlig nå til dags sp vil bare spørre her for å se hvor "vanlig" det er :)

Anonymous poster hash: 66fb7...50c

Hatt sex med en eldre fyr. (35 år eldre enn meg). Var 20 da.

Anonymous poster hash: e06a0...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er to ting jeg tenker kanskje spesielt på som det sykeste jeg har gjort.

Når jeg var på Kypros for noen år siden med ei venninne så hadde jeg ubeskyttet sex med et to sifret antall menn på ei nattklubb.

Det er en litt lengre forklaring på denne, men det sluttet med at jeg ble tissa og sprutet på av en haug med menn bare iført ei jeans shorts.

Du hadde sex med et to-sifret antall menn på en nattklubb samme kvelden? Kan tenke meg du var støl dagen derpå? 😂

Anonymous poster hash: cc0ef...4f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Du hadde sex med et to-sifret antall menn på en nattklubb samme kvelden? Kan tenke meg du var støl dagen derpå?

Anonymous poster hash: cc0ef...4f3

Ja, og jeg var litt sår dagene etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to ting jeg tenker kanskje spesielt på som det sykeste jeg har gjort.

Når jeg var på Kypros for noen år siden med ei venninne så hadde jeg ubeskyttet sex med et to sifret antall menn på ei nattklubb.

Det er en litt lengre forklaring på denne, men det sluttet med at jeg ble tissa og sprutet på av en haug med menn bare iført ei jeans shorts.

Dette var vel i media også det? Tror jeg leste om det. En hel rekke med mannfolk som sto ved siden av hverandre foran en bardisk og ble sugd og diverse?

Anonymous poster hash: e79f6...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare ble sånn egentlig :P I ettertid har jeg ledd av det. Moro å ha opplevd :)

Det er kult å ha opplevd noe sånn. Max for min del er to på ett døgn. Var det full pakke med alle tre? Vet noen av dem om at de var en av fler?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to ting jeg tenker kanskje spesielt på som det sykeste jeg har gjort.

Når jeg var på Kypros for noen år siden med ei venninne så hadde jeg ubeskyttet sex med et to sifret antall menn på ei nattklubb.

Det er en litt lengre forklaring på denne, men det sluttet med at jeg ble tissa og sprutet på av en haug med menn bare iført ei jeans shorts.

Er du medlem av noen klubb? Sånn at jeg tilfeldigvis kan være der på generalmøte og få delta i orgie med dine likesinnede? Gud, hvorfor dulter jeg aldri borti slike frigjorte damer som deg.

Selv om det du skriver høres veldig veldig feil ut i hodet, så er penisen min uenig og veldig klar. Takk skal du ha, nå må jeg ta meg en runk før jeg legger meg.

Anonymous poster hash: 8734b...cec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde en kar ved siden av innflygingen til Gardermoen for noen år siden, det var ganske mange som kunne se oss i det flyet de satt på landet...... Var ute og gikk tur i vårsola, husker det godt enda, hadde akurat kjøpt meg en joggedress fra puma samme dagen som jeg syntes var så fin at jeg måtte rett ut på tur med den på. Var skikkelig våryr den dagen, solen skinte, og jeg kom opp på en høyde ved rullebanene på Gardermoen, inne i skauen. Der så jeg en gutt i en bil. Vilt fremmed var han også, skikkelig råner, satt og runket i en adidas grilldress i en Volvo i det jeg gikk forbi og tok ham på fersken. Han var noen og tyve tenker jeg. Ingen andre var tilstede, så jeg spurte den rødmende gutten om jeg skulle hjelpe ham. Aner egentlig ikke hva som gikk av meg, men jeg satte meg ned på huk foran han og begynte å runke ham gjennom treningsbuksa, han ble hardere og hardere. Han kom ut av bilen og lente seg mot den, jeg begynte å suge og sleike ham gjennom buksa. Vippet ut staken hans og han kom rimelig fort. Jeg hadde lyst på mer, så jeg fortsatte til han kom i munnen min en gang til. Landet flere fly mens vi holdt på.....



Anonymous poster hash: 3ad00...1f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde firkant i flere timer en natt da jeg var russ :)



Anonymous poster hash: 9ee68...23a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kult å ha opplevd noe sånn. Max for min del er to på ett døgn. Var det full pakke med alle tre? Vet noen av dem om at de var en av fler?

Full pakke ja, ingen av dem visste om hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du medlem av noen klubb? Sånn at jeg tilfeldigvis kan være der på generalmøte og få delta i orgie med dine likesinnede? Gud, hvorfor dulter jeg aldri borti slike frigjorte damer som deg.

Selv om det du skriver høres veldig veldig feil ut i hodet, så er penisen min uenig og veldig klar. Takk skal du ha, nå må jeg ta meg en runk før jeg legger meg.

Anonymous poster hash: 8734b...cec

Vi er med i et par klubber ja, men de er lukket og basert på vennskap og kjennskap. Håper det gikk bra med runkinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full pakke ja, ingen av dem visste om hverandre ;)

Spennende! Har du fortalt kjærester i etterkant? Tente det deg underveis med nr 2 og 3 at du nettopp hadde hatt sex med andre? Kom noen av dem i deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende! Har du fortalt kjærester i etterkant? Tente det deg underveis med nr 2 og 3 at du nettopp hadde hatt sex med andre? Kom noen av dem i deg?

Min kjære vet det og synes det er litt moro. Ingen av dem kom direkte i meg nei, bruke jo kondom! Jeg vil ikke ha sykdommer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære vet det og synes det er litt moro. Ingen av dem kom direkte i meg nei, bruke jo kondom! Jeg vil ikke ha sykdommer :)

Lurt. Jeg hadde nok også syntes det hadde vært morsomt å vite noe sånn om min kjære.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde firkant i flere timer en natt da jeg var russ :)

Anonymous poster hash: 9ee68...23a

Angrer du på firkanten i ettertid? Har hørt mmflere som har hatt trekant /firkant/ons generelt som får fyllenerver til tymusen dagen etterpå når de våkner opp med 1-3 andre dagen etterpå 😂

Anonymous poster hash: cc0ef...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått til en psykolog som faktisk gjør meg syk. Er så opptatt av å gi meg det ene etter det andre problemet. Bare for å ha noe å fikse. Som å være i en galskapsverden hvor man bare vil skrike.

Anonymous poster hash: 05775...d93

HAHAHAHA, dette er jo latterlig.

Ingen som tvinger deg til å gå til denne psykologen. Slutt da, om det er så fælt.

Anonymous poster hash: ef014...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...