Gå til innhold

Pynter du deg for partneren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å gjøre det, men har ikke mye å pynte meg med. Det blir som regel derfor til at jeg ikke gjør det, og går rundt å føler meg som en dass i stedet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en anelse om at et forhold vil vare lengre om man gjør en liten innsats for og pynte seg for hverandre i det daglige.

Tenk selv hvor attraktiv du anser den mannen som sto på for deg når han slutter med det og ligger rett ut på sofaen og sier jaja..

Ta partneren sin for gitt er en dum ting og gjøre uansett kjønn. Du fant h*n attraktiv og noen andre vil som regel gjøre det samme.

Anonymous poster hash: 14061...ee3

Jeg har en anelse om at respekt og følelser for hverandre har mye større betydning enn litt pynt, for om et forhold vil vare lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Bruker mye kjoler, skjørt og høye heler i hverdagen, så er alltid litt pyntet. Men det blir ofte koseklær i sofaen :-) Vi er samboere, så helt uaktuelt å være striglet til enhver tid når vi er sammen. Heldigvis syns han det kan være sexy med hans t-skjorte, truse og knestrømper (mitt standard kosekveld-antrekk) også.

Utover det pynter jeg meg litt ekstra med ekstra fint undertøy/strømper etc et par ganger i uka, evt korsett e.l. Syns det er viktig å ikke la seg selv forfalle, tror absolutt litt effort er med på å gjøre både forholdet og sexlivet bedre :-) Dessuten liker man jo å føle seg vel, noe fint undertøy bidrar til for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å føle meg som en dass i utgangspunktet, så da forsøker jeg å unngå å se ut som en. Spesielt foran andre og da også kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har tid til hverandre så trives vi best i en collegegenser, hettegenser eller ovetrekksjakke og joggebukse. Da ligger vi og koser oss med hverandre på sofaen, ser film, leser bøker, hører på musikk. Vi stasjer oss opp så mye ellers at det er befriende å slappe av i komfortable klær nå og da.



Anonymous poster hash: 9919b...34e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tsejG

Selvsagt gjør vi det, begge to, hver helg...

Og pynting behøver ikke å bety dress, partykjole og dilldall, men hver fredag og lørdag tar vi på oss noe annet enn hverdagsklær, det kan være så enkelt som at jeg tar på meg ei skjorte og hun et allminnelig skjørt osv. Ikke noe som krever særlig mer enn 5 minutters innsats altså, men du verden så mye bedre enn den beryktede joggebuksa... :)

Viktig å se bra ut for hverandre av og til, og absolutt med på å bygge oppunder et langvarig forhold, sammen med andre viktige ting man gjør for samme sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pyntet meg da jeg datet han, men sluttet å pynte meg når vi ble sammen. Dvs. at jeg bruker mindre tid på sminke og håret.

Anonymous poster hash: 24fce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det, elsker å pynte meg! Ikke absolutt hver dag, kan godt tusle rundt i trusa med ullsokker og hairbun, men liker som oftest å stelle meg ordentlig.

Han hopper joggebuksa når han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det :) Er en pyntete jente, som er veldig glad i å ta meg bra ut. Sminker meg, tar på meg ordentlige klær, fikser håret osv.

Skifter sjeldent klær når jeg kommer hjem fra jobb/skole, men det er mest fordi jeg går mye med kjoler og skjørt, og det er jo like behagelig som en joggebukse det :vetikke:

Hvis jeg skal møte han et sted/han kommer hjem fra en tur, så tar jeg alltid på meg klær jeg vet han liker veldig godt på meg.

Jeg har jo selvsagt også dager (gjerne søndager), hvor jeg går i joggebukse og er usminket, men aldri joggeklær ute i offentlighet.

I tillegg har jeg "fine" koseklær også da, ikke svære, utvaskede, ødelagte bukser..



Anonymous poster hash: dc6eb...2fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke han for gitt bare fordi jeg har på meg joggebukse når jeg likevel bare skal sitte i sofaen å se på TV. Han gjør jo det samme. Det er ikke sånn at han sitter striglet med Armani dress, mens jeg har håret på halv tolv og i onepiece liksom. Det er mange andre måter å vise at man er glad i hverandre, og det gjør vi. Hvis vi skal ut eller gjøre noe spesielt legger vi mer i hvordan vi kler oss og ser ut. Men ingen av oss er veldig glad i å pynte oss. Det betyr selvfølgelig ikke at vi ikke setter pris på hverandre.

Helt enig dette. Selvsagt pynter jeg meg litt om skal noe spesielt men har takk og pris en kjæreste som syns jeg er råsexy hvaenn jeg har på av avslappet klær. Rart det der....en blir mindre kvinnelig jo mer fjas man putter på.Jo mer fake staffasje , jo mindre kvinne er man. Ler når leser "åh jeg er så feminin jeg pakker på sminke og falsk hår og vipper.....".det er motsatt siden dette er FALSKT. En ekte kvinne er KVINNE fordi ikke prøver å gjøre seg til noe annet!

Anonymous poster hash: 53f69...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går som regel i helt alminnelige klær, men kler nå gjerne på meg noe jeg vet han liker å se meg i :) Sminke har jeg ikke brukt på veldig lang tid, men han sier han liker meg best uten. Kjoler og skjørt ser man meg sjelden i. Når det bare er oss to sammen, er det riktignok gjerne pysjbuksa på - og han sier selv han liker at jeg går sånn. Jeg synes dessuten han er akkurat like flott i pysjbuksa som i ei fin skjorte :)



Anonymous poster hash: 9c777...698
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Litt kanskje. Det betyr ikke at jeg spretter opp av senga, påfører meg en aftenmake-up og setter opp håret i kunstferdige frisyrer før Fanden har fått på seg skoa om morgenen. Men jeg passer på at håret er noenlunde stelt, Bresjnev-øyebryna mine er frisert, og at bein ++ alltid er nybarbert. Han synes jeg er like fin uansett - aller finest når jeg kommer rett ut ifra dusjen - men innrømmer også at han synes det er fascinerende hvordan kosmetikk kan endre utseendet mitt.

Vi er begge lettere forfengelige, men likevel er vi mest opptatt av å kunne ha det fint sammen, kunne le og ha det morsomt sammen, snakke om store og små ting, og bare føle oss vel i hverandres nærvær. Uavhengig av hvordan vi ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer an på. Jeg sminker meg hver dag, men om kveldene sitter vi som regel i sofan i hver vår joggebukse. Men skal vi ut å spise, på fest e.l er vi begge ganske forfengelige :)



Anonymous poster hash: a6d13...5fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikser meg før jeg drar på skole og jobb, så da er jeg jo pyntet når jeg kommer hjem også. Mot kvelden skifter jeg som oftest til en t-skjorte og truse, eller bare truse og pleddet i sofaen. På fridager tar jeg ofte på klær jeg vet han liker å se meg i og har håret på den måten han liker. Vil jo være fin for ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

, kan godt tusle rundt i trusa

Jeg vil jo si at det er virkelig og pynte seg. Ingen ting er bedre en når kona rusler rundt i en liten truse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikser meg før jeg drar på skole og jobb, så da er jeg jo pyntet når jeg kommer hjem også. Mot kvelden skifter jeg som oftest til en t-skjorte og truse, eller bare truse og pleddet i sofaen. På fridager tar jeg ofte på klær jeg vet han liker å se meg i og har håret på den måten han liker. Vil jo være fin for ham :)

Synes ikke han du er finest i bare trusa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo si at det er virkelig og pynte seg. Ingen ting er bedre en når kona rusler rundt i en liten truse.

Haha, av en eller annen grunn sier samboeren min det samme, men jeg føler meg alltid som en boms. Win/win. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, av en eller annen grunn sier samboeren min det samme, men jeg føler meg alltid som en boms. Win/win. :)

Din samboer er jo en virkelig mann. Det vakreste er jo dere kvinner i en liten G-streng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke han du er finest i bare trusa?

Sorte tights trumfer trusen anytime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...