Gå til innhold

Dere som er missfornøyde med kroppen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer dere nyte en god sex? Jeg sliter litt med at jeg har 10-15 kg for mye. Mye fett på magen. Stygg rumpe. Føler at han kanskje ikke tenner på meg. Men dette er jo noe som er i hodet mitt. Han vil jo ha sex med meg gang på gang.

Hvordan skal jeg bli mer sikker på meg selv? Under sexen tenker jeg bare å nei tenk om han ser den tjukke magen min 😔

Anonymous poster hash: 9d844...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo som du sier; han har sett kroppen din flere ganger men vil fortsatt ha sex med deg! Han tenner altså på deg og synes du er veldig (unnskyld utrykket) pulbar! Gutter liker så mye forskjellig, heldigvis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som du sier; han har sett kroppen din flere ganger men vil fortsatt ha sex med deg! Han tenner altså på deg og synes du er veldig (unnskyld utrykket) pulbar! Gutter liker så mye forskjellig, heldigvis :)

Ja han tenner ekstremt mye på meg, vil prøve forskjellige stillinger. Men vi prøver nesten aldri noe nytt fordi jeg tørr ikke å vise den feite kroppen min. Føler puppene henger så mye mer etter fødsel også. Men dette er noe jeg kun tenker seg, har aldri fortalt han.

Jeg elsker å ri han, men tanken på at han kommer til å se magen min og hengpuppene får meg til å få avsmak. Selv om dette er min favoritt stilling.

Føler når jeg ligger og han er over meg så får han ikke sett hvor feit magen er i og med at jeg ligger. Da flater den seg litt ut.

Anonymous poster hash: 9d844...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han tenner ekstremt mye på meg, vil prøve forskjellige stillinger. Men vi prøver nesten aldri noe nytt fordi jeg tørr ikke å vise den feite kroppen min. Føler puppene henger så mye mer etter fødsel også. Men dette er noe jeg kun tenker seg, har aldri fortalt han.

Jeg elsker å ri han, men tanken på at han kommer til å se magen min og hengpuppene får meg til å få avsmak. Selv om dette er min favoritt stilling.

Føler når jeg ligger og han er over meg så får han ikke sett hvor feit magen er i og med at jeg ligger. Da flater den seg litt ut.

Anonymous poster hash: 9d844...d58

Jeg tror han synes du er rådeilig! Det du må fokusere på er å synes det samme om deg selv! Jeg skulle ønske jeg visste hvordan, for det er neimen ikke alltid jeg er så glad i min egen kropp.

Kanskje du kan begynne å trene hvis du ikke allerede gjør det? Trenger ikke bli medlem av noe senter, holder lenge med fine turer i litt hurtig tempo og styrkeøvelser man kan gjøre hjemme på gulvet.

Dere kan også ha sex i litt dempet belysning for eksempel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåte, selvsikre og hemningsløse damer i senga er utrolig opphissende og deilig UANSETT hvordan de ser ut.

Ts, bare slipp deg løs og nyt sexen og partneren uten å bry deg om dine komplekser. DA skal du få se gutten din bli enda kåtere på deg! :D

Anonymous poster hash: 87101...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strekkmerker, cellulitter, noen kilo for mye, og pupper som ikke lenger er like langt nord som de var før. Når jeg har sex, later jeg bare som at jeg er kjempedeilig, og nyter alt i fulle drag - og jeg viser det. Min erfaring er at det er lite som tenner en mann mer enn en kvinne som viser at hun nyter og tar for seg av mannen :)

Drit i mage, rumpe og andre dumme ting. Kan aldri tenke meg magen din er så stor som du innbilder deg heller :)



Anonymous poster hash: 467c5...1e3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har strekkmerker, cellulitter, noen kilo for mye, og pupper som ikke lenger er like langt nord som de var før. Når jeg har sex, later jeg bare som at jeg er kjempedeilig, og nyter alt i fulle drag - og jeg viser det. Min erfaring er at det er lite som tenner en mann mer enn en kvinne som viser at hun nyter og tar for seg av mannen :)

Drit i mage, rumpe og andre dumme ting. Kan aldri tenke meg magen din er så stor som du innbilder deg heller :)

Anonymous poster hash: 467c5...1e3

Ja den er ikke sånn mega svær altså, hehe. Men det er en del strekkmerker etter graviditeter. Er 30 så synes det er så kjedelig å føle at kroppen ikke er så fin.

Men jeg skal til meg deres råd, skal bli ner selvsikker.

Anonymous poster hash: 9d844...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Er litt misfornøyd med min kropp, men virker ikke som samboeren min er det.

Tenker jo litt på det, men vil si at jeg greier å nyte det. Hadde kanskje sluppet meg mer løs om selvtilliten hadde vært mer på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok får jeg fortere orgasme de dagene jeg har pynta meg og føler meg fin for mannen. Da glemmer jeg kroppsbildet også.

Anonymous poster hash: 9d844...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer alt av negative tanker så fort min kjære tar på meg, kysser meg og forteller meg at jeg er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er ikke sånn mega svær altså, hehe. Men det er en del strekkmerker etter graviditeter. Er 30 så synes det er så kjedelig å føle at kroppen ikke er så fin.

Men jeg skal til meg deres råd, skal bli ner selvsikker.

Anonymous poster hash: 9d844...d58

Fokuser mer på felles nytelse enn på egen kropp, så skal du se at det føles bedre :)

Anonymous poster hash: 467c5...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater kroppen min. Men når jeg har sex så tenker jeg kun på han jeg har sex med. Kroppen min lever sitt eget liv da :fnise:



Anonymous poster hash: 5cd5d...80f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 15 kg for mye, har slappe fæle lår, har strekkmerker og stort arr på magen, og flere på benet. Singel er jeg og. Men dater jo, og har sex iblant. Og er trygg på meg selv og kroppen da, han vil jo ha meg. Så har ingen problemer med å vise meg naken, ri han osv. Nyter bare sexn.



Anonymous poster hash: f4b26...433
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også komplekser. Stygg hud, slapp hud, litt fett på magen.. Og så tenker jeg over hvordan jeg ser ut i ansiktet, hvis han ser det. Altså lager jeg ikke de naturlige grimasene man gjerne lager under sex. Med lyset veldig dempet, føler jeg meg mest fri og vel.



Anonymous poster hash: d4517...a14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...