Gå til innhold

Herlig sex, men ikke mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begge må være åpne om intrnsjonene sine. Folk må slutte å hinte ig bare forvente at andre skal ta hintet uansett hvilken side de er på. Jeg bare opplyser om at menn kanskje bør tenke seg om ig spørre seg. Virker hun egentlig keen på bare sex?

Det er jo det han lurer på, og årsaken til at tråden er opprettet.

Du har tidligere her bablet om ting som at det er feil at han ikke er forelsket og at ingen skal innlede noe med mindre de ikke vil ha et forhold, så du har tydeligvis en god mengde meninger om dette annet enn at man bare skal "gi uttrykk for intensjonene sine".

Poenget mitt var simpelthen at begge behov er like legitime. Det er ikke mer egoistisk av ham å bare ville ha sex enn for henne å evt. ville ha et forhold. Alle har egne behov de vil tilfredsstille som de anser som viktigere enn partneren sine. Dersom man har gått inn i noe på premisser man ikke er komfortable med, så er det en selv som sier noe. Dette er her (eventuelt) henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man bør ikke ha sex på første kveld, eller tidlig, som kvinne!

Det er alt for mange damer som sprer beina for tidlig, og da rekker ikke mannen å bli emosjonelt knyttet til dama, for da starter alt med seksuelle "følelser". Han rekker ikke å bli forelska!

Så kvinner, vent med å ha sex hvis du vil ha en mann!

Hilsen jente/dame som alltid venter, og får menn som er ekte interessert .

p.s : denne historien til ts, hadde vært mye bedre hvis de hadde møttes UTEN sex, i lang tid, blitt gradvis kjent, for så å ha heftig sex! De begynte i feil ende...



Anonymous poster hash: 4afa7...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp et slikt forhold til en mann jeg møtte på sukker for ett år siden, og nå sitter jeg her knust og ødelagt, noe jeg aldri trodde jeg kom til å bli..

Alt begynte med at jeg kom hjem til han ganske sent en lørdag og hadde tidenes beste sex! Slik fortsatte vi helt fram til nå. Han er sykt deilig, og jeg er den lille blondina hans som han har skrøtet om til kompisene sine. Jeg fikk følelser, og jeg var sikker på at vi kanskje kom til å bli noe mer en vakker dag. Nå flytter han til Oslo, og alt er over. Det siste møte resulterte i null sex, krangling, og en brå slutt der jeg ønsker han lykke til med livet' noe som resulterte i en kald klem!

Husk å vær åpen om hva du driver med, du kan risikere å såre ei jente mye. Jeg tror ikke jeg kjenner noen jenter som bare ser på sex som bare sex, og jeg kjenner mange. Jeg var selv ei ganske kald jente som fint "kunne ha sex uten følelser", men der tok jeg grundig feil! Aldri mer igjen skal jeg gå inn i en slik relasjon til noen, noen kommer til å bli såret uansett og det er vondt! Skulle ønske jeg kunne gå tilbake i tid å forandre på det vi gjorde, fordi jeg kommer sikkert til å tenke på han i flere år framover.

Bare sex, er ikke bare sex.

ts

Hun har ikke sagt noe om eventuelle følelser og jeg mener det er hennes ansvar å ta vare på seg selv. Dersom hun får følelser og ønsker noe mer, så må hun si i fra.

Anonymous poster hash: 2e176...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Hun har ikke sagt noe om eventuelle følelser og jeg mener det er hennes ansvar å ta vare på seg selv. Dersom hun får følelser og ønsker noe mer, så må hun si i fra.

Anonymous poster hash: 2e176...785

Hvis hun får følelser skal du droppe henne?

Anonymous poster hash: 4afa7...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun får følelser skal du droppe henne?

Anonymous poster hash: 4afa7...57a

Tja. Den tid den sorg tenker jeg.

Anonymous poster hash: 2e176...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte også en som jeg hadde helt sykt bra sex med, lærte hverandre å kjenne og utforske og fant ut mer hva vi begge likte jo lenger og flere ganger vi møttes. Men vi ble enige fra dag én at vi ikke skulle være noe annet enn fuckfriends, og om en av oss fikk følelser, så måtte vi slutte med en gang. Men vi hadde ganske god tone mellom oss og kunne egentlig prate om alt og ingenting, og vi kunne sikkert blitt et bra par, om vi hadde passet bra sammen med personlighetene våres. Men vi begge visste at vi var så forskjellige, at vi kunne bare fungere som venner, så vi forble bare fuckfriends, og holdt det sånn!

Jeg syntes du skal prate med hun jenta, og bare være klar på hva du vil, så hun vet det. Jenter kan faktisk ikke lese tanker, selvom mange gutter tror det! Så si rett ut hva du vil, og lag heller klare regler på hva dere er og hva dere gjør om det og det skjer.

Lykke til:)!

Hilsen jente93

Anonymous poster hash: 97897...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo det han lurer på, og årsaken til at tråden er opprettet.

Du har tidligere her bablet om ting som at det er feil at han ikke er forelsket og at ingen skal innlede noe med mindre de ikke vil ha et forhold, så du har tydeligvis en god mengde meninger om dette annet enn at man bare skal "gi uttrykk for intensjonene sine".

Poenget mitt var simpelthen at begge behov er like legitime. Det er ikke mer egoistisk av ham å bare ville ha sex enn for henne å evt. ville ha et forhold. Alle har egne behov de vil tilfredsstille som de anser som viktigere enn partneren sine. Dersom man har gått inn i noe på premisser man ikke er komfortable med, så er det en selv som sier noe. Dette er her (eventuelt) henne.

Eh bablet? Får jeg ikke lov å ha meninger. Fy faen så frekk du er.

selvsagt er han mer egoistisk. Å se på sex som en triviell ting gjør en ganske kald

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

ts

Hun har ikke sagt noe om eventuelle følelser og jeg mener det er hennes ansvar å ta vare på seg selv. Dersom hun får følelser og ønsker noe mer, så må hun si i fra.

Anonymous poster hash: 2e176...785

Jeg synes du virker veldig kald mot henne.

Liker deg ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...