Gå til innhold

Herlig sex, men ikke mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er galt med å være bitter?

Anonymous poster hash: d6725...f92

Å være feminist er ille nok om en ikke skal være bitter i tillegg...

Anonymous poster hash: ab007...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De første gangene brukte vi kondom, men nå har vi sex uten beskyttelse. Hun er på p-pillen, så jeg kommer inni henne. Har ikke følelser for henne så langt i hvert fall.

Vi har også hatt sex på kontoret mitt på min jobb. Fikk henne til å komme på besøk. Jeg har hatt sex med en del kvinner tidligere, men aldri så bra som dette. Vi har veldig bra kjemi og vi har sex hver gang vi møtes. Gjerne flere ganger.

Anonymous poster hash: 2e176...785

For meg høres det nå ut som at dere kunne blitt et bra par;-) Har dere kjemi, er dere kommet langt på vei.

Men si meg....når dere har kjemi, og denne dama er så dødsbra og deilig. Hvorfor kunne du ikke tenke deg å ta henne som din partner?? Hehe, du er snål!!

Anonymous poster hash: a78b4...bf1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være feminist er ille nok om en ikke skal være bitter i tillegg...

Anonymous poster hash: ab007...055

Hvorfor det a?

Anonymous poster hash: d6725...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det nå ut som at dere kunne blitt et bra par;-) Har dere kjemi, er dere kommet langt på vei.

Men si meg....når dere har kjemi, og denne dama er så dødsbra og deilig. Hvorfor kunne du ikke tenke deg å ta henne som din partner?? Hehe, du er snål!!

Anonymous poster hash: a78b4...bf1

Har ingen følelser for henne og vi har det kult slik det er nå. Hvorfor endre på ting da?

Anonymous poster hash: 2e176...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det a?

Anonymous poster hash: d6725...f92

Jeg liker ikke folk som er for å straffe det ene kjønnet (les: menn) og gi privilegier til kvinner, bare i basis av sitt kjønn. Kjønsdiskriminering fra kvinner har dessverre blitt godtatt lenge og er en "ikke" sak. Makan til bakstreberske, dobbelmoralske holdninger feminister har skal du lete lenge etter.

Anonymous poster hash: ab007...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen følelser for henne og vi har det kult slik det er nå. Hvorfor endre på ting da?

Anonymous poster hash: 2e176...785

Ok, jeg skjønner. Men det høres jo ut som at du er fornøyd med situasjonen, så hvorfor da dette innlegget? :laugh:

Om dere begge liker å ha sex med hverandre, slik det nå er, så er jo ingenting bedre!!

Hvem vet....kanskje dere om ett år plutselig begynner å bli keen på hverandre, og ender opp som ett par. Og så blir hun :gravid: ...og du :grine: , og så må du :blomst: , og så resulterer det i dette :bryllup:

Anonymous poster hash: a78b4...bf1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom dere kun har kjent hverandre i to uker, har sex og all kontakt handler om sex er det vel ganske implisitt at dette kun er sex. Om hun antar noe annet er det strengt tatt hun som er naiv.

Men for ordens skyld er det best å understreke dette overfor henne, for å spare deg for evt. drama senere, eller om hun skulle bestemme seg for at du er en drittsekk og spre rykter.

Anonymous poster hash: 3d78c...a57

Man bør da være skånsom mot naive mennesker da. Er ikke greit å såre folk yansett hvor naive de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første gangene brukte vi kondom, men nå har vi sex uten beskyttelse. Hun er på p-pillen, så jeg kommer inni henne. Har ikke følelser for henne så langt i hvert fall.

Vi har også hatt sex på kontoret mitt på min jobb. Fikk henne til å komme på besøk. Jeg har hatt sex med en del kvinner tidligere, men aldri så bra som dette. Vi har veldig bra kjemi og vi har sex hver gang vi møtes. Gjerne flere ganger.

Anonymous poster hash: 2e176...785

Bare av nysgjerrighet. Hvorfor passer dere ikke som forhold etter din mening og tenk om du ikke finner andre med like gid seksuell kjemi senere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen følelser for henne og vi har det kult slik det er nå. Hvorfor endre på ting da?

Anonymous poster hash: 2e176...785

Er litt rart du ikke har følelser. Er synd. Hun høres ut som et kupp. Tenk om du ikke finner noen bedre enn henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å bli forelska, bare vent å se ;) ellers kos deg så lenge du kan!



Anonymous poster hash: 611ad...752
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Jeg hadde nettopp et slikt forhold til en mann jeg møtte på sukker for ett år siden, og nå sitter jeg her knust og ødelagt, noe jeg aldri trodde jeg kom til å bli..

Alt begynte med at jeg kom hjem til han ganske sent en lørdag og hadde tidenes beste sex! Slik fortsatte vi helt fram til nå. Han er sykt deilig, og jeg er den lille blondina hans som han har skrøtet om til kompisene sine. Jeg fikk følelser, og jeg var sikker på at vi kanskje kom til å bli noe mer en vakker dag. Nå flytter han til Oslo, og alt er over. Det siste møte resulterte i null sex, krangling, og en brå slutt der jeg ønsker han lykke til med livet' noe som resulterte i en kald klem!

Husk å vær åpen om hva du driver med, du kan risikere å såre ei jente mye. Jeg tror ikke jeg kjenner noen jenter som bare ser på sex som bare sex, og jeg kjenner mange. Jeg var selv ei ganske kald jente som fint "kunne ha sex uten følelser", men der tok jeg grundig feil! Aldri mer igjen skal jeg gå inn i en slik relasjon til noen, noen kommer til å bli såret uansett og det er vondt! Skulle ønske jeg kunne gå tilbake i tid å forandre på det vi gjorde, fordi jeg kommer sikkert til å tenke på han i flere år framover.

Bare sex, er ikke bare sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det nå ut som at dere kunne blitt et bra par;-) Har dere kjemi, er dere kommet langt på vei.

Men si meg....når dere har kjemi, og denne dama er så dødsbra og deilig. Hvorfor kunne du ikke tenke deg å ta henne som din partner?? Hehe, du er snål!!

Anonymous poster hash: a78b4...bf1

Kanskje han er gift allerede eller at hun har forresten mye bagasje fra før av, f eks at hun er alenemamma?

Anonymous poster hash: 7bc3d...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper lite når menn bare lyver om intensjonene sine. "Ja jeg vil også ha noe seriøst." Yeah right. Menn vil bare tømme seg i så mange damer som mulig. Kvalmt er det.

Anonymous poster hash: d6725...f92

Nei, det betyr ikke at han lyver. Han er åpen for et forhold med den rette kvinnen, men finner ut at du ikke er den rette. Det at noen vil ha noe betyr ikke at de vil ha det med deg. Du leser det slik fordi det er det du håper på.

Slutt å lese ting inn i utsagn og se på handlinger.

Anonymous poster hash: 3d78c...a57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det betyr ikke at han lyver. Han er åpen for et forhold med den rette kvinnen, men finner ut at du ikke er den rette. Det at noen vil ha noe betyr ikke at de vil ha det med deg. Du leser det slik fordi det er det du håper på.

Slutt å lese ting inn i utsagn og se på handlinger.

Man burde ikke innlede noe ned noen man ikke vil ha forjold med syns jeg. Er bare ekstra sårende når han finner den rette..

Anonymous poster hash: 3d78c...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør da være skånsom mot naive mennesker da. Er ikke greit å såre folk yansett hvor naive de er.

Nei men poenget er at så lenge denne jenta ikke har uttrykket noen intensjoner i en annen retning, så vet han jo heller ikke hva hun vil. Det er massevis av jenter som har ONS og fuckbuddies og hun har villig gått inn i dette slik som det er. Det er ikke sikkert hun er naiv, men det er en mulighet. Det er også godt mulig at bare sex er greit for henne. Det er i alle fall det hun kommuniserer.

Det er så altfor mange kvinner som forventer at mannen skal lese tankene hennes, ta de vanskelige beslutningene og diskusjonene og lede det i retningen de vil ha ting. Det er greit å nyte sex og bare ha sex, det er ikke amoralsk så lenge begge er med på leken. Om hun vil ta ting i en annen retning så er hun et voksent menneske som kan kommunisere dette behovet.

Anonymous poster hash: 3d78c...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men poenget er at så lenge denne jenta ikke har uttrykket noen intensjoner i en annen retning, så vet han jo heller ikke hva hun vil. Det er massevis av jenter som har ONS og fuckbuddies og hun har villig gått inn i dette slik som det er. Det er ikke sikkert hun er naiv, men det er en mulighet. Det er også godt mulig at bare sex er greit for henne. Det er i alle fall det hun kommuniserer.

Det er så altfor mange kvinner som forventer at mannen skal lese tankene hennes, ta de vanskelige beslutningene og diskusjonene og lede det i retningen de vil ha ting. Det er greit å nyte sex og bare ha sex, det er ikke amoralsk så lenge begge er med på leken. Om hun vil ta ting i en annen retning så er hun et voksent menneske som kan kommunisere dette behovet.

Anonymous poster hash: 3d78c...a57

Noen jenter gjør det fordi de er redde for at han ikke vil trrffe henne mer eller at det er bedre å ha han lott enn ikke i det hrle tatt. Noen er usikre og tør ikke si rett ut hva de føler. Spesielt om de er rrdde for å skremme han bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men si meg....når dere har kjemi, og denne dama er så dødsbra og deilig. Hvorfor kunne du ikke tenke deg å ta henne som din partner?? Hehe, du er snål!!

Anonymous poster hash: a78b4...bf1

Fordi det at de blir sammen betyr jo bare at ting forblir som de er, men at han gir fra seg friheten i tillegg. Han har jo bare ting å tape på det?

Han er jo ikke forelsket i jenta og ting er bra som de er. Da er ikke spm. "hvorfor ikke ha et forhold", men "hvorfor ha et forhold". Jeg vet at mange jenter vil ha et forhold, men det går jo an å se det litt fra en manns perspektiv. Han har overhodet ingen insentiver til å endre situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter gjør det fordi de er redde for at han ikke vil trrffe henne mer eller at det er bedre å ha han lott enn ikke i det hrle tatt. Noen er usikre og tør ikke si rett ut hva de føler. Spesielt om de er rrdde for å skremme han bort

Er med redd for å snakke med et menneske man har sex med, så er man ikke moden nok til å ha sex. Her må faktisk kvinner ta ansvar. Jeg kjenner igjen situasjonen for jeg var slik da jeg var 18, men i retrospektiv ser jeg jo at det var helt og fullt på meg. Det er en utviklingsprosess og en del av den er faktisk at man opplever de naturlige konsekvensene av sine handlinger, ikke at alle rundt deg behandler deg stakkarslig og går utifra at du ikke kan stå opp for deg selv. Tilfeldig sex er ikke for alle og de fleste forstår det bare når de opplever det, ellers går de i samme fella igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det at de blir sammen betyr jo bare at ting forblir som de er, men at han gir fra seg friheten i tillegg. Han har jo bare ting å tape på det?

Han er jo ikke forelsket i jenta og ting er bra som de er. Da er ikke spm. "hvorfor ikke ha et forhold", men "hvorfor ha et forhold". Jeg vet at mange jenter vil ha et forhold, men det går jo an å se det litt fra en manns perspektiv. Han har overhodet ingen insentiver til å endre situasjonen.

Mister frihet? Er det å være i forhold synonymt med fengsel?

Og han burde vært forelska i henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med redd for å snakke med et menneske man har sex med, så er man ikke moden nok til å ha sex. Her må faktisk kvinner ta ansvar. Jeg kjenner igjen situasjonen for jeg var slik da jeg var 18, men i retrospektiv ser jeg jo at det var helt og fullt på meg. Det er en utviklingsprosess og en del av den er faktisk at man opplever de naturlige konsekvensene av sine handlinger, ikke at alle rundt deg behandler deg stakkarslig og går utifra at du ikke kan stå opp for deg selv. Tilfeldig sex er ikke for alle og de fleste forstår det bare når de opplever det, ellers går de i samme fella igjen og igjen.

Begge må være åpne om intrnsjonene sine. Folk må slutte å hinte ig bare forvente at andre skal ta hintet uansett hvilken side de er på. Jeg bare opplyser om at menn kanskje bør tenke seg om ig spørre seg. Virker hun egentlig keen på bare sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...