Gå til innhold

Musikk under trening


Drikkeflaska

Anbefalte innlegg

Som oftest når jeg jogger så har jeg på meg ei tynn treningsjakke med lomme hvor jeg også kan ha høretelefoner gjennom slik at jeg får hørt musikk. Men nå begynner jo det å bli ganske varmt ute og da er det mer enn nok med bare t-skjorte. Problemet da er at jeg ikke har noe sted å ha mobilen med høretelefoner for å kunne høre musikk. Har prøvd å bruke sånn man har rundt armen, men jeg får den ikke til å sitte skikkelig, og jeg synes det er veldig ubehaglig. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få hørt på musikk mens jeg jogger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så dum ide det, selv om det også muligens er litt ubehagelig å jogge i? 

 

Har ikke prøvd det selv, men kunne tenkt å prøve. Jeg jogger ikke da, men går turer mens jeg hører på musikk fra telefonen som ligger i lomma til joggebuksa, og synes egentlig det er litt ubehagelig med telefonen som presser mot låret mens jeg går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest når jeg jogger så har jeg på meg ei tynn treningsjakke med lomme hvor jeg også kan ha høretelefoner gjennom slik at jeg får hørt musikk. Men nå begynner jo det å bli ganske varmt ute og da er det mer enn nok med bare t-skjorte. Problemet da er at jeg ikke har noe sted å ha mobilen med høretelefoner for å kunne høre musikk. Har prøvd å bruke sånn man har rundt armen, men jeg får den ikke til å sitte skikkelig, og jeg synes det er veldig ubehaglig. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få hørt på musikk mens jeg jogger?

H&M selger diskre rumpetaske til trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Flipbelt på amazon, vurderer å kjøpe en selv. Selv bruker jeg ipoden min, en sånn liten en, og da slipper jeg å bruke opp batteriet på mobilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både mage- og rumpetaske ser jo utrolig teit ut da. Da ville jeg heller lett etter et bedre sånn armbånd til å ha mobilen i. Finnes jo mange forskjellige så sikkert en variant som er bedre enn den du har prøvd.



Anonymous poster hash: d336d...b05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikkeflaskebelte. En del av de har en liten lomme som er stor nok til en telefon. I fjor kjøpte jeg også en liten ipod shuffle. Festes på tights og er på størrelse med et frimerke.

Anonymous poster hash: b8cdc...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med kassagitaren

Anonymous poster hash: 9fc07...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mage- og rumpetaske ser jo utrolig teit ut da. Da ville jeg heller lett etter et bedre sånn armbånd til å ha mobilen i. Finnes jo mange forskjellige så sikkert en variant som er bedre enn den du har prøvd.

Anonymous poster hash: d336d...b05

Det ser ikke bedre ut med mobil på arma, da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et belte som ligner på dette.

 

Veldig praktisk for meg som ikke liker armbånd, ligger tett inntil ryggen og er derfor ikke i veien når jeg løper. Kjenner det faktisk ikke i det hele tatt :) 

 

Har også et med to små drikkeflasker, dessverre er lommen akkurat litt for liten til mobilen jeg har nå, så jeg anbefaler å sjekke at mobilen passer før du kjøper :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en bedre på armen! Jeg har en jeg knapt merker at er der, som sitter veldig stramt. Overhodet ikke ubehagelig. Prøv å bytte arm, jeg syntes kun det føles ok på venstrearmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp en bedre på armen! Jeg har en jeg knapt merker at er der, som sitter veldig stramt. Overhodet ikke ubehagelig. Prøv å bytte arm, jeg syntes kun det føles ok på venstrearmen :)

 

Hvor kjøpte du den? :) Jeg har en veldig tynn arm, og finner ingen som passer. Alle er for store

Anonymous poster hash: a43f8...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper meg tights som har stor nok lomme bak på/over rumpa til å ha mobilen i :)



Anonymous poster hash: 49479...550
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Hvor kjøpte du den? :) Jeg har en veldig tynn arm, og finner ingen som passer. Alle er for store

Anonymous poster hash: a43f8...260

 

Jeg er også veldig tynn på armene. Skulle gjerne sagt hvor den er kjøpt, men det var faktisk en sånn jeg fikk gratis en gang hos Sparebanken eller noe. Den er i hvert fall genial, og jeg får strammet den skikkelig og har mer å gå på. 

 

Men jeg fant denne på nettet:  http://www.xxl.no/sko/skotilbehor/oppbevaring/gear-sportsarmband-small-svart/p/1109514_1_style

 

Den står det at finnes i både small, medium og large, og hvis du kjøper small bør den jo være liten nok tenker jeg i hvert fall :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt den i bh'n.



Anonymous poster hash: 01626...c9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...