Gå til innhold

Hvilke spill har du på Steam?


Gjest extra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det verste var Amazon.com sine steam-tibud ifjor. Huff.

Interessant nok fant jeg ingenting jeg ikke hadde fra før, evt ingenting jeg var interessert i under det salget....

Jeg har for øvrig startet på en nyanskaffet triologi, for de som liker Point-and-click og litt semi-krim/thriller storyline;

Black Mirror.

Har spilt første spillet, det var overraskende bra, både storywise og gameplay, noe hikke her og der siden det var litt eldre enn nyutgitt, men generelt en sterk femmer på terningen. Slutten var overraskende :O

Startet på Black Mirror 2 i går kveld, starten var litt haltende, men det gikk seg til ganske fort, så nå er jeg spent på fortsettelsen, og ikke minst Black Mirror 3. *iih*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant nok fant jeg ingenting jeg ikke hadde fra før, evt ingenting jeg var interessert i under det salget....

Jeg har for øvrig startet på en nyanskaffet triologi, for de som liker Point-and-click og litt semi-krim/thriller storyline;

Black Mirror.

Har spilt første spillet, det var overraskende bra, både storywise og gameplay, noe hikke her og der siden det var litt eldre enn nyutgitt, men generelt en sterk femmer på terningen. Slutten var overraskende :O

Startet på Black Mirror 2 i går kveld, starten var litt haltende, men det gikk seg til ganske fort, så nå er jeg spent på fortsettelsen, og ikke minst Black Mirror 3. *iih*

Blackwell sier jeg bare !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blackwell sier jeg bare !

Been there, done that, kjøpte nylig fireren fordi det ble med på Halloweensalget til 70% rabatt. Det har ligget LENGE på wishlisten. :fnise:

Anbefaler Scratches: Directors Cut tilbake til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Må oppdatere min liste:

- Dead Island

- Dead Island Riptide

- Left 4 Dead 2

- State of Decay

- The Walking Dead

- Heroes of Might and Magic 5 + en tilleggspakke

- Heroes of Might and Magig 6

Endret av LilleEirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være julesalget til steam så har jeg nå 4 nye titller i samlingen; Pyrite Heart (Jeg har en ting for slike novelle greier, kan ikke noe for det. :ler:), Plague Inc: Evolved, Transistor og Tropico 5.
I det siste så har jeg faktisk kjøpt inn en del spill, men husker ikke i farta hvilke det er. Jeg tror Fight the Dragon, Orcs Must Die 2, The Escapists er nye på lista, men resten er jeg litt usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har spilt eller har planer om å kjøpe Banished?

Jeg har spilt Banished siden tidlig beta. Liker det spillet veldig mye. Lett avhengighetsdannende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har godt over 100 timer i Banished :)

Anbefaler du spillet? Det fikk karakteren 8/10 hos norske Game Reactor med følgende konklusjon:

+ Velbalansert, vanskelig, inviterer til utforskning, omfattende, fin musikk og grafikk
- Lite innhold, innbyggeres oppførsel kan være irriterende eller lite intuitiv

(http://www.gamereactor.no/anmeldelser/220064/Banished/)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler du spillet? Det fikk karakteren 8/10 hos norske Game Reactor med følgende konklusjon:

+ Velbalansert, vanskelig, inviterer til utforskning, omfattende, fin musikk og grafikk
- Lite innhold, innbyggeres oppførsel kan være irriterende eller lite intuitiv

(http://www.gamereactor.no/anmeldelser/220064/Banished/)

Absolutt. Stemmer veldig bra det de skriver også, det er veldig vanskelig i starten, litt mindre vanskelig, men fortsatt veldig utfordrende når man lærer seg det. Nylig kom det en patch som ga støtte for mods og Steam Workshop, så nå kan man laste ned mye mer innhold :) Har ikke prøvd det selv enda, siden jeg vil ha 100% achievements først, men det ser ut til å være veldig mye kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler spillet i hvert fall. Veldig vanskelig i starten som Kragebein sier. Men etter å ha feilet på noen landsbyer så greier en å overleve nokså greit selv om det kan være en del utfordringer. Jeg har ikke opplevd noen bugs i spillet heller selv i tidlig beta fase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullførte nettopp Telltale games - Fables, A wolf among us. Knallbra. Driver på med season 2 av walking dead. Vurderer å kjøpe deres første episode av Game of thrones også.

The gods will be watching er akkurat så spesielt som jeg hadde regnet med. Ikke fullført enda.

The banner saga gleder jeg meg til å hive meg over.

Vanishing of Ethan Carter kjøpte jeg spontant - ikke prøvd enda.

Ellers har jeg fått vettet skremt utav meg ved å spille Five days at freddys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Absolutt. Stemmer veldig bra det de skriver også, det er veldig vanskelig i starten, litt mindre vanskelig, men fortsatt veldig utfordrende når man lærer seg det. Nylig kom det en patch som ga støtte for mods og Steam Workshop, så nå kan man laste ned mye mer innhold :) Har ikke prøvd det selv enda, siden jeg vil ha 100% achievements først, men det ser ut til å være veldig mye kult.

Det er kjøpt nå. Kostet kun 70 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som spiller/har Alien: Isolation her da? Jeg hadde spillet på ønskelisten som da kostet rundt 300-400 kr. Men så fikk jeg tilbud om å kjøpe det for kr. 199 og da slo jeg til. Spillet er grøssende god!!!

Game Reactor Norge gav den 9/10 i karakter. Ikke mange spill som får det.

http://www.gamereactor.no/anmeldelser/263134/Alien%3A+Isolation/

Endret av extra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjøpt nå. Kostet kun 70 kr :)

Kos deg! Anbefaler å prøve på egen hånd uten å lete opp noen beginner guides først, det er så tilfredstillende å få sin første by i gang helt uten hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Arma 2 OA, BAF, PMC

Arma 3, dessverre

DayZ (standalone)

The Elder Scrolls: Skyrim, dessverre

FTL, faster than light

Left 4 dead

Legend of Grimrock 2

Metro, Last light

Red orchestra 2

Civ 5

Sim City 4 deluxe

Space Run (artig spill!)

Xcom, dessverre

* Oj, Heartfilia har også Arma 2. Dame og greier. :D

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...