Gå til innhold

hvordan få bort en kvise+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er krise. Skal på date på lørdag eller søndag, og jeg har faenmeg fått en kvise midt i ansiktet. Hvordan få den bort????



Anonymous poster hash: 097ed...3e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta på tannkrem, la den så være å den er borte til helgen :)

Anonymous poster hash: 6afd9...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på tannkrem, la den så være å den er borte til helgen :)Anonymous poster hash: 6afd9...dec

Tannkrem brukes til tannpuss og skylles bort etterpå, har ingenting på huden å gjøre.

om du har Fucidinkrem bruk det. Hvis ikke gå go kjøpe en god sårkrem på apoteket. La være å plukke på.

Anonymous poster hash: 07716...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klemmer den når den er helt moden så vil det jo mest sannsynlig ikke syns?



Anonymous poster hash: c0d49...535
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klemmer den når den er helt moden så vil det jo mest sannsynlig ikke syns?

Anonymous poster hash: c0d49...535

men da blir den bare rød, og blir enda verre etterpå.. :/ Får kanskje dekke til med concealer eller noe.

Anonymous poster hash: 097ed...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame med kvise på date. Er er tegn på at romansen ikke vil bli bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hedra

Brenn en nål og stikk forsiktig hull. Klem ut pusset. Dynk en q-tips med vademecum eller sprit og press dette mot så det siver inn i kvisen. Kan hende du må gjenta en gang hvis den er stor men den tørker kjempefort og blir borte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannkrem brukes til tannpuss og skylles bort etterpå, har ingenting på huden å gjøre.

om du har Fucidinkrem bruk det. Hvis ikke gå go kjøpe en god sårkrem på apoteket. La være å plukke på.

Anonymous poster hash: 07716...e35

Å så konservativ da gitt!

Har jobbet mange år som sminkør, tannkrem er gull, for å få en kvise fort bort.

Den tørker den inn, og du er kvitt den til helgen :)

Anonymous poster hash: 6afd9...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg klemmer blir det bare sår som blir værende i evigheter eller ny kvise til dagen etter. (og ja, jeg gjør det på riktig måte)

Men med tannkrem er den nesten borte dagen etter og omtrent usynlig etter to dager.

Hvorfor bruke masse penger på kremer fra apoteket når man allerede har noe som funker på badet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basiron syns jeg hjelper :) Ellers så kan du jo bare dekke over med concealer. Daten bryr seg garantert ikke om en kvise!



Anonymous poster hash: 7d879...e0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal jeg prøve tannkrem. Hehe takk. Alltid trodd det ville forverre problemet, men hvis dere insisterer på det, så skal jeg gi det et forsøk. Håper dere ikke lurer meg :P Må ta meg bra ut for han her nå, må rette på første inntrykket :P



Anonymous poster hash: 097ed...3e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så konservativ da gitt!

Har jobbet mange år som sminkør, tannkrem er gull, for å få en kvise fort bort.

Den tørker den inn, og du er kvitt den til helgen :)Anonymous poster hash: 6afd9...dec

Der er stoffer i tankremen som ikke skal på huden, i følge min budlege.

Anonymous poster hash: 07716...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er stoffer i tankremen som ikke skal på huden, i følge min budlege.

Anonymous poster hash: 07716...e35 [/quote

Budleger burde du ikke høre på *knis

Anonymous poster hash: 6afd9...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er stoffer i tankremen som ikke skal på huden, i følge min budlege.

Anonymous poster hash: 07716...e35

Og du, innsiden av leppene dine, tannkjøtt osv er også hud, så om det ikke skal på hud sliter du når du pusser tenna ;)

Anonymous poster hash: 6afd9...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer an på hvilken type kvise det er.

Er det en kvise som sitter i det ytre hudlaget (vet ikke helt hva det kalles), så går det fint an å skvise den hvis den er moden, f.eks.i morgen og ta på tannkrem,Basiron,litt vodka eller skin tonic slik at den er tørket ut og nesten borte til lørdag. Så kan du evt bare ta litt concealer på for å skjule det som måtte være igjen.

Er det derimot en underhudskvise (slike som er røde,hovne og skikkelig vonde å ta på) vil det bare gjøre vondt verre å skvise. Da pleier jeg å ta på litt Ibux gel (bare litt) direkte på kvisen. Det demper betennelsen og kan få den til å gå tilbake ganske raskt. Skvis aldri underhudskviser før de er 100% modne!

Endret av Sandie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt på tannkrem på kvisen (fy faen den kjentes stor og kulete ut før jeg tok på krem) natt til i dag.. er litt nervøs for at det gjør det verre, men krysser fingrene og stoler på dere. :P



Anonymous poster hash: 097ed...3e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Pleier å ise kviser med ispose. Om de er underjordiske så forsvinner de nesten til dagen etter. Er det vanlig så blir den moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...