Gå til innhold

Vil bare ha de peneste damene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda så..

Gjør noe med deg selv.

Det er ikke en mulighet å få dem til å like meg likevel da? Orker ikke så mye stress.

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke en mulighet å få dem til å like meg likevel da? Orker ikke så mye stress.

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Egle seg innpå dem ved å late som du trenger støttekontakt? Prøvde det selv en gang med en mann, og det funket fjell.

Anonymous poster hash: a1384...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alltids Thailand, men kan ikke garrantere at det vil vare lenger enn tiden det tar å få oppholdstillatelse. Allikevel, bedre enn ingenting, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alltids Thailand, men kan ikke garrantere at det vil vare lenger enn tiden det tar å få oppholdstillatelse. Allikevel, bedre enn ingenting, kanskje?

Smart! Kjøpe dame, ja det kan jeg jo :P Takk skal du ha :)

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart! Kjøpe dame, ja det kan jeg jo :P Takk skal du ha :)

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Vel bekomme. Bare husk å sjekke godt hva som faktisk befinner seg mellom beina deres. Men det er kanskje ikke så nøye uansett?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel bekomme. Bare husk å sjekke godt hva som faktisk befinner seg mellom beina deres. Men det er kanskje ikke så nøye uansett?

Jeg skal huske å dra opp skjørtet hennes og undersøke :)

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egle seg innpå dem ved å late som du trenger støttekontakt? Prøvde det selv en gang med en mann, og det funket fjell.

Anonymous poster hash: a1384...faf

Om jeg hadde tatt kjønnsoperasjon kunne det kanskje funket, men da blir det bare enda vanskeligere å finne ei pen kvinne.

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde tatt kjønnsoperasjon kunne det kanskje funket, men da blir det bare enda vanskeligere å finne ei pen kvinne.

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Ikke være så negativ nå! Pen, lesbisk kvinne med pene lesbiske venninner som vil ha gruppesex med deg hele dagen lang = vinn.

Anonymous poster hash: a1384...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen preferanser når det gjelder personlighet? Kunne du f.eks. ha vært sammen med en litt stille jente som ikke gjør så mye ut av seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
AnonymBruker, on 28 Jul 2014 - 01:25, said:AnonymBruker, on 28 Jul 2014 - 01:25, said:

Hei,

jeg skal innrømme noe jeg ikke har gjort før. Og det er at jeg helst vil ha de aller peneste damene om jeg skal ha sex etter en kveld på byen, og i alle fall dersom det er i forhold. Jeg ser derimot ganske dårlig ut selv, men er grei personlig.

Hva er deres tips om hvordan jeg skal greie dette? Gidder ikke damer jeg ikke synes er gode nok.

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Kanskje du skal titte litt nærmer på personligheten din. Den oppleves langt fra grei hos de aller fleste. Og er damer bare "gode nok" målt ut fra et pent ytre, ja da har du fortsatt mye å lære om deg selv og kvinner.

Mitt tips til deg er at du er deg selv, men også bli litt mer nysgjerrig på personlighet når du skal finne kjæreste. Utseende alene er et dårlig grunnlag for et forhold. Jeg tror imidlertid ikke på at du ser ganske dårlig ut selv. De aller fleste menn og kvinner som sier dette om seg selv har problemer med selvtilliten og ikke nødvendigvis utseende. Man kan også fremheve positive trekk hos seg selv og tone ned andre. De aller fleste mennesker kan se bra ut.

Når det gjelder å plukke opp damer for ons så er det bare å kjøre på om det er greien for deg. Kvinner tenner på kropp og utseende, men også sjarme og hvordan du uttrykker deg. Min onkel for eksempel i sin ungdomstid hadde dårlig hell med damene. Så knakk han en kode og fant ut hvordan han kunne få seg damer. Resultatet ble at han har pult "halve byen". Han var verken superkjekk eller noe utenom det vanlige. Dette er en sann historie :)

Uansett, se på personlighet og tenk over hvilke verdier du selv har fremfor utseende. Tiltrekkingen kommer automatisk.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...