Gå til innhold

Han vil bare ha vaniljesex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

[...]

[...]

Anonymous poster hash: b327a...ca2

Takker for seriøse svar. Mye å fordøye her, men det dere sier høres likevel fornuftig ut. Selvsagt må det være slik, liksom. Alle voksne, fornuftige mennesker som synes sex er viktig i et forhold, må gjøre det på denne måten. Selvsagt. Naturligvis. Snusfornuftig-vis... Sofa-naturlig-vis. I-teorien-naturlig-vis. Skal/skulle jeg ut "på jakt" igjen, ville jeg selvsagt tatt opp slike ting før det forpliktende forholdet.

Men så kommer det til praksis. Folk er så forskjellige. Man kan lett tenke seg mennesker som har mye lyst, men som ikke så lett deler det i en slik "pre-relasjons-samtale". Man kan også lett tenke seg mennesker som tror de er helt normale, men som kommer til kort i møte med en annen persons libido. Men der man mangler evnen til å uttrykke seg slik at dette blir oppdaget og "avverget" i tide.

Kort sagt, jeg seg så lett for meg at mange ender opp med å "prøvekjøre" bilen man kanskje vet merke og modell på, men ikke nødvendigvis kjenner årsmodellen til, eller om den har servostyring, turbo-injeksjon, automatgir, nylig skiftet registerreim, siste EU-kontroll. Og da ender noen veldig lett opp med å bli såret. Kanskje ikke dere, men den andre parten.

Eller, du skremmer bort noen som kanskje ville vært helt perfekt for deg.

Menneskesinnet er jo fullt av irrganger. Ikke alle sitter på sex-debattforum og kjenner sitt eget tenningsmønster ut og inn (eller inn og ut, haha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RottusFrekkus

Takker for seriøse svar. Mye å fordøye her, men det dere sier høres likevel fornuftig ut. Selvsagt må det være slik, liksom. Alle voksne, fornuftige mennesker som synes sex er viktig i et forhold, må gjøre det på denne måten. Selvsagt. Naturligvis. Snusfornuftig-vis... Sofa-naturlig-vis. I-teorien-naturlig-vis. Skal/skulle jeg ut "på jakt" igjen, ville jeg selvsagt tatt opp slike ting før det forpliktende forholdet.

Men så kommer det til praksis. Folk er så forskjellige. Man kan lett tenke seg mennesker som har mye lyst, men som ikke så lett deler det i en slik "pre-relasjons-samtale". Man kan også lett tenke seg mennesker som tror de er helt normale, men som kommer til kort i møte med en annen persons libido. Men der man mangler evnen til å uttrykke seg slik at dette blir oppdaget og "avverget" i tide.

Kort sagt, jeg seg så lett for meg at mange ender opp med å "prøvekjøre" bilen man kanskje vet merke og modell på, men ikke nødvendigvis kjenner årsmodellen til, eller om den har servostyring, turbo-injeksjon, automatgir, nylig skiftet registerreim, siste EU-kontroll. Og da ender noen veldig lett opp med å bli såret. Kanskje ikke dere, men den andre parten.

Eller, du skremmer bort noen som kanskje ville vært helt perfekt for deg.

Menneskesinnet er jo fullt av irrganger. Ikke alle sitter på sex-debattforum og kjenner sitt eget tenningsmønster ut og inn (eller inn og ut, haha).

Nei, ingen kjenner sitt tenningsmønster inn og ut - og det er heller ikke poenget. Man kan(og forhåpentligvis skjer det gjennom hele livet) at noen kan dytte litt på ulike lyster og ønsker i positiv retning hos hverandre. Det trenger jo ikke handle om revolusjonerende greier.

Men jeg er så bastant på dette at jeg tenker det er umulig for meg å skremme bort noen som ellers kunne være perfekt for meg. Kan vi ikke fungere sammen bra seksuelt og/eller jeg skremmer dem bort er vi per(min) definisjon ikke perfekte for hverandre overhodet.

Jeg kan ikke inngå en hel masse kompromiss på den delen slik jeg kan med endel annet hverdagslig i forhold. Sex er liksom ikke "hva skal vi ha til middag idag/hvilke servietter skal vi ha til juleselskapet/skal vi dra til Hellas eller New York" - selv om det fra dag til dag heller ikke vies så ekstremt detaljert fokus. Det er helheten jeg tenker på.

Ingen oppegående voksne folk går vel inn i forhold med noen du ikke allerede har hatt mange dype samtaler med - og gjerne hatt sex på forhånd endel ganger(iallefall nok til å vite om det er bra kjemi eller ikke)?

Mulig de gjør det altså, men jeg mener jo det er ren galskap.

Mulig jeg ser så lett på det fordi jeg ofte er den endel bekjente/venner betror seg til/generelt snakker om sex med :)

Endret av RottusFrekkus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen oppegående voksne folk går vel inn i forhold med noen du ikke allerede har hatt mange dype samtaler med - og gjerne hatt sex på forhånd endel ganger(iallefall nok til å vite om det er bra kjemi eller ikke)?

Mulig de gjør det altså, men jeg mener jo det er ren galskap.

Ok, tusen takk for svar. Kanskje det bare er jeg som ikke har vært bortskjemt med kvinner som er så bevisste på sin egen seksualitet som du er. Holder den muligheten åpen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RottusFrekkus

Ok, tusen takk for svar. Kanskje det bare er jeg som ikke har vært bortskjemt med kvinner som er så bevisste på sin egen seksualitet som du er. Holder den muligheten åpen. :-)

Ok, nå skjønte jeg hva du mente med å bli såret(altså ha sex men så gi seg fordi det ikke passet likevel når det var forventninger om mer).

Ja, det kan jo skje alle- også de som har snakket om sex. Felles preferanser betyr jo ikke kjemi, man skal jo faktisk tenne mentalt på vedkommende(iallefall for min del, alle er jo merkelig nok ikke slik).

Det skal jo oppleves som at noe føles "riktig", og det kan ikke defineres. Dog har vel de fleste også rom for at en kan knote litt i starten, kanskje spesielt når det er veldig sterke følelser involvert? Og litt sjarmerende knoting bør jo ikke utgjøre grunn til å hive på seg klærne og aldri se vedkommende igjen. Det tenker jeg og er endel av pakken man får avhengig av om man har valgt en normalt oppegående person.

Skjønner ikke hvorfor noen tar sex og preferanser så ufattelig seriøst at det oppleves som å gå over intime grenser- da tenker jeg man er selvhøytidelig og kanskje har litt for mange sperrer for hva jeg foretrekker iallefall.

Ser for meg en sånn som noen her nevnte; all kommunikasjon blir tolket som fornærmelse, og man evner ikke snakket åpent om fantasier uten å lete etter en slags kritikk inni der. (åh, du liker sånt ja? Hva gjør jeg feil liksom- jæææævel) ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han virkelig synes det er turn-off, og dere har prøvd på alle mulige måter å få han til å like det, så må du nok dessverre leve med vanilje sex. Eller få han til å gi deg et kompromiss en sjelden gang.

Jeg er en av de som foretrekker vaniljesex. Jeg trodde jeg var veldig "dirty" og lett å ha med å gjøre i senga. Så ble jeg sammen med en som deg. Vi snakket om sex, og han fortalte at han likte å få en finger i rumpa, og drømte om å bli pult bak med dildo. Joda, det var ikke noe problem det, jeg hadde hatt en finger i en rumpe før jeg.

Så når dagen endelig var der, så legger fyren seg på rygg, tar godt tak i knehasene, drar beina opp mot haka og blotter hele rasshølet. Jeg så ikke på han på samme måte etter det. Vi var sammen en stund, og jeg prøvde virkelig, men den første erfaringen var stuck i hodet mitt hele tiden.



Anonymous poster hash: 2dd2d...373
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forteller alltid hva jeg liker jeg. Jeg forteller rett ut at det ikke går for meg om jeg ikke får spytte på henne men jeg puler henne, og at jeg digger å gi henne bitchslaps og å lugge. Og jeg må ha en skikkelig facefuck på henne og.

Anonymous poster hash: 88974...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VANILJESEX? 😳

Anonymous poster hash: f99cb...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...