Gå til innhold

Hvis kjæresten din hadde kysset en annen dame en gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at jeg er veldig skeptisk til en som er så hjelpeløs og har så dårlig kontroll over kroppen sin at kyssing "bare skjer" selv om han er i et bra forhold. Stakkars mann, neste gang faller kanskje alle klærne hans av uten at han klarer å stoppe det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotballflue

Jeg kjenner at jeg er veldig skeptisk til en som er så hjelpeløs og har så dårlig kontroll over kroppen sin at kyssing "bare skjer" selv om han er i et bra forhold. Stakkars mann, neste gang faller kanskje alle klærne hans av uten at han klarer å stoppe det.

Vel, det skjedde nesten min samboer i sommer. Ei dame prøvde å kysse han, han reagerte raskt og klarte å snu hodet så hun heller kysset han på kinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det skjedde nesten min samboer i sommer. Ei dame prøvde å kysse han, han reagerte raskt og klarte å snu hodet så hun heller kysset han på kinnet.

Da ble han kysset. Stor forskjell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Da ble han kysset. Stor forskjell.

Jeg tenkte på munnen. Hvis noen hadde kysset han på kinnet, hadde jeg ikke brydd meg stort

Edit: hva skulle han gjort da? Dukke?

Edit igjen.. : misforstod svaret ditt, skjønte hva du mente nå :)

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du fortsatt forholdet?

Anonymous poster hash: 828da...dd5

I utgangspunktet nei, men jeg er så tøffel at jeg sikkert hadde tilgitt det, om jeg var forelsket i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte blitt en prat, er jo litt rart. Om det var en han heller ville ha, så nei. Men mener alle kan begå feil, det må det være rom for og vi må bli flinkere til å tilgi. Kyss er jo no big deal. Når jeg tenker etter har jeg jo faktisk tilgitt det en gang.

Anonymous poster hash: b5e06...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit om dama mi hadde kysset en annen heit dame. Særlig om jeg får være tilstede.

En annen mann kommer settingen inn. Et lite smask ser jeg ikke problemer med. Råklining settes ikke pris på.

Anonymous poster hash: 7887e...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke akseptert at kjæresten min kysset en annen. Han har samme grense med meg og andre menn.

Anonymous poster hash: f1b2a...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste dumpet meg og kysset ei annen 2 dager etterpå. Da lå jeg med 2 andre for å være slem. Er sammen igjen nå og det plager meg enda.

Anonymous poster hash: 91896...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvorfor skulle han ha gjort det?

Anonymous poster hash: d8c81...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste dumpet meg og kysset ei annen 2 dager etterpå. Da lå jeg med 2 andre for å være slem. Er sammen igjen nå og det plager meg enda.

Anonymous poster hash: 91896...23d

For et voksent og sunt forhold :sarkasme:

Om mannen hadde kysset en annen i lunsjpausen på jobb, slik TS beskriver, hadde jeg nok ikke synes var spesielt greit. Hvis det hadde skjedd på fylla med ei ukjent dame som han ikke hadde noen befatning med ellers, hadde jeg tatt lettere på det.

Anonymous poster hash: a3eb1...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...