Gå til innhold

Eksen til kjæresten min!


Gjest Mellow Kitty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det hjelper å snakke om problemer, men skammer du deg over at du er så sjalu?

Anonymous poster hash: 72378...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Spør, for det kan ha litt å si.

Jeg tror tiden får vise hvordan dette ender. Personlig hadde jeg nok ikke holdt ut like lenge som du har gjort, er altfor mye humper og drama og oppstyr for min del. Hadde bare forlatt hele greia og fokusert på andre ting.



Anonymous poster hash: 90176...c4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mellow Kitty

Ja det hjelper å snakke om problemer, men skammer du deg over at du er så sjalu?

Anonymous poster hash: 72378...212

Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er KJEMPE sjalu. Sjalu er vi alle. Jeg er åpen om at jeg er sjalu ja. Det er tross alt mange andre i livet mitt som har gjort slik at jeg kanskje reagerer slik. Men han er oppmerksom på det nå og alt er mye bedre! Det er bare det at hun plager meg på måten hun har oppført seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en fyr der du bor. Du er usikker nok som det er, avstandsforhold fungerer ikke.



Anonymous poster hash: a4e26...ba5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon Are

Huff, jeg blir litt oppgitt når jeg leser dette. Så glad jeg ikke er 20 lengre er min umiddelbare tanke, men for å svare deg. Han som du holder på meg har ikke kjærlighet til deg. Bli voksen, og ikke finn deg i sånt tull. Hun jenta han liker er jo rett og slett ondskapsfull , og det sier ikke rent lite om han.

Med hilsen fra:

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en fyr der du bor. Du er usikker nok som det er, avstandsforhold fungerer ikke.

Anonymous poster hash: a4e26...ba5

Så lange avstander funker sjeldent. Men du skal ikke kategorisere alle avstandsforhold som "mislykket". Moren min og forloveden hennes bor 1 time unna hverandre, og jeg bor 2 timer unna min kjæreste. Vi har begge velfungerende forhold :-)

Og til TS, det høres ut som dere er veldig unge. I det minste umodne, ut i fra hvordan du skriver. Gutter (les: ikke menn) er sånn i tidlig ungdomsperiode.

Syns for øvrig at det er uakseptabelt at han har så mye kontakt med henne, spesielt med tanke på forhistorien. Det er dårlig gjort ovenfor deg.

Anonymous poster hash: 54514...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er KJEMPE sjalu. Sjalu er vi alle. Jeg er åpen om at jeg er sjalu ja. Det er tross alt mange andre i livet mitt som har gjort slik at jeg kanskje reagerer slik. Men han er oppmerksom på det nå og alt er mye bedre! Det er bare det at hun plager meg på måten hun har oppført seg

Selvsagt vil ikke du si det, eller se det for den del. Alle er ikke ekstremt sjalu. Og jeg spurte ikke om du var åpen om at du var sjalu, gjorde jeg?

Jeg lurer på om du forstår at du tar med din belastning inn i relasjonen? At det er ditt problem og overhodet ikke andre sin jobb å "være oppmerksom" på det, det er sitt problem og det er du bør gjøre noe. Men nei da, du skylder heller på hva andre har gjort og hva andre gjør nå, ikke sant?

Det virker uansett ikke som du skammer deg for sjalusien din. Hvorfor skulle du? Det er jo bare å ta opp dine problemene dine og forvente at andre skal gjøre alt mulig for å få deg til å føle deg en anelse bedre. Frem til neste gang ting plager deg da, og så gjør du ditt problem til alle andre sitt og forventer at de skal fikse det.

Tror du virkelig "alle" er sånn? Og hvis noen har behandlet deg dårlig før, bør ikke skaffe deg hjelp for det da, i stedet?

Anonymous poster hash: 72378...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...