Gå til innhold

Draget på opptatte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opptatte menn tillater seg å flørte litt mer, å være litt mer åpen og komme med komplimenter. De vil jo ikke ha deg selv om de sier at de ville ha deg, nettopp fordi de har en dame som venter hjemme. Draget på opptatte menn blir derfor litt feil å si for er du sikker på at de ville ha blitt med deg hjem ISTEDENFOR dama sin?



Anonymous poster hash: c4e33...9fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Jeg sliter mest med å fremdeles ha solid draget på opptatte kvinner. Har nå lært med årene å takke nei da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens når opptatte menn prøver seg på deg så tror du de ønsker noe seriøst?

Anonymous poster hash: 03d55...920

helt klart ikke - de vil bare ha sex. Og det sier de jo rett ut.

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart ikke - de vil bare ha sex. Og det sier de jo rett ut.

Anonymous poster hash: 07062...30a

Tror du de hadde hatt sex med deg?

Anonymous poster hash: c4e33...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du de hadde hatt sex med deg?

Anonymous poster hash: c4e33...9fc

Noen av de tror jeg ville ha gjort det ja. De kommer med unskyldninger om at ingen trenger å vite noe. Mens andre sier rett ut "skulle så gjerne ha sex med deg, men det er vel ikke så lurt", så de ville nok ikke gjort det da de er av den trofaste typen.

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de tror jeg ville ha gjort det ja. De kommer med unskyldninger om at ingen trenger å vite noe. Mens andre sier rett ut "skulle så gjerne ha sex med deg, men det er vel ikke så lurt", så de ville nok ikke gjort det da de er av den trofaste typen.

Anonymous poster hash: 07062...30a

Jeg tror du er litt av den innbilske typen om du faktisk tror på det du skriver.

Anonymous poster hash: c4e33...9fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du er litt av den innbilske typen om du faktisk tror på det du skriver.

Anonymous poster hash: c4e33...9fc

Seriøst? :P Er du misunnelig eller bitter?

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? :P

Anonymous poster hash: 07062...30a

Ja :)

Anonymous poster hash: c4e33...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er litt av den innbilske typen om du faktisk tror på det du skriver.

Anonymous poster hash: c4e33...9fc

Jeg finnes ikke innbilsk, og opplever det samme. Både menn som vil ha ons, et fast sidesprangforhold, og menn som er interesserte, men klarer å holde grensa.

Mens single menn løper når de ser meg. Jeg skjønner at det er noe med min personlighet, men vet ikke hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes ikke innbilsk, og opplever det samme. Både menn som vil ha ons, et fast sidesprangforhold, og menn som er interesserte, men klarer å holde grensa.

Mens single menn løper når de ser meg. Jeg skjønner at det er noe med min personlighet, men vet ikke hva det er.

Takk for at du skjønner meg Petra :) Men så står vi jo i samme båt. Jeg er ganske lei av det. Jeg synes ikke det er gøy å få sex-tilbud av opptatte menn :(

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Tror du de hadde hatt sex med deg?

Anonymous poster hash: c4e33...9fc

Mengden av utroskap bekrefter at de nok ville det. Så det folk i tråden her opplever har ingenting med innbilskhet å gjøre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å oppfatte at opptatte menn er interessert er jo ikke innbilsk. Single kvinner opplever dette hele tiden og utroskapstallene bekrefter det. Dersom man registrerer seg på diverse nettsteder er det massevis av menn som leter etter en elskerinne.

Noen menn er også lite diskre og tenker at de bare kan give it a try, så det betyr ikke alltid at kvinnen heller kommuniserer at hun er lett på tråden. Jeg har sjenerte men pene venninner som ikke ligger rundt som fortsatt opplever oppmerksomhet fra opptatte menn.

Det unormale/problematiske her er jo ikke at du opplever oppmerksomhet fra opptatte menn, da det er vanlig. De er mer selvsikre og frie ettersom de ikke frykter avvisning. Problemet er at du ikke får oppmerksomhet fra menn ellers.

Generelt er det jo likevel slik at dersom man er en attraktiv kvinne, treffer menn jevnlig og har et åpent kroppspråk og et vennlig smil, så VIL man bli sjekket opp ofte, også av menn som er drita eller ute etter et ligg.

Enten må du treffe menn andre steder, te og kle deg annerledes og gi fra deg en annen vibbe, eller komme utseendemessig opp på et nivå der menn med valgmuligheter er interessert i deg.



Anonymous poster hash: 5ea1f...69c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^også av menn som IKKE er drita/ute etter ligg skulle det stå selvsagt



Anonymous poster hash: 5ea1f...69c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å oppfatte at opptatte menn er interessert er jo ikke innbilsk. Single kvinner opplever dette hele tiden og utroskapstallene bekrefter det. Dersom man registrerer seg på diverse nettsteder er det massevis av menn som leter etter en elskerinne.

Noen menn er også lite diskre og tenker at de bare kan give it a try, så det betyr ikke alltid at kvinnen heller kommuniserer at hun er lett på tråden. Jeg har sjenerte men pene venninner som ikke ligger rundt som fortsatt opplever oppmerksomhet fra opptatte menn.

Det unormale/problematiske her er jo ikke at du opplever oppmerksomhet fra opptatte menn, da det er vanlig. De er mer selvsikre og frie ettersom de ikke frykter avvisning. Problemet er at du ikke får oppmerksomhet fra menn ellers.

Generelt er det jo likevel slik at dersom man er en attraktiv kvinne, treffer menn jevnlig og har et åpent kroppspråk og et vennlig smil, så VIL man bli sjekket opp ofte, også av menn som er drita eller ute etter et ligg.

Enten må du treffe menn andre steder, te og kle deg annerledes og gi fra deg en annen vibbe, eller komme utseendemessig opp på et nivå der menn med valgmuligheter er interessert i deg.

Anonymous poster hash: 5ea1f...69c

Jeg treffer single menn. Men om de er edru, så er de så mye mer vage. De er ikke like direkte på hva de vil. Får ofte høre at jeg er flott og alt det der. Men det skjer ikke mer. Jeg fremstår som en ganske selvsikker dame men realiteten er jo at jeg ikke er det når det gjelder sjekking.

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: akkurat nå har jeg på meg et kort pent skjørt og pumps og jeg har brune og veltrente ben. Trener ganske mye. Så jeg ser nok ikke ut som et troll ;) har en jobb med såkalt status også. Ok leilighet og flere hobbyer og et aktivt og sosialt liv.

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...