Gå til innhold

Du.. Kvinnen med stor K... hvor finner jeg deg ;-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du... Kvinnen med stor K.... som tar meg med storm ;-) som gjør dagene for korte... nettene hete.... lidenskap og lyst og gjensidig kjærlighet.. samt respekt (ikke minst)... hvor er du ?

Dette er ikke en kontaktanonse.. derav skrivende som anonymbruker ;-) men en utblåsning, uttømming.. lengselen etter noen å dele dagene med tar overhånd snart :-)

Er blitt voksen nå.. nærmer meg femti. Ex-kone som det er helt over og ut med,, og to halvvoksne barn.. har kastet meg ut i dating-verden og hei hvor annerledes dette har blitt...;-) ikke som i ungdomstiden.. hehe :-)

Leter og leter men går frykktelig treigt synes jeg.. KVINNEN uteblir... vanskelig å nå igjennom nåløyet på datingkanaler, i våre tider.. hvor er hun som vil bli skjemt bort med herlig sex, i timesvis,, smakes på, nytes... mmm ;-) elskes og forgudes ;-)

Hvor finner man dere Kvinner.. som elsker å nyte ? Hva må en stakkars mann gjøre ? tips takk ;-) hehe.. :-)



Anonymous poster hash: ed7f6...9d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva står K'en for? Kuk? Det er lov å skrive det, altså. Selv på KG.

Endret av evnukken
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hva står K'en for? Kuk? Det er lov å skrive det, altså. Selv på KG.

Tviler på at han leter etter kvinner med stor kuk ...

I fall du seriøst ikke forstod hva han mente: kvinne med stor K kan også skrives slik: Kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at han leter etter kvinner med stor kuk ...

I fall du seriøst ikke forstod hva han mente: kvinne med stor K kan også skrives slik: Kvinne.

Synd. Er på jakt etter ei sånn ei selv. Hadde håpet vi kanskje kunne samkjøre søket litt.

Til trådstarter:

"Internet-dating" er det det kalles, dette nye fenomenet som man ikke hadde i ungdommen din. Veldig populært blant folk på din alder. Ja, blant alle aldre, egentlig. Noen eksempler er: Møteplassen, Sukker, Match, Zoosk og Cupido. Bare google dem, så finner du dem. Som brukernavn vil jeg anbefale "LekenMann" + alder. F.eks. "LekenMann49", hvis du er 49. Og så går det av seg selv derfra. Men vær obs på at det er mange gærne kjerringer der og. De som er greie og hyggelige pleier å kalle seg noe sånn som: "Soltrall", "Trallemor", "PisseGuri" eller lignende.

Lykke til!

P.S. Fine bilder er alfa og omega, i tillegg til et brukernavn med litt schwung i. "LekenMann" er som sagt bra. Andre kan være "HytteMann48", "SailorBoy53" eller "GladGutt47".

Endret av evnukken
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første omgang kan du jo roe ned punktum- og smileybruken?

For en patetisk og unødvendig kommentar...

TS; Ønsker deg lykke til! Hun finnes nok der ute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Jeg kan bare svare for meg selv. Men når det skinner så til de grader igjennom at det seksuelle står på førsteplass, da skygger jeg banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hun er der ute, men du finner henne ikke på de patetiske såkalt normale nettdatingstedene.

-beklager til alle dem i samme alder som befinner seg på disse nettdating stedene sammen med 20-åringene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er der ute, men du finner henne ikke på de patetiske såkalt normale nettdatingstedene.

-beklager til alle dem i samme alder som befinner seg på disse nettdating stedene sammen med 20-åringene.

Hva er de ikke-patetiske nettdatingsidene da?

Anonymous poster hash: 5d7a4...550

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er der ute, men du finner henne ikke på de patetiske såkalt normale nettdatingstedene.

-beklager til alle dem i samme alder som befinner seg på disse nettdating stedene sammen med 20-åringene.

Hvorfor ikke, har du testet dem? Er ikke single jeg da, men tilhører kategorien 40+ og hadde nok gjort et forsøk med nettdating hvis jeg hadde vært ute etter en mann. Er det nettdating generelt som er håpløst eller bare de stedene han har ramset opp? (Har en kompis som er evig singel og aktiv på nettet uten hell.)

Ønsker deg lykke til med kjærligheten ts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RottusFrekkus

Synd. Er på jakt etter ei sånn ei selv. Hadde håpet vi kanskje kunne samkjøre søket litt.

Til trådstarter:

"Internet-dating" er det det kalles, dette nye fenomenet som man ikke hadde i ungdommen din. Veldig populært blant folk på din alder. Ja, blant alle aldre, egentlig. Noen eksempler er: Møteplassen, Sukker, Match, Zoosk og Cupido. Bare google dem, så finner du dem. Som brukernavn vil jeg anbefale "LekenMann" + alder. F.eks. "LekenMann49", hvis du er 49. Og så går det av seg selv derfra. Men vær obs på at det er mange gærne kjerringer der og. De som er greie og hyggelige pleier å kalle seg noe sånn som: "Soltrall", "Trallemor", "PisseGuri" eller lignende.

Lykke til!

P.S. Fine bilder er alfa og omega, i tillegg til et brukernavn med litt schwung i. "LekenMann" er som sagt bra. Andre kan være "HytteMann48", "SailorBoy53" eller "GladGutt47".

Jeg digger spesielt de voksne mannfolka som kaller seg noe med "gutt", for det er jo nøyaktig hva kvinner vil ha.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er der ute, men du finner henne ikke på de patetiske såkalt normale nettdatingstedene.

-beklager til alle dem i samme alder som befinner seg på disse nettdating stedene sammen med 20-åringene.

Det høres ut som han er noe for deg, litt samme skrivemåten og dette med all kvinneligheten skriver du jo stadig om og fremhever med strømper og stasj. Skal se dere et en god match! :)

Anonymous poster hash: ae658...2d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Hvorfor ikke, har du testet dem? Er ikke single jeg da, men tilhører kategorien 40+ og hadde nok gjort et forsøk med nettdating hvis jeg hadde vært ute etter en mann. Er det nettdating generelt som er håpløst eller bare de stedene han har ramset opp? (Har en kompis som er evig singel og aktiv på nettet uten hell.)

Ønsker deg lykke til med kjærligheten ts!

Helt enkelt sagt er en haug av dem som frekventerer nettdatingsider menn som skal ha seg et knull på si'
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner oss ikke på nettdatingsider... der er det for mange sleipe griser, til at vi orker å holde på med slikt.



Anonymous poster hash: 7623f...cbc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Synd. Er på jakt etter ei sånn ei selv. Hadde håpet vi kanskje kunne samkjøre søket litt.

Til trådstarter:

"Internet-dating" er det det kalles, dette nye fenomenet som man ikke hadde i ungdommen din. Veldig populært blant folk på din alder. Ja, blant alle aldre, egentlig. Noen eksempler er: Møteplassen, Sukker, Match, Zoosk og Cupido. Bare google dem, så finner du dem. Som brukernavn vil jeg anbefale "LekenMann" + alder. F.eks. "LekenMann49", hvis du er 49. Og så går det av seg selv derfra. Men vær obs på at det er mange gærne kjerringer der og. De som er greie og hyggelige pleier å kalle seg noe sånn som: "Soltrall", "Trallemor", "PisseGuri" eller lignende.

Lykke til!

P.S. Fine bilder er alfa og omega, i tillegg til et brukernavn med litt schwung i. "LekenMann" er som sagt bra. Andre kan være "HytteMann48", "SailorBoy53" eller "GladGutt47".

:ler:

Du er ekspert på nettdating, skjønner jeg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emera

Synd. Er på jakt etter ei sånn ei selv. Hadde håpet vi kanskje kunne samkjøre søket litt.

Til trådstarter:

"Internet-dating" er det det kalles, dette nye fenomenet som man ikke hadde i ungdommen din. Veldig populært blant folk på din alder. Ja, blant alle aldre, egentlig. Noen eksempler er: Møteplassen, Sukker, Match, Zoosk og Cupido. Bare google dem, så finner du dem. Som brukernavn vil jeg anbefale "LekenMann" + alder. F.eks. "LekenMann49", hvis du er 49. Og så går det av seg selv derfra. Men vær obs på at det er mange gærne kjerringer der og. De som er greie og hyggelige pleier å kalle seg noe sånn som: "Soltrall", "Trallemor", "PisseGuri" eller lignende.

Lykke til!

P.S. Fine bilder er alfa og omega, i tillegg til et brukernavn med litt schwung i. "LekenMann" er som sagt bra. Andre kan være "HytteMann48", "SailorBoy53" eller "GladGutt47".

:skratte:

Kan godt huske noen sånne fra min tid på nettdating. En fyr, godt voksen, søkte etter "jente med den rette svaien i ryggen..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Lekenmann?sailorboy? Hahaha,dette er ikke gaysir altså.

Jeg tror hvis jeg søkte en mann på slike sider ville jeg styrt unna lekenmann. Gode kallenavn kan være noe med navnet,stedet du er fra,en interesse,årstall osv

Feks

PerOslo

Per1965

Oslomann46

Fjellreven(hehe)

Osv

IKKE

PerPenis46

LekeniOslo

Bamsegutt

Osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Du framstår som en ekkel gris. Du kommer neppe til å finne kvinnen med stor K ved å skrive/oppføre deg på måten du gjør i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Lekenmann?sailorboy? Hahaha,dette er ikke gaysir altså.

Jeg tror hvis jeg søkte en mann på slike sider ville jeg styrt unna lekenmann. Gode kallenavn kan være noe med navnet,stedet du er fra,en interesse,årstall osv

Feks

PerOslo

Per1965

Oslomann46

Fjellreven(hehe)

Osv

IKKE

PerPenis46

LekeniOslo

Bamsegutt

Osv.

Eller damene..:

ManEater

VåtiVarmen

SøtogTrang

VillogVillig

FullogLettvin

Anonymous poster hash: eeb6d...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...