Gå til innhold

Hvordan komme seg videre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For to måneder siden tok min svigerinne livet av seg. Jeg og hennes søster fant henne en times tid etter at hun hadde hengt seg, og var de eneste på stedet da ambulansen først kom. Det har vært en forferdelig tid i etterkant, og vi sitter igjen med både skyldsfølelse, spørsmål og sorg. Min mann har kommet seg inn i rutiner igjen etter at hannes søster døde, men jeg faller lengre og lengre inn i sorgen. Hun har vært som en søster og bestevenn siden jeg traff mannen for 8 år siden, og det var ingen av oss som visste at hun hadde det vondt. Jeg har skyld fordi jeg kanskje var den som traff henne mest på slutten, og føler at jeg burde ha sett noen tegn. Jeg føler at livet har mistet litt betydning, og jeg er så ufattelig sliten. Det var tungt å begynne på jobb igjen for 2 uker siden, og jeg gråter hver dag på kontoret. Kroppen er utslitt, og jeg er sint, trøtt, forvirret og trist! Mannen min er en enkel sjel, og forteller at han greier å ikke tenke på henne når han er på jobb osv. Jeg greier ikke slutte å tenke på henne, tiden før, hva jeg burde ha skjønt, og alt rundt dødsfallet. I den siste uken har ting blitt enda verre. Jeg krangler ofte med mannen fordi jeg lett blir sint, og gråter for absolutt den minste ting. På butikken i går knakk jeg sammen, da det parkerte en ambulanse på andre siden av gaten.

Jeg har vært hos fastlege og fått henvisning til psykolog, og vet at jeg trenger det. Hvordan skal jeg noensinne greie å leve normalt igjen? Jeg tørr ikke være alene, og jeg kjenner at alt blir vanskeligere å vanskeligere.

Jente 24.

Anonymous poster hash: 86469...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...