Gå til innhold

Bildeserie: Fra INCEL til SLAYER


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Ja, enhver kvinne ønsker seg en mann som ser ut som om han kan gnage seg gjennom en murvegg og kun kommuniserer med snøft og grynting. Herlig.

Hrmpf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du faktisk er seriøs og ikke bare et forumtroll, så må du slutte å lese på det tulleforumet hvor du har hentet disse ideene fra. Det er ikke bra for deg... Hvis du tror en neandertaler er det som damene liker, så begynn å tren styrke eller noe. Da får du store neandertalermuskler og damene kommer til å falle som fluer.

Men altså, seriøst. Det finnes mange bedre ting å bruke tiden din på enn dette. Og noe av det kan faktisk gjøre deg mer attraktiv for det motsatte kjønn. Og jeg snakker ikke om å fikse deg ansiktsform sånn og slik. Du må skaffe deg en ordentlig hobby. Dette som du driver med nå, får deg bare til å se latterlig ut.

Truecel confirmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ustabil kamphund i nærheten. Kanskje jeg kan terge den og få operasjonen gratis. Vinn-vinn.

:tommelopp:

Hrmpf!

Se der ja! Hvis du i tillegg prøver å se helt ekstremt nærsynt ut, og holder en murstein på tvers i munnen mens du sier hrmpf så snakker vi slayer. Sexy! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludodama

Hvis du faktisk er seriøs og ikke bare et forumtroll, så må du slutte å lese på det tulleforumet hvor du har hentet disse ideene fra. Det er ikke bra for deg... Hvis du tror en neandertaler er det som damene liker, så begynn å tren styrke eller noe. Da får du store neandertalermuskler og damene kommer til å falle som fluer.

Men altså, seriøst. Det finnes mange bedre ting å bruke tiden din på enn dette. Og noe av det kan faktisk gjøre deg mer attraktiv for det motsatte kjønn. Og jeg snakker ikke om å fikse deg ansiktsform sånn og slik. Du må skaffe deg en ordentlig hobby. Dette som du driver med nå, får deg bare til å se latterlig ut.

INCELkonspiratorikere gjør ikke sånt. De øver seg på å få minst mulig selvinnsikt og fjernest mulig verdensbilde.

Og så bruker de veldig lite tid på bandet Slayer og alt for mye tid på å google åndssvake kjevepartier, hvilket er årsaken til at de aldri får seg ei kul dame :nigo:

Endret av Ludodama
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde møtt de der på gata hadde jeg helt ærlig begynt å skrattle. De ser ut som rømte mindre begavede pasienter fra en eller annen institusjon for tilbakesåtende.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 3 var vel den eneste som kom litt heldig ut av det.

Han gikk fra "mentalt tilbakestående" til "sinnatagg".

Anonymous poster hash: 8542e...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Er jeg den eneste som håpte på en låt av bandet Slayer her eller?

Dessverre har jeg fått med meg hva INCEL er - så jeg skjønte vel egentlig innerst inne tegninga.

Derfor gir jeg deg TS ei Slayer låt så du kan få noe annet å fokusere på. Værsågod:

Jeg lo høyt av åpningsinnlegget. Hva faen, dude? :smilorange:

Dette er Slayer:

* redigert: Oops, var visst litt treig. Ser at noen over tenkte samme tanken...

Dette er jo den type Slayer damer blir tent av! Du har jo helt misforstått, TS!

I følge åpningsinnlegget er jeg en dame som ikke fungerer normalt, siden jeg med hånda på hjertet kan si at før-bildene var mer enn dobbelt så tiltrekkende enn etter-bildene. Og ikke kom og påstå at jeg lyver din jegerpuahater, for da kommer jeg og dominerer deg til du får skrumpetiss og tårer i øyekroken!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt søk på google gav meg denne definisjonen på incel:

TOP DEFINITION

involuntary celibate: someone who is celibate but doesn't want to be
"He's an incel. He tries to get dates every week but gets turned down all that time."

Og med det i tankene så har du jo bomma grovt her, Jegern. Flere av de du har gjort dårlige neandertalske photoshopper av her har jo beviselig pult opptil flere ganger! ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Vi vil ha sinna menn, er det det du mener? Sinna menn med firkantede hoder tydeligvis. Man lærer så mye om deg selv her på KG...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden = SANNHETEN

Nei, det eneste denne tråden beviser er at du ikke har greie på hverken menn eller hva kvinner vil ha. Med en slik innstilling antar jeg at du selv er ufrivillig jomfru.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så det er trikset mener du?

Se ut som en retard som speiler seg i et bulka speil? :D

Mann 35

Anonymous poster hash: 64123...f45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser de fleste plutselig ut som GTA-karakterer? Er det sexy? :ler2:

Prøver du å overbevise KG-folket om at vi IKKE vil ha blodtørstige GTA-karakterer som antakelig fortsatt går rundt med treklubbe? :hakeslepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :)

Jeg digger denne tråden! Post mer bilder! :)

Anonymous poster hash: 8542e...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...