Gå til innhold

Hva skal vi finne på/liker han meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så, jeg har truffet en fyr endel ganger de siste par månedene. Han bor to timer unna, og har vært hos meg alle gangene. Han skal til meg i morgen og blir til torsdag, altså to netter. Jeg vil gjerne finne på noe med han, men jeg aner virkelig ikke. Det er liksom litt vanskelig å avtale noe med han når det gjelder ting å gjøre, for han er mer sånn "vi bare tar det der og da", og da blir jeg litt "ehh". Jeg foreslo kino, og han sa "sikkert". Foreslo en topptur, og han sa at vi kunne ta det på sparket. Er dette normalt av menn? Å liksom ikke "bry seg" så mye om hva man gjør?

Hele tiden jeg har pratet med han, vært med han osv, så virker han som den typiske URmannen. Skikkelig barsk, ikke så veldig pratsom på sosiale medier o.l, og jeg føler at det er jeg som alltid drar samtalene. Han snakker jo ofte til meg, men det er liksom jeg som prater. Og når jeg slutter å prate, kommer han med en kommentar jeg MÅ svare på (for sånn er jeg bare), og så skjer alt om igjen.

Det er virkelig vanskelig å lese denne fyren, vite hva han vil. Vi har fantastisk sex, og vi har veldig god kjemi. Vi kan le sammen, være seriøse, lekne, lystne osv. Men så var det jo dette med kommunikasjon på sms/facebook/tlf. I virkeligheten er han veldig pratsom, og oppmerksom, men på sms og facebook er han litt mer distansert. Vi pratet i to timer på telefonen her om dagen, og da var han "helt med", og hver gang han drikker, så snakker han masse til meg.

Dette ble visst et "hvem-dater-jeg" innlegg, når jeg egentlig bare var ute etter noe å finne på med han... :P *sorry*



Anonymous poster hash: acfee...96f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så, jeg har truffet en fyr endel ganger de siste par månedene. Han bor to timer unna, og har vært hos meg alle gangene. Han skal til meg i morgen og blir til torsdag, altså to netter. Jeg vil gjerne finne på noe med han, men jeg aner virkelig ikke. Det er liksom litt vanskelig å avtale noe med han når det gjelder ting å gjøre, for han er mer sånn "vi bare tar det der og da", og da blir jeg litt "ehh". Jeg foreslo kino, og han sa "sikkert". Foreslo en topptur, og han sa at vi kunne ta det på sparket. Er dette normalt av menn? Å liksom ikke "bry seg" så mye om hva man gjør?

Anonymous poster hash: acfee...96f

Sikker på at han ikke kun er ute etter sex og vennskap?

Anonymous poster hash: 746f4...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

For meg er det normalt. Har inntrykk av at planlegging og kontroll er noe kvinner i større grad er opptatt av enn menn. Selv liker jeg å være litt spontan.

Er heller ikke særlig glad i kommunikasjon over Facebook og SMS. Gjorde det før, men unngår det nå. Bruker SMS for korte beskjeder. Legger ikke en gang til jenter jeg er interessert i på Facebook. Bryr meg ikke.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at han ikke kun er ute etter sex og vennskap?

Anonymous poster hash: 746f4...144

Ts her

Det er klart jeg har tenkt på det, men vi snakker på telefonen (lenge av gangen, opp til to timer), og han kjører jo hit som tar en stund. Og han kommer ganske ofte.

Jeg vil jo tro at en mann som kun er ute etter sex, ikke går gjennom "alt det styret" ved å kun ha sex? Jeg tror dessuten at han ville nevnt det for meg, uten at jeg høres ut som den lille naive jenta som bare gjør alt for han.

Anonymous poster hash: acfee...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...