Gå til innhold

40+ på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke sant, du foretrekker.... Er jo litt morsomt med "krydder" i hverdagen? Blir litt vel kjedelig i lengden med gamle menn?

Nei, kjedelig vil jeg ikke si. Jeg har hatt sex med unge menn (da jeg var ung selv, vel og merke) og eldre menn, og de eldre passer nok meg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, kjedelig vil jeg ikke si. Jeg har hatt sex med unge menn (da jeg var ung selv, vel og merke) og eldre menn, og de eldre passer nok meg bedre.

Definer eldre da...

Artig med disse trådene hvor man diskuterer eldre damer og eldre menn. Det er så tydelig at alle legger noe heeeelt annet i uttrykket. Mye avhengig av ens egen alder. :opplyser:

La meg få minne på at det å bli gammel er uungåelig (alternativet er i alle fall verre)

Men det å bli voksen er frivillig :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg nettopp er rundet 50 år, skulle jeg etter det dere skriver her være nærmest klar for aldershjemmet! Jeg er ikke på Tinder, rett og slett fordi jeg ikke trenger det... Er riktignok på FB, og mange menn (som jeg kjenner litt fra før) tar kontakt der.

Som en skrev over her, alder er uungåelig. Men man velger selv hvordan man bærer alderen! Med det mener jeg ikke bare det å stelle seg pent, men å by på seg selv. Jeg er interessert i mange ting, politikk og samf.spørsmål, ergo har jeg alltid noe å snakke med folk/menn om. Det hjelper ikke å være 30 år om du kun har interesse for siste mote og makeup-trend, liksom..

Derfor har jeg beilere som er mange, mange år yngre enn meg.... :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, eldre menn som øiker unge damer er griser, unge damer som liker eldre menn...vet hva de vil!?

Alltid skal menn rakkes ned på av damer!...hvorfor?

Anonymous poster hash: c42f7...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Nei, kjedelig vil jeg ikke si. Jeg har hatt sex med unge menn (da jeg var ung selv, vel og merke) og eldre menn, og de eldre passer nok meg bedre.

Faren min er singel og velbemidlet. Par og seksti. Er du pen og smartere enn du gir inntrykk av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min er singel og velbemidlet. Par og seksti. Er du pen og smartere enn du gir inntrykk av?

Nei, jeg er hverken pen eller smart. Så beklager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definer eldre da...

Artig med disse trådene hvor man diskuterer eldre damer og eldre menn. Det er så tydelig at alle legger noe heeeelt annet i uttrykket. Mye avhengig av ens egen alder. :opplyser:

La meg få minne på at det å bli gammel er uungåelig (alternativet er i alle fall verre)

Men det å bli voksen er frivillig :lur:

Hehe, voksen blir jeg aldri ;)

Med eldre så tenker jeg på menn på min alder +10 ca. Da jeg var tidlig i tjueåra var mennesker i førti-femtiåra eldre. På den måten at de var mye eldre enn meg. Jeg ser jo nå at jeg ikke føler meg på langt nær så voksen som jeg trodde jeg ville gjøre da jeg var tjue, men likevel ser jeg på det som et sunnhetstegn at man "går etter" folk rundt sin egen alder og at det er dem man finner attraktive. For meg så blir det feil i maktbalansen hvis den ene er veldig mye yngre enn den andre.

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

For meg så blir det feil i maktbalansen hvis den ene er veldig mye yngre enn den andre.

En rik 50 år gammel vektløfterkvinne på 120 kg og 1.90 med 160 i IQ sammen med en 30 åring med Downs syndrom på 1.70.

Kan være litt skjevhet i maktbalansen der. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig, nå tror jeg plutselig ikke noe på deg. :ler:

Så du tror jeg er både pen og smart? Du daaah... :rodmer: Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...