Gå til innhold

Daten sier at han ikke har tid å kontakte meg, men at han er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Dersom han ikke tar kontakt uten at du tar kontakt ville jeg tolket det som at han ikke var veldig interessert. I hvert fall ikke like interessert i deg som du er i ham. Mulig interessert "nok" til å holde deg på gress.

Når du i tillegg tar hyppig kontakt og det er tydelig at du liker ham betyr det jo at du er keen nok til å kunne holdes på gress.

En ting er når noen er såpass fysisk opptatt med jobb, en krise i familie, reise osv. at mengden dater blir begrenset. En annen er når de ikke tar kontakt. En sms eller telefonsamtale tar ikke mye tid og dersom du virkelig liker noen og ikke vil miste dem, så passer du på at de vet det ved at du tar kontakt.

Her gjelder ordtaket i aller sterkeste grad - If a man likes you, you will know. If he doesn't, you'll be confused.

Jeg ville tatt et langt sted tilbake og ikke kontaktet ham. Han er klar over din interesse.

Anonymous poster hash: e9450...b80

Det er jo da fornøyelig at de damer jeg har likt har vært veldig forvirret hvor de har meg til ting har blitt uttalt i klartekst. Ja, dette er deres ord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo da fornøyelig at de damer jeg har likt har vært veldig forvirret hvor de har meg til ting har blitt uttalt i klartekst. Ja, dette er deres ord.

Nettopp! Folk må slutte å tro og starte å kommunisere. Og så må de faktisk stole på det personen sier frem til det motsatte er bevist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Folk må slutte å tro og starte å kommunisere. Og så må de faktisk stole på det personen sier frem til det motsatte er bevist.

Det er du som forsvarer en fyr som har sluttet å kommunisere. Forstå det den som vil.

Anonymous poster hash: e077d...212

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo da fornøyelig at de damer jeg har likt har vært veldig forvirret hvor de har meg til ting har blitt uttalt i klartekst. Ja, dette er deres ord.

Derfor skrev jeg "her gjelder ordtaket".

Om det ikke gjelder i alle sammenhenger, hvilket er klart da det alltid er unntak, så gjelder det helt tydelig her.

Anonymous poster hash: e9450...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som forsvarer en fyr som har sluttet å kommunisere. Forstå det den som vil.

Anonymous poster hash: e077d...212

Nettinettet er optimistsk og det er koselig, men gir veldig ofte falskt håp til kvinner som helt tydelig ikke blir prioritert. Det er forskjell på å se verden slik man vil den skal se ut og hvordan den er.

Anonymous poster hash: e9450...b80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp! Folk må slutte å tro og starte å kommunisere. Og så må de faktisk stole på det personen sier frem til det motsatte er bevist.

Jeg ser heller på hva personen gjør enn å stole blindt på det som blir sagt. Folk sier så mye rart hvis de ønsker å oppnå noe, så i min bok teller handling mer enn ord.

Her er det en som sier han er interessert, men viser det ikke. Da hadde jeg nok trukket meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller på hva personen gjør enn å stole blindt på det som blir sagt. Folk sier så mye rart hvis de ønsker å oppnå noe, så i min bok teller handling mer enn ord.

Her er det en som sier han er interessert, men viser det ikke. Da hadde jeg nok trukket meg unna.

Jepp, handling over ord. Hver gang.

Anonymous poster hash: e9450...b80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er stress akkurat nå, derfor har jeg ikke tatt kontakt" - jeg har hjulpet venninner med å dechifferere sånne mixed messages, og det er en unnskyldning MANGE gutter kommer med! Jeg sliter med å tro at noen stresser så mye med ting at de ikke kan sende en liten melding engang..

Hvis han er virkelig interessert, så tar han seg tid, uansett hva som foregår i livet til fyren. Ikke nødvendigvis tid til å være fysisk tilstede, men kanskje til å ringe og forklare?

Hvis han ikke kan forklare det engang, så hadde iallefall ikke jeg giddi å kasta bort tiden :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som forsvarer en fyr som har sluttet å kommunisere. Forstå det den som vil.

Anonymous poster hash: e077d...212

Kommentaren min var rettet til den erfaringen brutal_mann har hatt med damer, den var ikke rettet til TS. Dessuten så har ikke fyren sluttet å kommunisere. Han svarte da på det TS spurte han om.

Nettinettet er optimistsk og det er koselig, men gir veldig ofte falskt håp til kvinner som helt tydelig ikke blir prioritert. Det er forskjell på å se verden slik man vil den skal se ut og hvordan den er.

Anonymous poster hash: e9450...b80

Vel jeg vil heller si jeg er realistisk enn optimistisk. Og andre vil nok igjen si at jeg er negativ kontra positiv. Det kommer helt ann på setting og hva jeg ser på som realistisk ut i fra et nøytralt ståsted.

Jeg prøver å se verden slik den er, kontra slik de i situasjonen tror den er. Jeg sier ikke at denne fyren virkelig er interessert, men når han sier han er det, så synes jeg man skal tro på det han sier, og heller se hva som skjer. Realisme handler om å se det beste i folk, uten å være naiv.

TS har vist at hun er blitt usikker på han fordi han tar lite kontakt, han har gitt beskjed om at han sliter litt nå, da er det bare for TS å avvente å se hva han gjør videre.

Det trenger ikke være så komplisert som mange gjør det til ved å tenke og tro. Bare man lener seg litt tilbake og lar ting skje så vil sannheten komme frem uansett..

Endret av Nettinettet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - du får bare se hvor lenge du vil vente. Bare passe på at han ikke glemmer deg, men ikke mase heller. Er han klar vil han sette pris på at du venter. Er han lunken, så vil han la det hele koke bort. Tiden vil vise hva som er riktig her. Og så klart hvor mye tid du er villig til å gi. Bare ikke end opp med å stresse pga dette.

Jeg var nylig i en helt lik situasjon og jeg ga opp å vente etter en stund, fordi jeg selv ble stresset av dette. Men igjen - da jeg ga opp så begynte han å ta kontakt :P Så nå er jeg i tenkeboksen her selv.



Anonymous poster hash: 6838f...7b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Jeg ser heller på hva personen gjør enn å stole blindt på det som blir sagt. Folk sier så mye rart hvis de ønsker å oppnå noe, så i min bok teller handling mer enn ord.

Her er det en som sier han er interessert, men viser det ikke. Da hadde jeg nok trukket meg unna.

Det er nemlig det som er viktigst, og jeg er helt enig med det du sier. Det er å se på hva personen gjør, ikke på hva personen sier. Det hjelper ikke å si at man er interessert, hvis man ikke kan vise at man er interessert. Det er noe med den følelse som gjør at man blir usikker... og jeg ville også trukket meg unna.

Hvis han faktisk er interessert så vil han savne TS og ta kontakt når det har vært stille en stund. ;)

Jepp, handling over ord. Hver gang.

Anonymous poster hash: e9450...b80

:takke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:

Hvor lenge er lengre tid?

Hvor flink har du vært til å vise han hvem du er?

Når du sier i det siste så har jeg spurt han om han er interessert, hvor ofte har du vist han at du blir usikker på han?

Hva er det ved han som gjør at du ønsker å fortsette å treffe han, på tross av at det er du som hele tiden tar initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommentaren min var rettet til den erfaringen brutal_mann har hatt med damer, den var ikke rettet til TS. Dessuten så har ikke fyren sluttet å kommunisere. Han svarte da på det TS spurte han om.

Vel jeg vil heller si jeg er realistisk enn optimistisk. Og andre vil nok igjen si at jeg er negativ kontra positiv. Det kommer helt ann på setting og hva jeg ser på som realistisk ut i fra et nøytralt ståsted.

Jeg prøver å se verden slik den er, kontra slik de i situasjonen tror den er. Jeg sier ikke at denne fyren virkelig er interessert, men når han sier han er det, så synes jeg man skal tro på det han sier, og heller se hva som skjer. Realisme handler om å se det beste i folk, uten å være naiv.

TS har vist at hun er blitt usikker på han fordi han tar lite kontakt, han har gitt beskjed om at han sliter litt nå, da er det bare for TS å avvente å se hva han gjør videre.

Det trenger ikke være så komplisert som mange gjør det til ved å tenke og tro. Bare man lener seg litt tilbake og lar ting skje så vil sannheten komme frem uansett..

Trådstarter: Han sier at han sliter pga et dødsfall i familien, pluss litt andre vanskelige ting. Han sier at han føler seg veldig trist for tiden, så da blir han sånn. Men at han vil treffe meg igjen. Han foreslo to dager denne uken som kommer. Han trykker liker på statusoppdateringer på facebooken min. Jeg går ikke videre med en gang, men ser om han tar kontakt nå.

Anonymous poster hash: 3ef9b...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bruker slike ord er jeg ikke nok interessert, er jeg det løper jeg gladelig til månen for å si det slik.

Er dame da.



Anonymous poster hash: cdcc1...873
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev jeg det?

Men er det ikke det omtrent hvert eneste innlegg av deg her på forumet handler om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tomasjj

Trådstarter: Han sier at han sliter pga et dødsfall i familien, pluss litt andre vanskelige ting. Han sier at han føler seg veldig trist for tiden, så da blir han sånn. Men at han vil treffe meg igjen. Han foreslo to dager denne uken som kommer. Han trykker liker på statusoppdateringer på facebooken min. Jeg går ikke videre med en gang, men ser om han tar kontakt nå.

Anonymous poster hash: 3ef9b...268

Ser det ut som han tar kontakt?

Unnskyld men han foreslo to dager - han vil møte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle menn er utro????

Ja, noe sånt. Men kanskje aller mest at de er noen utspekulerte jævler. Tar jeg helt feil nå? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...