Gå til innhold

Er du svak for svenske gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Folk fra Skandinavia ser da stort sett like ut, og jeg liker ikke språket i seg selv særlig godt. Dansk derimot, det liker jeg (har skjønt at jeg er en av få nordmenn som mener det...). Likevel faller jeg ikke pladask for en fyr kun fordi han er dansk, eller avskyr en annen fordi han er svensk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Sånn type mild og blond "jag ar så fortjust i dig alskling"

Ikke partysvenske altså.

Anonymous poster hash: 49107...38b

JAAA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Alt høres og mye bedre ut på svensk. Jeg elsker deg på norsk høres bare kleint ut. Spesielt om det blir sagt på dialekt. Men på svensk høres det helt naturlig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke svak for svensker, har mest med språket å gjøre, på samme måte som at jeg ikke faller for dialektene på østlandet. Jeg er en av de få som synes dansk er fint :)
Men har inntrykk av at mange synes svensk er turn-on.



Anonymous poster hash: 16042...d11
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

De jeg har opplevd å møte på i Oslo har hittil vært ganske turn-off. Virker som de er i Norge bare for å jobbe og hooke med flest mulig jenter. Fikk ikke napp hos første jenta i vennegjengen, nei? Ok, neeeext.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arbeider

De jeg har opplevd å møte på i Oslo har hittil vært ganske turn-off. Virker som de er i Norge bare for å jobbe og hooke med flest mulig jenter. Fikk ikke napp hos første jenta i vennegjengen, nei? Ok, neeeext.

Er vel ikke så veldig mye annet man kan gjøre enn å finne en ny jente om man ikke får napp på første. Ville tro det samme gjelder jenter også, det er ikke sånn at om de ikke får respons hos en gutt de møtte på byen så drar de hjem. Man kjenner hverandre jo ikke så da er det jo vanskelig å være unik. Attraktive mennesker er det 13 på dusinet.

Til TS du spør jenter, men hos meg får man alltid poeng(på attraksjon også) om man har en dialekt som er annerledes enn de jeg vanligvis hører.

Endret av Arbeider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men gjorde kanskje det en gang i tid i og med at eksen var svensk, sånn typisk blond standard svensk type. Er mer svak for menn fra andre land nå. Tror ikke nordmenn er helt min greie heller forsåvidt. Typen er fra Nederland:)

Endret av Teeny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.... liker ikke språket for jeg føler det blir kleint når man har sex og skal si ting til den andre. ja har prøvd, men ikke igjen....



Anonymous poster hash: 435dc...eaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på å måtte høre noen snakke svensk til meg på daglig basis og ikke minst i intime situasjoner, gjør at jeg får snurpefitte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svenske type og jeg roter rundt for tiden, slår opp og blir sammen igjen annenhver dag virker det som. Så du kan trygt si jeg har et anstrengt forhold til svenske gutter akkurat nå.

Wow, høres akkurat ut som meg for noen år siden! Var aldri kjærester, men var veldig mye fram og tilbake, og jeg har aldri helt skjønt hva han egentlig ville. Ene dagen var han verdens nydeligste, neste dag var han sur og avvisende. Den dag i dag vet jeg fremdeles ikke hva han egentlig ville med meg! :glare:

Men for å svare mer direkte på selve tråden; jeg tror aldri jeg har vært så betatt av en gutt før. Han hadde typisk svensk utseende, han var høy, slank, halvlangt blondt hår, blå øyne, tatoveringer osv. Og selv om svensk alltid hadde vært helt forferdelig i mine ører, var det noe med språket som gjorde ham ekstra spennende... Falt riktignok for utseendet hans før jeg fant ut at han var svensk, så kanskje det har noe med det å gjøre.... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei - syns den eneste forskjellen mellom oss og de er språket. I mine ører høres svensk ut som et klagespråk, så nei. Vil ikke lytte til det hver dag.

Ellers syns jeg partysvensker som kommer hit for å tjene penger og pule mest mulig er vanvittig turn-off.

Og - jeg tror faktisk jeg syns det er forskjeller likevel: nordmenn er penere enn svensker.



Anonymous poster hash: 74902...bc9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, høres akkurat ut som meg for noen år siden! Var aldri kjærester, men var veldig mye fram og tilbake, og jeg har aldri helt skjønt hva han egentlig ville. Ene dagen var han verdens nydeligste, neste dag var han sur og avvisende. Den dag i dag vet jeg fremdeles ikke hva han egentlig ville med meg! :glare:

Men for å svare mer direkte på selve tråden; jeg tror aldri jeg har vært så betatt av en gutt før. Han hadde typisk svensk utseende, han var høy, slank, halvlangt blondt hår, blå øyne, tatoveringer osv. Og selv om svensk alltid hadde vært helt forferdelig i mine ører, var det noe med språket som gjorde ham ekstra spennende... Falt riktignok for utseendet hans før jeg fant ut at han var svensk, så kanskje det har noe med det å gjøre.... :klo:

Shit, han høres ut som "min"! Begynner fornavnet hans tilfeldigvis på P? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Shit, han høres ut som "min"! Begynner fornavnet hans tilfeldigvis på P? :fnise:

Haha gjør nok ikke det, min startet på T. Vært litt spesielt om det var samme fyr! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Svenska och norska män är för tusan exakt likadana... vi ser likadana ut och vi beter oss mer eller mindre likvärdigt. Vi är samma folk.

Danskar å andra sidan är lite annorlunda, de är en hybrid av svenskar/tyskar.



Anonymous poster hash: 28ae1...24e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du forveksler Svensker med Bergensere?

Jeg kan godt falle for en svenske, men ikke fordi han er svensk liksom.

Du mener vell heler østlandsk?

Anonymous poster hash: c2601...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...