Gå til innhold

Ser du ned på folk med stasjonsvogn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Canario

Og en null er ikke en ring? Hmmmmm........

Kunne like gjerne vært OOOO eller 0000

Jaja men logoen er ikke fire nuller uansett hvor mye du ønsker at det er det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja men logoen er ikke fire nuller uansett hvor mye du ønsker at det er det

Kan du bevise det? Skjønner at du som audiot ikke vil fremstå som et null, men da burde du få deg en bil. (Ja, jeg insinuerer at audi ikke er bil.)

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canario

Kan du bevise det? Skjønner at du som audiot ikke vil fremstå som et null, men da burde du få deg en bil. (Ja, jeg insinuerer at audi ikke er bil.)

Google er din venn. Jeg kjører ikke audi, aldri gjort det heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det enklere. Stasjonsvogn er JÆVLIG lite sexy.

ts

Anonymous poster hash: 854ef...ea9

Ja, da så. Var så fryktelig bekymra for at noen skulle vurdere meg som mindre sexy at jeg solgte min gamle stasjonsvogn og kjøpte en Polo da vi fikk barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er din venn. Jeg kjører ikke audi, aldri gjort det heller. :)

Google? Hvorfor skal jeg google? Jeg ser på fire nuller, og ser fire nuller. At du ser fire sirkler er ditt problem.. Spesielt siden 4 nuller i praksis er 4 ringer.

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google? Hvorfor skal jeg google? Jeg ser på fire nuller, og ser fire nuller. At du ser fire sirkler er ditt problem.. Spesielt siden 4 nuller i praksis er 4 ringer.

At du gidder.... :kari:

Anonymous poster hash: 03137...314

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Canario

Google? Hvorfor skal jeg google? Jeg ser på fire nuller, og ser fire nuller. At du ser fire sirkler er ditt problem.. Spesielt siden 4 nuller i praksis er 4 ringer.

Ok du har rett. Alle som kjører audi er tapere :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok du har rett. Alle som kjører audi er tapere :)

Nei? Absolutt ikke... De er bare audioter -.-

Når jeg allerede ligger 20km over fartsgrensa.. (JAda... ikke lov)

Hvem tror du kjører forbi meg? Joooda! En audi!

Når jeg står i kø for å komme frem til dit hvor det er lov å legge seg ut i høyre felt / kollektivfelt/avkjøring.. Hvem tror du hiver seg ut 4-5 biler lengre bak? JODA! EN AUDI!

Kom faen ikke her og si at audier ikke er overrepresentert i IDIOT-statistikken på veien.. De er faenmeg på topp.

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh? :blink:

Ærlig talt, 'se ned på' folk og regne dem som mindreverdige deg selv fordi de kjører stasjonsvogn?

Nei så abolutt ikke.

Har du ikke fått med deg at det er på mote å spørre folk her inne om vi ser ned på folk for de rareste ting? Skulle gjerne sett en liste over alle "Ser du ned på..." trådene siste året, men gidder ikke lage den selv.

Og for å svare på trådens opprinnelige spørsmål: Nei jeg ser ikke ned på folk som kjører stasjonsvogn. Hvorfor i all verden skulle jeg det. Det er et transportmiddel, verken mer eller mindre.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom faen ikke her og si at audier ikke er overrepresentert i IDIOT-statistikken på veien.. De er faenmeg på topp.

Men de kan nok forskjell på oval og sirkel :rolleyes:

Anonymous poster hash: 3bcae...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg at det er på mote å spørre folk her inne om vi ser ned på folk for de rareste ting? Skulle gjerne sett en liste over alle "Ser du ned på..." trådene siste året, men gidder ikke lage den selv.

Og for å svare på trådens opprinnelige spørsmål: Nei jeg ser ikke ned på folk som kjører stasjonsvogn. Hvorfor i all verden skulle jeg det. Det er et transportmiddel, verken mer eller mindre.

Det er tydelig at mange ser ned på andre for de merkeligste ting. Så nå sto stasjonsvogna for tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarer oss ikke med sedan og ikke med stasjonsvogn heller, og det er derfor vi har en stor SUV.

Øøøøh. Kanskje litt kjedelig for deg å få vite dette først nå, men stasjonsvogner er generelt større innvendig enn SUVer. :fnise:

Og før du begynner å rase: jada, du klarer helt sikkert å finne en stasjonsvogn som er mindre enn din SUV.

Anonymous poster hash: 1c19e...373

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg higer etter dette kjedelige A4-livet du snakker om, så jeg ser egentlig på den gjengen der med misunnelse. Inntil jeg har levd det i noen år selvfølgelig. Da lengter jeg helt sikkert tilbake igjen. Man vil alltid ha det man ikke har.

Trodde du hadde det A4 livet i boks jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre. Hva fikk deg til å tro det...?

Nei jeg vet ikke helt. Kanskje det inntrykket jeg fikk sist jeg var på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stasjonsvogn av nødvendighet her. To barn (snart), rekkehus og hele pakka. Om det gjør at noen ser ned på meg, bryr det meg midt i kaviarkrysset.

Stasjonsvogn ER kjedelig, men greit når man skal på Ikea eller har med småfolka på tur.

Når jeg blir pensjonist skal jeg ha en gammel 911 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøh. Kanskje litt kjedelig for deg å få vite dette først nå, men stasjonsvogner er generelt større innvendig enn SUVer. :fnise:

Og før du begynner å rase: jada, du klarer helt sikkert å finne en stasjonsvogn som er mindre enn din SUV.

Anonymous poster hash: 1c19e...373

Haha, vi har også en Volvo 940 stasjonsvogn, som vi hadde før vi fikk SUV. Ja, den er stor, og den rommer MYE! Likevel måtte vi pakke mye i skiboksen på taket, ettersom hele bagasjerommet var fullt (to store hundebur).

Dessuten hadde den for liten motor til å trekke stor campingvogn. Så det var ikke bare plassbehov, men også behov for større motorkraft.

Vi kjøpte Toyota Landcruiser 200 med V8 motor. Det er vel en av de største SUVene, samt en av de sterkeste. Vi kjøpte den som varebil, og har da mye plass bak førersetene, mens hundeburene er bakerst. Ettersom den er høyere innvendig enn selv de største stasjonsvognene, kan vi stable mer i høyden. Samt at hundene kan sitte i burene sine ute å stange hodet i taket.

Vi er mye rundt på skytestevner i helgene og Landskytterstevnet om sommeren. Da må vi ganske ofte parkere campingvogna på jorder og diverse annet, som campingvogner vanligvis ikke parkeres på. Om det da regner, så må de fleste ha hjelp av traktorer til å få vogna inn og ut av området. Mange kjører seg fast med bil også, og må ha hjelp. Sånt slipper vi. Derimot har Landcruiseren fungert som traktor mange ganger, og trukket både biler og vogner ut av gjørma. Har forresten opplevd å bli stående bom fast med vogna på en god campingplass også etter kraftig regn. Da hadde vi bare Volvoen, og måtte ha traktorhjelp.

Med Landcruiseren kan vi også kjøre på traktorveier og skogsveier. Det har også vært nyttig mange ganger.

I tillegg bor vi i nord-norge, og det ER deilig å ha en bil som kommer seg fram overalt!

Så for oss er denne bilen midt i blinken, og fyller behovene våre langt bedre enn ei stasjonsvogn. Kommer til å ha den i minst 10 år :) Minuset med så stor bil, er at den ikke er enkel å parkere i by, og parkeringshus er heller ikke noe særlig.

Før vi hadde hunder kjørte vi bare BMW 5-serie sedan. Den passet behovene våre da. 530 D med manuelt gir var en fryd å kjøre! Men med M-sportspakke var den lav, og vi måtte hele tiden passe på at den ikke tok nedi f.eks fortauskanter. Dessuten var ikke norske telehiv noe særlig.

Greia er vel at det er best med en bil som passer til behovet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vi har også en Volvo 940 stasjonsvogn, som vi hadde før vi fikk SUV. Ja, den er stor, og den rommer MYE! Likevel måtte vi pakke mye i skiboksen på taket, ettersom hele bagasjerommet var fullt (to store hundebur).

Dessuten hadde den for liten motor til å trekke stor campingvogn. Så det var ikke bare plassbehov, men også behov for større motorkraft.

Vi kjøpte Toyota Landcruiser 200 med V8 motor. Det er vel en av de største SUVene, samt en av de sterkeste. Vi kjøpte den som varebil, og har da mye plass bak førersetene, mens hundeburene er bakerst. Ettersom den er høyere innvendig enn selv de største stasjonsvognene, kan vi stable mer i høyden. Samt at hundene kan sitte i burene sine ute å stange hodet i taket.

Vi er mye rundt på skytestevner i helgene og Landskytterstevnet om sommeren. Da må vi ganske ofte parkere campingvogna på jorder og diverse annet, som campingvogner vanligvis ikke parkeres på. Om det da regner, så må de fleste ha hjelp av traktorer til å få vogna inn og ut av området. Mange kjører seg fast med bil også, og må ha hjelp. Sånt slipper vi. Derimot har Landcruiseren fungert som traktor mange ganger, og trukket både biler og vogner ut av gjørma. Har forresten opplevd å bli stående bom fast med vogna på en god campingplass også etter kraftig regn. Da hadde vi bare Volvoen, og måtte ha traktorhjelp.

Med Landcruiseren kan vi også kjøre på traktorveier og skogsveier. Det har også vært nyttig mange ganger.

I tillegg bor vi i nord-norge, og det ER deilig å ha en bil som kommer seg fram overalt!

Så for oss er denne bilen midt i blinken, og fyller behovene våre langt bedre enn ei stasjonsvogn. Kommer til å ha den i minst 10 år :) Minuset med så stor bil, er at den ikke er enkel å parkere i by, og parkeringshus er heller ikke noe særlig.

Før vi hadde hunder kjørte vi bare BMW 5-serie sedan. Den passet behovene våre da. 530 D med manuelt gir var en fryd å kjøre! Men med M-sportspakke var den lav, og vi måtte hele tiden passe på at den ikke tok nedi f.eks fortauskanter. Dessuten var ikke norske telehiv noe særlig.

Greia er vel at det er best med en bil som passer til behovet :)

Er ikke veldig begeistret for nytten til SUV, men Land Cruiser V8 står det respekt av. Plager meg dog å kalle det en SUV, da jeg ser på SUV som litt høye bybiler. LCV8 er ekte terrengbil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...