Gå til innhold

Jeg skled på glatta for noen dager siden, vil aldri kjøre bil igjen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å kjøre bil og kjører mye oftere enn mannen min. De første årene med sertifikat var jeg ikke glad i vinterføre, men det går seg til om du ikke gir opp. Nå gjør det meg ingenting å kjøre bil på vinterføre, så det er lys i tunellen om du vil...

Øvelse gjør mester også når det gjelder bilkjøring, men da må du ville det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det mulig å være mann og ikke ha interesse for biler?! Alle gutter har vel interesse for biler fra de er små?

Anonymous poster hash: d445a...859

Ja, hadde interesse for biler da jeg var liten. Men etter jeg ble voksen, ikke i det hele tatt. Tok lappen fordi jeg følte presset om å gjøre det, fra venner og familie. Man MÅ jo ha lappen.. Men det er greit nok å ha muligheten til å kjøre, og jeg er ingen fare på sommerveier og er en trygg sjåfør stort sett.

Anonymous poster hash: b57b3...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lappen, men har ikke kjørt siden. Rett etter jeg tok lappen (20 år siden), ble en bil jeg satt på i, påkjørt i en rundkjøring. Denne støkken sitter i meg. Så jeg kjører rett og slett ikke.

Men jeg har mann, barn, jobb og et helt normalt dagligliv. Vi bor i byen, og her er det uansett nesten bare en ulempe med bil! Man kommer seg hvor man vil med kollektivtransport, evt taxi om nøden er stor. Skal vi handle møbler, bestiller vi hjemtransport.

Vi kjenner flere som ikke har bil, og flere menn som ikke har tatt lappen, og de lever helt normale liv.

Jeg vil aldri mer kjøre selv, tar rett og slett ikke sjansen. TENK hvis jeg er uoppmerksom et sekund, og et barn springer ut i veien? Jeg synes ikke det er verdt det å kjøre, med denne bitte lille risikoen for at noe skal skje. Og det går helt fint uten bil.



Anonymous poster hash: e851f...94c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...