Gå til innhold

Folk med dieselbiler er utrolig egoistiske!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som kjøpte bil fordi den rødgrønne regjeringen sa det var best må ikke bare ta dere en bolle. Dere må f@3n heller skjerpe dere, lukke opp gluggene og begynne å tenke sjæl (som vi har lært i barnemusikken).

Alle som hadde grunnlag for å si noe fornuftig om dieselbil sa at diesel var det aller verste for lokalmiljøet i og rundt byene. Stoler du mer på en politiker enn NAAF har du bare godt av å tape penger på et dieselforbud i byene.

Er det meningen at folk skal behandle deg som en voksen, så må du begynne å oppføre deg som en voksen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Bare sånn til ren opplysning: Folk flest jobber faktisk ikke i Oslo.

Jeg kjører min dieselbil med stoisk ro og god samvittighet, og jobber heller ikke midt i en by.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for dumt å si at dieselmotorer forurenser, når myndighetene har gitt el.bilene lov til å bruke kollektivfeltene, med det resultat at bussene står mye på tomgang, og slipper ut mer eksos enn hva som er strengt tatt nødvendig!!

Men, når el-bilsalget har passert 50.000 solgte biler, kommer det garantert endringer. Det er sagt 50.000, eller 2017 som det skjer endringer. Og uansett hva som skjer, kommer el-bilsalget til å bråstoppe :D :D :D

I andre land i europa, selger de ikke på langt nær så mye el-biler. Det er fordi de ikke har fritak på avgifter etc som her på berget.

Og siden de også skal bruke veinettet på lik linje med fossilt drevne biler, må nok de også betale det det koster å kjøpe, og bruke veiene :P :D

El-bilen ble forøvrig satt på museum for ca.100 år siden. Og hvorfor de er på veien igjen nå, er jo litt rart da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 100 år siden tenkte man ikke mye på miljøet heller da. Det å bruke motorer som har bedre virkningsgrad enn forbrenningsmotorer er noe vi fremtiden må, uansett om du tror på global oppvarming eller ei. For uten tilgang på billig energi i form av petroleum nytter det ikke å ha kjøretøy som gir fra seg 50-70% av energien i form av varme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Stakkars, dere får bygge deres eget samfunn i noen huler oppå et fjell.

Anonymous poster hash: 6911f...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Folk som har astma og hjerte/lungeproblemer dør pga forurensningen dieselbilene skaper, likevel fortsetter folk å spy ut giften hver eneste dag bare for å få sin egen ræv og matpakke avgårde til sine mer eller mindre viktige ærender. Hadde de tatt skade av å kjøre flere sammen eller ta kollektivt for å spare sine medmennesker? Utrolig hvor kyniske og egoistiske så mange mennesker er!!!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-miljoe/astmaforbundet-folk-doer-for-tidlig-av-forurensingen-i-oslo/a/23357509/

Anonymous poster hash: 89a35...777

Som følge av din avsky skal jeg passe på å kjøre litt ekstra meningsløst med min 3 liters diesel... :)

Jo mer dere klager, jo mer skal jeg kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...