Gå til innhold

bra kjøreskole i oslo...


monikabrx

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Gjesten over, hvilken skole gikk du over til? Jeg vurderer nå å gå over til den på Torshov..

Jeg gikk over til ABC Trafikkskole på Tøyen, som også er nevnt lenger oppe i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 6 måneder senere...
Gjest snartLappen
:Nikke:

Spør etter Henrik! Han er ung og veldig veldig flink.

Ellers er Jan også ekstremt dyktig, men han er veldig populær så er ikke sikkert han har noe ledig.

Har du tatt timer hos begge to? Jeg tok noen timer hos han Henrik, men måtte bytte lærer da jeg følte jeg ikke lærte noen ting! Er kanskje fordi han er så ung, eller så er han ikke spesielt pedagogisk anlagt, men jeg syntes han hadde veldig liten forsåelse av av hva man som elev syntes var vanskelig og hva man følte man mestret. Ba om å få tilbakemelding slik at jeg hadde noe å øve på hjemme mellom timene, men fikk aldri noe konkret tilbakemelding, bare "øv på alt å ta flere timer her"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Camilla_*

Arves trafikkskole er veldig bra. Han er gammel i gamet og vet hva han driver med.

Bare hold dere langt unna Grefsen trafikkskole. Hun som driver det sitter stort sett og gomler eple og snakker i mobilen hele kjøretimen. Useriøs kjerring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestre Bærum Trafikkskole. Utrolig dyktige mennesker som jobber der. Har bl.a. vært med som 1 av 3 kjøreskoler i en undersøkelse angående aldersforskjeller og reaksjonsevne laget av TØI.

Ta 151-bussen fra bussterminalen, til Hauger i Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abildsø trafikkskole var jeg kjempefornøyd med, og det samme var min søster og naboen. De kan også komme og plukke deg opp hvor som helst, noe som er veldig praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_kak_*

Noen som har erfaring med Arve fra Arve's trafikkskole?

Jeg har lappen, men tok den for 8 år siden og har nesten ikke kjørt etter det. Nå ser jeg at jeg snart trenger bil og må ha hjelp til å komme tilbake i trafikken. Synes bilkjøring er ubehagelig og trenger derfor en kjørelærer som kan gi meg selvtillit og lyst til å kjøre.

Jeg har tilgang på bil til å trene mellom timene, derfor er det viktig at læreren kan gi meg konkrete tilbakemeldinger på hva jeg er flink nok til og hva jeg skal øve mer på mellom timene og hvordan.

Er med andre ord på jakt etter en trygg, pedagogisk og motiverende lærer som gir meg følelse av mestring og framgang. Om læreren har god humor og timene er morsomme er ikke så viktit;)

Har fått tips om at Arve kan være et godt valg. Noen som kjenner til ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er kjempefornøyd med Sinsen trafikkskole!

Jeg er vel delvis uenig i det, spørs litt hvem du har som kjørelærer, jeg hadde kjetil eller kjell, husker ikke helt navnet. Men jeg ble så stressa av han at jeg hadde skuldrene helt oppi ørene hver kjøretime. Han satt å så på at jeg gjorde samme feilen 10 ganger før han eksploderte å sa at det der måtte jeg jo ikke gjøre. På bakkestartøvinga satt han bare å klagde over hvor dyrt det kom til å bli å reparere bilen etterpå, og det hjalp ikke så mye heller. Men etter en stund fikk jeg en av de andre, Jon Einar, han var ganske rolig og avslappa, så da gikk det mye bedre. Eneste problemet var at han andre hadde stressa meg opp så mye og det var så kort tid igjen til oppkjøringa at jeg strøyk allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 3 år senere...

Annonse

Noen med erfaring fra Abildsø trafikkskole og Nordstrand trafikkskole? Er de flinke der?



Anonymous poster hash: 2e7f5...3f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Litt sent svar, men jeg har hatt god erfaring med siden: http://finnførerkort.no/

Er litt som tripadvisor bare for trafikkskoler:-)

Den viser enkelt prisene på de beste kjøreskolene i Oslo, og kan hjelpe deg med bestilling og å finne den trafikkskolen som er best for deg. (helt gratis).

Jacob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Lise Skauge på ABC trafikkskole på Tøyen! Har også hørt mye bra om Elisabeth samme sted. Lise er rolig, sindig og strukturert i opplæringen. Får inntrykk av at hun investerer i hver time. Sier fra når du gjør feil, men på en ok måte. Hadde en lærer før henne som ble så bråforbannet når jeg gjorde feil at jeg endte opp med å grue meg i flere dager til å kjøre med ham. Gikk over til Lise og hadde lappen halvannen måned etterpå! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkortspesialisten på Majorstuen!

Ser at ingen har spurt om tips akkurat nå, men da jeg først så navnet: Jeg har også svært gode erfaringer herfra. Gikk der for noen år siden, og det tok cirka syv uker fra første kjøretime til jeg hadde førerkortet. Veldig hyggelig lærer, god oppfølging og (viktigst) god kvalitet på opplæringen. Tror riktignok læreren jeg hadde har sluttet der, men erfaringen min er i hvert fall veldig god.

Anonymous poster hash: afa50...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Ser at ingen har spurt om tips akkurat nå, men da jeg først så navnet: Jeg har også svært gode erfaringer herfra. Gikk der for noen år siden, og det tok cirka syv uker fra første kjøretime til jeg hadde førerkortet. Veldig hyggelig lærer, god oppfølging og (viktigst) god kvalitet på opplæringen. Tror riktignok læreren jeg hadde har sluttet der, men erfaringen min er i hvert fall veldig god.

Anonymous poster hash: afa50...4f2

Enig. De er de beste! Anbefales virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Den 28 Sep 2006 at 14.05, Arkana skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Frogner Kjøreskole. Tok selv lappen der for 3 år siden, stod på første forsøk uten en eneste feil. Kjørelæreren min var flink og nøt tydelig stor respekt fra de andre i bransjen, derfor fikk jeg en del fordeler som jeg så andre ikke fikk.

Litt sen respons her, men husker du hva læreren din på Frogner Kjøreskole het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...