Gå til innhold

Har dere fått faktura fra Lånekassen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det står at i juli skal man få faktura fra Lånekassen, med forfall i august. Har dere fått denne?

Anonymous poster hash: b52b7...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Japp. Fikk den i går i nettbanken.

Anonymous poster hash: 27245...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også e faktura i går. Den var faktisk også litt lavere enn jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Nei ikke enda. Men jeg får den i posten så det tar litt lenger tid en om jeg skulle fått den på e-faktura

Men når jeg får den så er det den siste da er jeg endelig ferdig og betale tilbake.

Endret av Corto Maltese
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når avsluttet dere studiet? Jeg var ferdig med bachelor nå i juni, når får jeg da? Da jeg hadde friår fikk jeg ikke regning før i juni , og jeg gikk jo ikke på skolen fra juni året før.



Anonymous poster hash: 4b289...a81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du var ferdig i juni får du ikke første regning før om et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk også e faktura i går. Den var faktisk også litt lavere enn jeg hadde trodd.

Lånekassen har gått over til å ha månedlige fakturaer, august faktura vil være rundt 1/3 av tidligere beløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånekassen har gått over til å ha månedlige fakturaer, august faktura vil være rundt 1/3 av tidligere beløp.

Det er jeg fullstendig klar over. Men regningen var likevel lavere enn jeg hadde beregnet. Og 1/3 er ikke litt, da hadde jeg skrevet det helt annerledes. Og siden jeg har betalt på studielånet i over 10 r følger jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg var ferdig med utdannelsen min i desember, og skulle begynne å betale ned studielånet i august.

Men jeg har ikke fått faktura enda. Burde jeg vente noen dager til, før jeg ringer dem? Alltid så mye styr å nå folkene i Lånekassen.

Anonymous poster hash: b52b7...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg var ferdig med utdannelsen min i desember, og skulle begynne å betale ned studielånet i august.

Men jeg har ikke fått faktura enda. Burde jeg vente noen dager til, før jeg ringer dem? Alltid så mye styr å nå folkene i Lånekassen.

Anonymous poster hash: b52b7...f33

Logg deg inn på dine sider, det må da være det absolutt enkleste? Der har du betalingsplan, kommende regning osv.

Anonymous poster hash: 8a4fd...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg deg inn på dine sider, det må da være det absolutt enkleste? Der har du betalingsplan, kommende regning osv.

Anonymous poster hash: 8a4fd...d5a

Jeg har bare fått betalingsplan i mars, der det var betaling hvert kvartal. Så har jeg ikke fått noe mer info :klo:

Anonymous poster hash: b52b7...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fått betalingsplan i mars, der det var betaling hvert kvartal. Så har jeg ikke fått noe mer info :klo:Anonymous poster hash: b52b7...f33

Jeg har fått faktura inne på mine sider på lånekasse. Ikke fått pr.mail og ikke fått i postkasse. Er i akkurat samme situasjon som deg med avsluttet studier i desember og fikk betalingsplan i mars.

Anonymous poster hash: 57ccd...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...