Gå til innhold

Jeg må kanskje avlive min ene hund på 10;(


Anciol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kondolerer :-( Vakker hund hun var. Har selv måttet avlive min firbente lille skatt gjennom 10år, og det var forferdelig tungt. Jeg lagde en minnebok om min hund. Kanskje det er noe du vil også? Der kan man lime inn bilder, skrive ned minner og skrive noen ord til den firbente vennen som har forlatt jorden. Sender deg en god klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist, og forferdelig vondt! Å miste dyret sitt er ubeskrivelig! Mista min lille gutt for 1mnd siden og det gjør enda vondt! Ta tiden til hjelp, og grin om du må grine, det hjelper! :hjerte:
​Også som en liten trøst så kan du jo tenke på det at nå slipper hu å lide og være syk mer! Nå springer hu frisk som en fisk rundt oppe i hundehimmelen oppe på de evige jaktmarker! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"When you think your dog has died, it has just fallen asleep in your heart. And by the way, it is wagging its tail madly, you see, and that’s why your chest hurts so much …"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Kommer til å spre hundens aske på fjellet hvor hun elsket å løpe!

Den andre hunden er litt trist i dag og ser etter vennen sin.

Ungene har grått i hele gårkveld og sovet urolig i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Takk:) Kommer til å spre hundens aske på fjellet hvor hun elsket å løpe!

Den andre hunden er litt trist i dag og ser etter vennen sin.

Ungene har grått i hele gårkveld og sovet urolig i natt!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden hadde store smerter , så hun snappet og glefset etter ungene mine når de ville kose med henne. Når hunden var frisk så pleide den å slikke ungene i fjeset og hoppe rundt og logre. Det var best å la den slippe smertene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heldigvis en hund på 14 1/2 igjen (Han var faren til Fluffy, det er han på profilbildet)! Merker at gamlehunden savner lekekameraten sin!

Fluffy ble kun 10 år gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...