Gå til innhold

kattedo


Gjest anobano

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har kattedo med tak og filter, det er viktig det ikke lukter så mye siden den er på kjøkkenet.

Veldig fornøyd med den, har hatt den i mange år (brukes når katt ikke kan ut)

Noenganger når jeg får kattunge så tar jeg av døren så det er lettere å gå inn og setter den på når katten er trygg med doen :) jeg hadde litt dårlig råd når jeg kjøpte den så jeg kjøpte den på Europris men den funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår har hatt begge deler, og liker definitivt den med tak bedre. Så får han litt mer privatliv hvis noen går forbi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en prøvd det meste av kattedoer, lukter av alle..

Min katt har skikkelig lukt av avføring. Stinker i hele huset , selv om jeg kjøper kattesand på dyrebutikk :skratte: men liker de med lokk best , med filter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har med tak og dør. De forrige kattene hadde avføring som virkelig stinket, så der hjalp det ikke. Hun vi har nå har avføring som ikke lukter, så vi glemmer av å ha igjen luka etter å ha plukket på kveldene. Virker som om hun liker å se på oss når hn går på do også, ingen sjenanse der i gården :)



Anonymous poster hash: fb442...7a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to overbygde doer med dør og filter, mindre sand i alle retninger siden han ene er en voldsom graver, men det kommer alltid noe på utsiden uansett siden han av en eller annen grunn alltid har det så travelt at han må sprinte ut av dassen, og da trekker med seg et lass med sand mellom tærne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremeg89

Vår har hatt begge deler, og liker definitivt den med tak bedre. Så får han litt mer privatliv hvis noen går forbi :P

Hihi 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...