Gå til innhold

Hvordan kom dere i kontakt med kjæresten deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del sliter jeg veldig med å ta det første skrittet, i og med ingen andre gjør det med meg. Er i begynnelsen av 20-åra og anser meg som ei pen jente, liker å tulle med andre folk og kommer lett overens med andre. Men likevel så føler jeg at jeg må ta det første skrittet hvis det er noen jeg liker. Men jeg er den typen som tenker for mye, "hva om han sier nei?" også må jeg møte han flere ganger i ettertid i og med vi trener på samme lag, noe som gjør at jeg ikke tørr å be han ut på noe.

Så vil bare høre hvordan dere møtte kjæresten deres, slik at jeg kanskje får litt innspill på hvordan jeg selv kan gå frem :)



Anonymous poster hash: f50f2...9cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom i kontakt med min kjæreste via nettby for mange år siden. Vi var ung og dum og fortsatte etter hvert å snakke via msn. Det viste seg imidlertid å være en god match og her sitter vi 5 år senere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del sliter jeg veldig med å ta det første skrittet, i og med ingen andre gjør det med meg. Er i begynnelsen av 20-åra og anser meg som ei pen jente, liker å tulle med andre folk og kommer lett overens med andre. Men likevel så føler jeg at jeg må ta det første skrittet hvis det er noen jeg liker. Men jeg er den typen som tenker for mye, "hva om han sier nei?" også må jeg møte han flere ganger i ettertid i og med vi trener på samme lag, noe som gjør at jeg ikke tørr å be han ut på noe.

Så vil bare høre hvordan dere møtte kjæresten deres, slik at jeg kanskje får litt innspill på hvordan jeg selv kan gå frem :)

Anonymous poster hash: f50f2...9cc

Kjenner meg litt igjen i hvordan du beskriver deg selv, men så traff jeg samboeren min på en fest for fire år siden og vips så ble det oss to. Satt meg bare tilfeldigvis ved siden av han, siden det var den eneste ledige plassen, og vi klikket med en gang vi begynte å snakke. Var som om jeg hadde kjent han i flere år, og vi var sammen resten av kvelden. Når jeg kom hjem fra festen dagen etter la han meg til Facebook, og vi snakket hver dag til vi avtalte neste møte helgen etter. Etter det har det vært oss to, og fire år etter sitter vi med egen bolig og en sønn på 2 år. Så når man møter den rette, faller brikkene på plass :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på en fest første gang, men da hilste vi bare såvidt på hverandre. Neste fest snakket vi mye sammen, begge godt full hehe. Så gikk det flere måneder før vi snakket igjen. Hang sammen litt og så skjønte vi vel egentlig at begge følte det samme. Har ikke tatt kjærestepraten enda da, men føler vi er på vei dit.

Jeg har alltid vært som deg, den som har måtte tatt kontakt og så har det ikke blitt noe mer. Men den som intet våger, intet vinner. Man må tåle en avvisning, selv om det er vondt. Til slutt ordner alt seg :)



Anonymous poster hash: eec75...b94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han begynte å følge meg og kontaktet meg litt senere på Twitter, så begynte vi å snakke sammen på MSN :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spill på nettet. :P

Han fant meg på facebook og sendte melding ala "Kommer du innpå *****? Virker ikke her". Så ble det til at jeg adda han sånn at vi kunne spørre om vi lurte på noe angående spillet. Deretter ble vi enige om å prøve å ringe hverandre for å høre hvordan dialekt den andre hadde.

Etter 3 år med nesten daglig kontakt møttes vi, og det gikk fantastisk. :fnise:



Anonymous poster hash: 37de1...745
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Møtte ham på jobb. Og jeg tok første steget, snakket masse med ham og ble med ham på fest.

Synes gutter/menn aldri tør å ta det første steget, tror alltid jeg har måttet gjøre det selv. Og har aldri opplevd at noen har sagt nei, så de synes nok at det er like skummelt som oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han på festival og satt meg på fanget hans. Skal Sies jeg var ganske full. Viste seg at vi var en god match

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klinte drita full i en russebuss etter jeg hadde kjent han i ca 10min, så skjønte jo ganske fort at han likte meg :biggrin:



Anonymous poster hash: 14c0e...e55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte han på byen! Aldri sett hverandre før, plutselig stod han like ved. Jeg smilte, han kom bort og *pang* kjemi! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sukker :) Vi begynte å skrive litt, bestemte oss for å møtes og sa aldri hadet

Endret av nattsvermer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom felles venner :) en litt turbulent dating-periode, etter et par mnd sa han at han ikke ville være sammen med meg, men vi fortsatte å være venner og vi fortsatte å date også, og så kom kjærestefølelsene etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...