Gå til innhold

sendt mld til eksen...ikke noe svar :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har nok ikke lyst å snakke siden han har bestemt seg, og føler sikkert at du skal prøve å overtale han. Send heller sms om at du må få avtalt et tidspunkt å hente tingene dine.

Anonymous poster hash: b1024...531

Tenker å gi han litt tid til å ringe tilbake. Han sitter mye og gamer, så han pleide før å ignorere anrop hvis han var midt inni noe. hvis han ikke har ringt tilbake imorgen, får jeg sende en mld. innerst inne vil jeg jo ha han tilbake, men har akseptert at han ikke vil. -TS

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her, igjen.

Nå er jeg skikkelig irritert!! han ringte aldri tilbake, så jeg sendte han en sms der det stod at grunnen til at jeg ringte var for å avtale sånn at jeg kunne fått tingene mine, så det hadde vært fint om han tok kontakt. Han leste dette, men svarer for faen ikke!!

kjenner jeg klikker snart. når man da er voksen nok til å dumpe noen, må man i det minste kunne ta konsekvensene også! altså, at man må ordne praktiske ting osv.

Noen råd til hva jeg kan gjøre?



Anonymous poster hash: aeb12...0ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, igjen.

Nå er jeg skikkelig irritert!! han ringte aldri tilbake, så jeg sendte han en sms der det stod at grunnen til at jeg ringte var for å avtale sånn at jeg kunne fått tingene mine, så det hadde vært fint om han tok kontakt. Han leste dette, men svarer for faen ikke!!

kjenner jeg klikker snart. når man da er voksen nok til å dumpe noen, må man i det minste kunne ta konsekvensene også! altså, at man må ordne praktiske ting osv.

Noen råd til hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Drite i de tingene. Hva betyr de i det lange løp? Det er vel snakk om maks en tusenlapp. La ham sitte med øredobbene og spillet ditt, til slutt kommer han til å skjemmes over å ikke ha svart deg.

Vær litt kostbar og ikke kontakt ham mer. Det vinner DU på i lengden.

Anonymous poster hash: 9f1e3...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble dumpet av kjæresten min 3 dager siden og kommer ikke over han!!

................jeg sendte han en mld der jeg skrev at jeg var sterkt imot å gi opp (som jeg mener han har gjort) og at han skylder meg en sjanse

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Det var en merkelig ting å si og mene, synes jeg. Han skylder deg overhodet ingen "sjanse". Hvis hans følelser er over, så er de over. Hvorfor i all verden vil du ha tilbake en som tydeligvis ikke føler noe for deg lenger? Av plikt og fordi han "skylder deg det"?! Nei, det er jo helt merkelig.

Tre dager er ingenting. Det vil ta litt tid å komme over et brudd der man elsker motparten, men det vil løsne til slutt. Mye tårer er bare å regne med, men med tiden VIL det gå over. Og la eksen være i fred. Ikke ta kontakt. Trygling gjør han sannsynligvis bare enda mer bestemt på å fjerne seg fra deg.

Prøv å bevare stoltheten og ikke mas på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom uanmeldt på døra når du vet han er hjemme. Krev å få tingene dine.

Et tv-spill og et par øredobber? Hvorfor gjøre seg så liten for ingenting?

Anonymous poster hash: 9f1e3...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tv-spill og et par øredobber? Hvorfor gjøre seg så liten for ingenting? Anonymous poster hash: 9f1e3...659

Hun gjør seg da ikke liten? Hun har prøvd å få tak i han på tlf, skal hun da miste tingene sine bare fordi han er så barnslig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tv-spill og et par øredobber? Hvorfor gjøre seg så liten for ingenting?

Anonymous poster hash: 9f1e3...659

Det er ikke så jævlig viktige "ting" bortsett fra at jeg nettopp hadde kjøpt de øredobbene og at det spillet var nokså dyrt! og han spiller jo ikke det spillet uansett. litt prinsipp-sak! synes han kan oppføre seg som et voksent menneske, og hvertfall ha "mot" (eller hva som er greia) til å kunne snakke med meg. -TS

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør seg da ikke liten? Hun har prøvd å få tak i han på tlf, skal hun da miste tingene sine bare fordi han er så barnslig?

Hun vinner mest på å la ham være i fred. For så små verdier ser jeg ingen grunn til å mase.

Anonymous poster hash: 9f1e3...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så jævlig viktige "ting" bortsett fra at jeg nettopp hadde kjøpt de øredobbene og at det spillet var nokså dyrt! og han spiller jo ikke det spillet uansett. litt prinsipp-sak! synes han kan oppføre seg som et voksent menneske, og hvertfall ha "mot" (eller hva som er greia) til å kunne snakke med meg. -TS

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Bare la ham i fred. Det svir mest for ham på sikt og føles GARANTERT bedre for deg.

Anonymous poster hash: 9f1e3...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la ham i fred. Det svir mest for ham på sikt og føles GARANTERT bedre for deg.

Anonymous poster hash: 9f1e3...659

Ja, hvis han skal være så umoden så gidder jeg ikke ta kontakt med han mer.. viser egentlig bare hvor umoden han er.. -TS

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan det ender så skal du for all del HOLDE DEG UNNA. Ikke ta kontakt og få det til å se ut som om alt går på skinner for deg. Har sett denne metoden funke hver eneste gang, og jeg har opplevd dette selv. Det du derimot ikke skal gjøre er å ta han tilbake når han innser hva han har mistet. Du går videre, for ikke f**n om du tar tilbake en slik latterlig fyr!:-) det blir også lettere for deg å gå videre hvis du bare kutter han helt ut fra alt. Så kan han sitte der med gamingen sin og kose seg mutters alene mens du er på byen og blir sjekka opp av deilige karer!:-) dette går over!

Anonymous poster hash: 9ea77...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vinner mest på å la ham være i fred. For så små verdier ser jeg ingen grunn til å mase.

Anonymous poster hash: 9f1e3...659

Når det gjelder å få tilbake tingene sine så har hun rett til det ja. Tingene er av høy verdi for ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du skal jobbe med selvfølelsen og gjenta helt til du tror på det selv:

"Jeg er en flott, snill, grei person..etc...og jeg fortjener en kjæreste som ikke bare er snill, trofast og fin - MEN som også elsker og verdsetter meg for den jeg er, og er kjempeglad i meg.

Skjønner at du gjerne vil ha tingene tilbake, men ikke bruk det som påskudd til å kunne se han og prate med han.

Vær stolt, og hold deg borte fra all kontakt framover. han vet at du vil ha disse tingene tilbake, og mest sannsynlig kan du heller ta kontakt om noen måneder og få dem da?

Tro meg, havet er fullt av fisk nå som du er så ung, ta deg heller en tur ut med venninner, start med en ny hobby eller sport - og kos deg med singellivet så lenge, det har sine fordeler!

Lykke til!!



Anonymous poster hash: 20b1c...183
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme og årsaken for at han ikke ville levere fra seg alle tingene mine var pga da ble det så endelig. Av erfaring trekker menn seg unna og unngår å svare pga de er usikker, eller kanskje for feig? Det skal sies at min var ekstremt kald med meg i ettertid. Han kom tilbake og sa han elsket meg etter 5 mnd... Vi hadde sporadisk kontakt etter ca 2 mnd.

Slutt å skriv til han å la han selv ta kontakt. Dersom det er noe sol haster som du har hos han så dukker du bare opp på døra hans! Lykke til.

Anonymous poster hash: ada6e...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager?! Vel, her er det snakk om 3 år...



Anonymous poster hash: c52c9...dfe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg ble dumpet av kjæresten min 3 dager siden og kommer ikke over han!! tenker på han hee tiden og savner han. jeg har klart og ikke kontakte han, men istad glapp det og jeg sendte han en mld der jeg skrev at jeg var sterkt imot å gi opp (som jeg mener han har gjort) og at han skylder meg en sjanse (jeg gav han en mega ny sjanse i starten av forholdet). jeg skrev også at jeg var veldig glad i han.

han har lest meldingen men ikke svart :( nå angrer jeg på at jeg sendte i det hele tatt.. da han åpenbart har gått videre!

noen støttende ord eller råd?

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

vær stolt over at du har fått fortalt dine følelser til han. Er mye bedre det enn å aldri ha sagt det. Vet du kan angre men jeg mener at det beste er å få sagt det fremfor å gå rundt å føle at du ikke forsøkte nok.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme og årsaken for at han ikke ville levere fra seg alle tingene mine var pga da ble det så endelig. Av erfaring trekker menn seg unna og unngår å svare pga de er usikker, eller kanskje for feig? Det skal sies at min var ekstremt kald med meg i ettertid. Han kom tilbake og sa han elsket meg etter 5 mnd... Vi hadde sporadisk kontakt etter ca 2 mnd.

Slutt å skriv til han å la han selv ta kontakt. Dersom det er noe sol haster som du har hos han så dukker du bare opp på døra hans! Lykke til.

Anonymous poster hash: ada6e...260

Høres akkurat ut som min! da han slo opp, var det kort og brutalt før han reiste seg opp og gikk.. han viste ingen følelser, og er fortsatt kald ovenfor meg. ignorerer jo meldinger/anrop. virker ikke som han var så usikker, men tiden vil vise om han er mann nok til å ta kontakt. -TS

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...