Gå til innhold

Er han slem eller erter han bare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var han slem eller erter han bare? Gjør han dette fordi han vil være den som avviser? (Jeg avviste jo han da jeg skrev vi bare skulle være venner fra nå av,men så fikk han meg på "kroken" igjen :(

Hva hadde dere gjort med en slik mann?

Anonymous poster hash: d203f...e2c

Hadde aldri funnet meg i det der, gang på gang. Hadde jeg vært deg hadde jeg kuttet ut all kontakt med fyren, inkl fjernet han fra vennelisten på FB. Makan til dust! Virker som han nyter å ha deg hengende i et snøre han kan dingle med når han får lyst på litt underholdning...! Frekt!

Nei, kick han ut av livet ditt. Det er begrenset hvor mange sjanser man skal gi en fremmed da. Avlyst og kansellert mer enn tre ganger = ikke interessert på ordentlig. UT!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han her er jo bare slem, trollete og ondskapsfull, egoistisk og likegyldig. Men han har altså kapret tankene dine så du går rundt og tenker "kanskje han bare erter" når han behandler deg direkte dårlig.

Hva mer tror du han har på lager?

Nei. Det er en marerittmann det her, ikke en drømmemann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er slem og er derfor ikke KVALITET..slike må man vinke hadet til, slett alle spor

og begynne å date en som setter pris på deg - du vil merke forskjell:)



Anonymous poster hash: af111...cc5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener sur på meg? ts Anonymous poster hash: d203f...e2c

Tjaa.. Hva vet jeg, det er du som snakker med han da er det ikke?

Fyren høres uansett ut som et minefelt av problemer og drama for deg. Er du nysgjerrig nok og er det noe du har lyst å begi deg ut på?

Anonymous poster hash: 35f66...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er slem! At man sliter med psyken er ingen unnskyldning for å behandle noen som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har lyst til å dra på tur med deg, planlegge ting med deg og møte deg, men er så redd og nervøs når dere avtaler at han ligger i fosterstilling hjemme og klarer ikke møte deg? Derfor tar han ikke kontakt fordi han tør ikke ta steget.

Han mener nok ikke å være slem, men han har vel sosial angst og sliter med å ta steget ut, og er veldig usikker.

Du kan ta en prat med han, og si hvordan du føler det, så får han forklare seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han har lyst til å dra på tur med deg, planlegge ting med deg og møte deg, men er så redd og nervøs når dere avtaler at han ligger i fosterstilling hjemme og klarer ikke møte deg? Derfor tar han ikke kontakt fordi han tør ikke ta steget.

Han mener nok ikke å være slem, men han har vel sosial angst og sliter med å ta steget ut, og er veldig usikker.

Du kan ta en prat med han, og si hvordan du føler det, så får han forklare seg.

Jeg har snakket med ham om dette flere ganger.Han har selv fortalt om diverse problemer han har med depresjon,men mulig det er mer,kanskje sosialangst også.Han er nesten alltid hjemme alene foran pc-en.

Det har vært perioder der han virker veldig seriøs og innstilt på å ordne opp i ting,har dårlig samvittighet osv.Men så plutselig snur det og han blir kald og avvisende.Når vi først møtes er han verdens snilleste, virker som han gir alt de gangene.

ts

Anonymous poster hash: d203f...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har lyst til å dra på tur med deg, planlegge ting med deg og møte deg, men er så redd og nervøs når dere avtaler at han ligger i fosterstilling hjemme og klarer ikke møte deg? Derfor tar han ikke kontakt fordi han tør ikke ta steget.

Han mener nok ikke å være slem, men han har vel sosial angst og sliter med å ta steget ut, og er veldig usikker.

Du kan ta en prat med han, og si hvordan du føler det, så får han forklare seg.

Tror "Bølle" er inne på noe vesentlig her. For meg virker det som han har veldig lyst å ha kontakt med deg men når han skal møte deg personlig kommer angsten over ham og han avlyser daten.

Er ingen psykolog, men for meg virker det som han kan ha opplevd traumer i sin barndom som gjør at han har sosial angst. Mulig han har en form for autisme, kansje en mildere form for asperger. Selv om det ikke blir noe mellom dere så bør du ikke kutte ham tvert av, det går an å vise at man kan være venner med andre som sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror "Bølle" er inne på noe vesentlig her. For meg virker det som han har veldig lyst å ha kontakt med deg men når han skal møte deg personlig kommer angsten over ham og han avlyser daten.

Er ingen psykolog, men for meg virker det som han kan ha opplevd traumer i sin barndom som gjør at han har sosial angst. Mulig han har en form for autisme, kansje en mildere form for asperger. Selv om det ikke blir noe mellom dere så bør du ikke kutte ham tvert av, det går an å vise at man kan være venner med andre som sliter.

Har tenkt mye på dette,og det er godt mulig dere har rett.Jeg har prøvd å være en venn,men nesten hver gang vi har hyggelige samtaler ender det med at han inviterer meg med på noe,og jeg føler hele kroppen stivner.....

Jeg har på en måte lyst å si ja (slik jeg gjorde sist) men vet at det mest sannsynlig ender med skuffelse (at han enten avlyser eller bare forsvinner uten å følge opp) og dette gjør meg veldig nedfor.

Vet ikke hvordan jeg skal håndere dette..det er veldig vanskelig å få noe ut av ham om hvorfor han gjør det.Han har skyldt på depresjon og det forstår jeg,men hver eneste gang????

Og hvorfor fortsette å invitere meg på date gang på gang dersom man vet man er for syk til å gjennomføre det...Det er vanskelig for meg å forstå.Er det bare for å unngå endelig avslutning/holde meg varm kanskje?

ts

Anonymous poster hash: d203f...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg i det.Jeg kontakter han aldri.Det er alltid han som kontakter meg de gangene det skjer.

Bare lurer på hva som kan ligge bak en slik oppførsel?

ts

Anonymous poster hash: d203f...e2c

Hvorfor tar du aldri kontakt med han? Kan du ikke invitere med ut på kino f.eks., da vil han også føle at du er intresert i å bli bedre kjent også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du aldri kontakt med han? Kan du ikke invitere med ut på kino f.eks., da vil han også føle at du er intresert i å bli bedre kjent også.

Jeg tror nok han vet jeg er interessert.Det har jeg sagt rett ut og jeg takket også ja hver gang han foreslo ting.Jeg er redd for å få avslag om jeg foreslår ting.Prøvde en gang i fjor høst og invitere ham ut på en øl.Da fikk jeg følgende melding tilbake:

<Hvor godt jeg enn liker deg ser det ut til at kafebesøk er alt vi gjør - det går aldri lengre enn det.Sikkert litt min feil også men..>

Dette gjorde meg sint,for det er jo alltin HAN som avlyser avtalene vi har hatt.Jeg har også vært hjemme hos ham på middag og overnatting,og en av disse kveldene endte med sex så det er jo ikke riktig at vi bare sitter på cafe og noe mer aldri skjer..

Da jeg svarte tilbake at jeg synes det var mest hans feil (siden han alltid avlyste) ble han plutselig interessert igjen,og sa vi måtte ordne opp i "forholdet" vårt,møtes og prate skikkelig om ting.Jeg sa ja til datoen han foreslo,men den ble også avlyst av han like før..Han ble borte i noen uker og dukket opp igjen senere som om ingenting hadde skjedd.

Kommer liksom ingen vei om du skjønner,og forstår meg ikke på denne oppførselen :(

Anonymous poster hash: d203f...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du virkelig involvere deg videre med en som har så mye psykiske problemer?

Egentlig ikke.Jeg har fortsatt følelser,men er samtidig begynt å gå lei.Han kontaktet meg i går,spurte hvordan det gikk med meg...Jeg har ikke svart enda.

ts

Anonymous poster hash: d203f...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir så helvetes irritert når kvinner er dumme.

Jeg også.Hadde aldri trodd jeg skulle bli en sånn selv.

Saken stiller seg derimot annerledes når man blir forelsket.

ts

Anonymous poster hash: d203f...e2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også.Hadde aldri trodd jeg skulle bli en sånn selv.

Saken stiller seg derimot annerledes når man blir forelsket.

ts

Anonymous poster hash: d203f...e2c

Kommer an på kvinnen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på kvinnen det.

Hvilke faresignaler ser du her da,siden du mener jeg er dum og hva skulle jeg gjort annerledes?

ts

Anonymous poster hash: d203f...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.Har vært på vei til å gjøre det flere ganger.

Men er det jeg som overreagerer her, eller er dere enig i at han oppfører seg dårlig?

ts

Anonymous poster hash: d203f...e2c

Han oppfører seg dårlig, ja. Men du oppfører deg også utrolig rart som til stadighet inngår nye avtaler med en slik tulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...