Gå til innhold

venner i sandnes/ stavanger området?


bebisss

Anbefalte innlegg

Hva om vi kaller gruppa for noe litt sært som ikke alle forbinder med KG da. vi kan kalle gruppa for "os femoris" f eks.. hehe det er en knokkel :P er helt sikkert ingen som har laget en slik gruppe. Og de som legger seg til der er nok oss altså, når du legger oss inn får vi heller si hva brukernavnet vårt er.

Ja det var en god ide. Kan skrive navnet på pm slik at ikke ola nordmann finner navnet her inne på KG. Noen her som kanskje har laget en gruppe før, og vet hvordan det gjøres? Jeg finner sikkert ut av det hvis jeg knoter lenge nok, tho..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lady.In.Heels

Hei :) For en god ide. Det er aldri feil med flere gode venninner!

Endret av Lady.In.Heels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg vil også være med! :ler: Men flytter ikke til Stavanger før om et halvt år. Men så flinke og tøffe dere er som ordner et treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) For en god ide. Jeg kommer selv fra Rogaland, er 24 år. De fleste av mine venninner har flyttet bort for å studere, så da hadde det vært hyggelig å møtt noen nye å danne ett godt vennskap til :) Det er aldri feil med flere gode venninner!

Jeg er som alle andre sjenert og rolig i starten, men så fort jeg føler meg trygg blir jeg den morsomme og kjekke venninna jeg egentlig er :) Liker å tro jeg er i vært fall :fnise:

Jeg ser etter venninner å skravle med, jentekvelder, ut på byen, reise og shoppe med :) alt i hop!

Hei :) For en god ide. Jeg kommer selv fra Rogaland, er 24 år. De fleste av mine venninner har flyttet bort for å studere, så da hadde det vært hyggelig å møtt noen nye å danne ett godt vennskap til :) Det er aldri feil med flere gode venninner!

Jeg er som alle andre sjenert og rolig i starten, men så fort jeg føler meg trygg blir jeg den morsomme og kjekke venninna jeg egentlig er :) Liker å tro jeg er i vært fall :fnise:

Jeg ser etter venninner å skravle med, jentekvelder, ut på byen, reise og shoppe med :) alt i hop!

Velkommen i gjengen lady in heels :)

Bare morro jo fler som er med :danse:

Jeg er også skrekkelig sjenert i starten men så når noen kaster litt bensin på bålet da går skravla i ett.

Lurer på om jeg vet hvem noen av dere er når vi legger oss til på den facebook gruppa.

Jeg gleder meg kjempe masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en god ide. Kan skrive navnet på pm slik at ikke ola nordmann finner navnet her inne på KG. Noen her som kanskje har laget en gruppe før, og vet hvordan det gjøres? Jeg finner sikkert ut av det hvis jeg knoter lenge nok, tho..

Hvordan går det med gruppa waterfall? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, jeg vil også være med! :ler: Men flytter ikke til Stavanger før om et halvt år. Men så flinke og tøffe dere er som ordner et treff!

Så gøy, jo flere jo bedre :-) Skal du studere her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Nå har vi fått til denne facebook gruppen og jeg har skrevet en PM til alle her som ville bli med, og de som ikke har fått pm og vil bli med må bare gi en lyd.

Og jeg vet ikke helt hvordan denne hemmelige gruppa fungerer men om dere ikke finner det eller kan legge dere til gruppa så må dere sende meg en PM med navn eller til waterfall, tror hun også skal klare å legge dere til gruppa. så jeg legge dere til som venn slik at jeg kan legge dere til gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, jo flere jo bedre :-) Skal du studere her?

Nei, er ferdig med studiene til våren og har fått jobb i Stavanger. Har bodd der et par år tidligere da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ferdig med studiene til våren og har fått jobb i Stavanger. Har bodd der et par år tidligere da. :)

Bli med i gruppen du også da hvis du vil :) Artig at du vil tilbake hit til Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi blitt 4 stykker innpå den hemmelige fb siden vår hehe.

Vi må være flere! jo fler jo bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i gruppen du også da hvis du vil :) Artig at du vil tilbake hit til Stavanger

Jepp, bebisss holder på å ordne meg inn i gruppa. :) Vil gjerne tilbake til Stavanger ja, er egentlig nordlending men nå har snart hele familien funnet veien til Rogaland... :ler: Men hadde vært kjekt å ha noen andre å treffe enn bare gamle foreldre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh, det hørtes koselig ut. Jeg bor også i stavanger, er 23 og har også hund, men er ikke sikker på om jeg er tøff nok til å bli med:P Jeg får sove litt på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åh, det hørtes koselig ut. Jeg bor også i stavanger, er 23 og har også hund, men er ikke sikker på om jeg er tøff nok til å bli med:P Jeg får sove litt på det:)

Bli med i gruppen du også, vi har det så koselig der inne :)

Du er hjertelig velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei eg er en rolig jente på 22år som bor i Stavanger. Er intresert i å finne noen venninner da eg ikke har blitt kjent med noen etter at eg flyttet ned hit for 1år siden.

Eg er glad i dyr har hatt hund, skal kjøpe ny nå når eg flytter inn i nytt hus, turer med og uten hunder og utenlandsturer, shopping, det å kunne møtes å spise god mat og vin hos hverandre og skarve i vei og ha venninekvelder.

Eg er ikke den personen som går på byen hver helg.

Håpe på å få lov å ve med på Facebook siden deres :)

PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...