Gå til innhold

venner i sandnes/ stavanger området?


bebisss

Anbefalte innlegg

Da kan vi jo ta med hundene på tur sammen :)

er det noen fler her som har hund?

Jeg er også mer den rolige typen. Jeg liker ett glass vin eller en øl eller to over litt skravling. Noen få ganger kan jeg ta den helt ut og gå på full fest, hvis det er en plass som interesserer meg, stavanger by på en lørdagskveld er lite interessant for meg, så er det så dyrt også.

Jeg interesserer meg for dyr og ønsker å ta utdannelsen den veien:)

Vi skulle jo fått til noe, ett lite kaffemøte engang?

Dette er jo ganske kleint og nytt og skummelt for alle sammen så kan jo like gjerne ta det med ett godt humør hehe :danse:

Noen ide om hvor og nårtid?

Jeg har hatt hund stort sett hele livet, men har ikke det nå. Og det er et stooort savn! Hvilke typer hunder har dere andre? Er superglad i alle dyr, og tidligere hestejente. Har litt lyst å ta opp igjen den hobbyen. :-)

Ellers er jeg ikke av den mest viltre typen jeg heller, er nok ganske rolig jeg også.

Jeg stemmer for et møte i midten av februar, da er jeg på plass. Noen som har et forslag til sted? Er ikke veldig kjent i Stavanger, så har ikke noen forslag selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Mange ok kaffeplasser der.

Hva med Ostehuset? Eller Wayne's Coffee?

Skulle det passe med dag og tid og egen tilstedeværelse så kan det tenkes en gammel dame stikker innom for å hilse på, - om jeg få lov da... ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ok kaffeplasser der.

Hva med Ostehuset? Eller Wayne's Coffee?

Skulle det passe med dag og tid og egen tilstedeværelse så kan det tenkes en gammel dame stikker innom for å hilse på, - om jeg få lov da... ?

Selvfølgelig skal du få lov :) skal vi ta en ukedag kveld eller en fredag eller noe slik? Om ca ikke neste uke nen uken etter det hvis alle er på plass da? :) vi kan også ta tidligere om noen ønsker, om det går bra kan vi jo altids møtes igjen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ok kaffeplasser der.

Hva med Ostehuset? Eller Wayne's Coffee?

Skulle det passe med dag og tid og egen tilstedeværelse så kan det tenkes en gammel dame stikker innom for å hilse på, - om jeg få lov da... ?

Selvfølgelig skal du få lov :) skal vi ta en ukedag kveld eller en fredag eller noe slik? Om ca ikke neste uke nen uken etter det hvis alle er på plass da? :) vi kan også ta tidligere om noen ønsker, om det går bra kan vi jo altids møtes igjen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ok kaffeplasser der.

Hva med Ostehuset? Eller Wayne's Coffee?

Skulle det passe med dag og tid og egen tilstedeværelse så kan det tenkes en gammel dame stikker innom for å hilse på, - om jeg få lov da... ?

Selvfølgelig skal du få lov :) skal vi ta en ukedag kveld eller en fredag eller noe slik? Om ca ikke neste uke nen uken etter det hvis alle er på plass da? :) vi kan også ta tidligere om noen ønsker, om det går bra kan vi jo altids møtes igjen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med :) er også av den litt roligere typen, er gøy med en fest i blandt, men gidder ikke det hver helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Når dere er enige om noe så ser jeg hvordan det passer inn med ukeplanen min. Så langt ser begge deler ut til å være mulig, men ting kan endres raskt.

Det hadde vært 'gildt' med en kaffe i selskap med trivelige damer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo servitør på deltid, og kunne reservert bord i Stavanger?

Litt dyrt for min studentutbetaling i måneden, men det er jo billig mat for kvaliteten og jeg kjenner kokkene godt, så de gjør en god jobb ;)

Både vin, drinker, kaffi og alt av mat og desserter ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo servitør på deltid, og kunne reservert bord i Stavanger?

Litt dyrt for min studentutbetaling i måneden, men det er jo billig mat for kvaliteten og jeg kjenner kokkene godt, så de gjør en god jobb ;)

Både vin, drinker, kaffi og alt av mat og desserter ;)

Det hadde jo vært supert! :spise: Merker jeg ble litt nysgjerrig på hvor du jobber nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo ta med hundene på tur sammen :)

er det noen fler her som har hund?

Hehe jaa, det hadde vært koselig :) Savner å kunne gå turer med andre hunder.

Når det gjelder tid så er jeg ganske fleksibel altså. Så gøy det hadde vært om alle kom godt overens. Uansett sikkert kleint første gangen. Jeg er ihvertfall litt sjenert i starten, men pleier å komme seg ganske fort ;)

Jeg ble også litt nysgjerrig på hvor du jobber nå, Ha09 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært supert! :spise: Merker jeg ble litt nysgjerrig på hvor du jobber nå..

Hehe! Vel, pappa er militærprest og jeg har politistudent til kjæreste, så tror ikke ting kan gå så galt hvis jeg sier det!

Jobber på Clarion i byen ;) Veldig hjemmekoselig, og jeg har sjansen til å velge et bedre bord i forkant på en litt mindre travel kveld :)

Pluss at man kan si ved inngangen at man skal sitte ved "mitt" bord - og da blir det også mindre kleint å møte hverandre istedenfor å lete etter noen med "lilla topp" eller "rosa hodebånd" ;) Hehe!

Endret av Ha09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jaa, det hadde vært koselig :) Savner å kunne gå turer med andre hunder.

Når det gjelder tid så er jeg ganske fleksibel altså. Så gøy det hadde vært om alle kom godt overens. Uansett sikkert kleint første gangen. Jeg er ihvertfall litt sjenert i starten, men pleier å komme seg ganske fort ;)

Jeg ble også litt nysgjerrig på hvor du jobber nå, Ha09 ;-)

Jeg er sykt glad i hunder, men kan ikke ha hund selv pga leie av leilighet, så jeg er kjempeinteressert i å gå med ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med på resturanten... jeg er litt redd og ser for meg at vi alle er like sjenerte og sitter å pirker litt i maten uten å si ett ord, Tror jeg må ha ett glass vin til den maten da :fnise:

Jeg er også veldig fleksibel med tid egentlig, og om det ikke blir middag så har de vell god kaffe på clarion også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går med på resturanten... jeg er litt redd og ser for meg at vi alle er like sjenerte og sitter å pirker litt i maten uten å si ett ord, Tror jeg må ha ett glass vin til den maten da :fnise

Hehehe, trenger nok jeg også!

Skulle ikke prøvd å lagt til alle på chat på fb eller noe sånt da? Tenker det er litt enklere å bli litt kjent der enn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, trenger nok jeg også!

Skulle ikke prøvd å lagt til alle på chat på fb eller noe sånt da? Tenker det er litt enklere å bli litt kjent der enn her?

Jo god ide :)

Hvordan får vi til det? skal vi kalle gruppen noe og ha en lukket gruppe? Hva skal gruppa hete? og hvem skal lage gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo god ide :)

Hvordan får vi til det? skal vi kalle gruppen noe og ha en lukket gruppe? Hva skal gruppa hete? og hvem skal lage gruppa?

Nå er jeg ikke så veldig dreven der inne, men jeg kan godt prøve å lage en lukket gruppe på fb. Men da må jeg vite hva dere heter for å klare å legge dere til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

går det kanskje an å ha gruppesamtaler på pm? eller så kan vi vel sende navnene å pm til den som lager gruppen på face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke så veldig dreven der inne, men jeg kan godt prøve å lage en lukket gruppe på fb. Men da må jeg vite hva dere heter for å klare å legge dere til :P

Hva om vi kaller gruppa for noe litt sært som ikke alle forbinder med KG da. vi kan kalle gruppa for "os femoris" f eks.. hehe det er en knokkel :P er helt sikkert ingen som har laget en slik gruppe. Og de som legger seg til der er nok oss altså, når du legger oss inn får vi heller si hva brukernavnet vårt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke? Aldri prøvd. Hehe.

Men jeg lager mer enn gjerne en lukket evt. kanskje heller en hemmelig gruppe på fb, dersom det ikke er for skummelt å gi meg navnene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke? Aldri prøvd. Hehe.

Men jeg lager mer enn gjerne en lukket evt. kanskje heller en hemmelig gruppe på fb, dersom det ikke er for skummelt å gi meg navnene deres :)

Det er ikke skummelt, jeg kan også lage gruppa, jeg tror jeg vet hvordan det funker, har laget gruppe der før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...