Gå til innhold

Trenger flere venner?


frøkna

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Trondheim

det er jo bare trivelig med kompiser også da :blomst:

men trondheim er jo litt langt vekk fra resten av klientellet i denne tråden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vena Cava

Hvor er langt borti gokk da? :-)

Så langt at ingen skulle tru at nokon kunne bu :)

Neida kanskje ikke så langt, men det er i Nordland fylke. E liten øy med litt over 1000 innbyggere. Tviler på at noen her bor i nærheten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aktivitetsvenner.no er en nettside for de som ønsker venner :) Ikke noe fokus på dating der så vidt jeg vet. Men tror det er få som vet om siden, så kanskje ikke så lett å finne noen å bli kjent med. Men verdt å sjekke ut om du vil utvide nettverket ditt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bare lurte.. dere andre venneløse sørlendinger, driver dere på med noe på fritiden? Jeg er nettopp blitt arbeidsløs, og begynner å bli litt lei av å styre og stelle her hjemme mens samboeren er på arbeid. Tror jeg trenger en hobby:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bare lurte.. dere andre venneløse sørlendinger, driver dere på med noe på fritiden? Jeg er nettopp blitt arbeidsløs, og begynner å bli litt lei av å styre og stelle her hjemme mens samboeren er på arbeid. Tror jeg trenger en hobby:P

Jeg har ikke så mange hobbyer, men kunne gjerne trengt meg en hobby eller to på fritiden, for uten om jobben har jeg ingenting annet enn tv min og kjæresten min, så bare å skrike ut om noen har forslag og noe man kan gjøre sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Koselig tråd! Slenger meg på, jeg også :-D

Jeg er fra en liten kommune i Nordland- så det kunne vært hyggelig med nye bekjentskaper.

Mine hobbyer dreier seg hovedsaklig rundt kunst og musikk, bare for å si det først som sist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvorfor sånne tråder som dette ikke "tar helt av", kanskje fordi mange ikke er tøffe nok til å sende den første meldingen...

Men venner- gutter som jenter- er alltid velkommen! Jente på 24 fra Østlandet her :) Går mye i kunst og musikk her også, men i tillegg det aller meste av håndarbeid og kreative ting. Og jeg elsker å danse. Døgnet rundt. Og interiør! Også har jeg dritbra humor (bare så det er sagt. Jeg ler i hvertfall godt selv :P ). Av mer guttete interesser kan jeg tilby....funfacts om bartevoks og mange musikktips (rap/ hiphop)!

Over og ut/ Solsenga

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av mer guttete interesser kan jeg tilby....funfacts om bartevoks

ikke mange som klarer å få noen til å le etter de har sagt at de selv har dritbra humor, men jeg lo i hvertfall av bartevoksen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg funnet det som jeg har lett etter..))) Jeg er ganske utadvent,blid og pratsom person..Er opprinnelig fra Hviterussland. Og faktisk har noe vanskeligheter med å bygge nettverket mitt her i det nye for meg landet. Jeg er 28 år og er på jakt etter venninna for å gjøre sammen alle de mulige og nyyyyydelige jenteting: shoppe, gå på kafe, skravle om alle mulige ting i verden og ha det hyggelig altså.Jeg bor i Asker. )))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19, blir 20 i Desember som bor rett utenfor Stavanger. :) Er bare i jobb, har endel fridager som går til å drive dank hjemme pga venner som alltid er opptatt med noe, eller ikke gidder.

Hyl ut om du sitter i samma situasjon som meg! :)

Jeg er 21, fra stavanger, samme båt som deg vil jeg si. Jobber kun deltid, så har blitt litt mye dank i d siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moffeliten

Jeg er en dame på 50 år fra Bergen. Jeg ønsker meg venner. Jeg har alltid hatt problem med å skaffe meg en vennekrets da jeg er fryktelig sjenert (jada, det går an å være sjenert når man er 50 også :rolleyes: ).

Jeg er glad i fotografering, strikking og smykkelaging. I tillegg til dette har jeg bloggen min hvor dere kan bli nærmere kjent med meg. Jeg er ikke så glad i å "gå ut på livet". Jeg tar meg heller en tur på restaurant/kafe/teater/konserter.

Jeg håper at noen kunne tenke seg å bli venner med meg uansett alder.

Hilsen Wenche

www.moffeliten.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21, fra stavanger, samme båt som deg vil jeg si. Jobber kun deltid, så har blitt litt mye dank i d siste..

Hva liker du å styre med da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har egentlig greit med venner, siden jeg liker å ha noe tid for meg selv også, men det skader ikke mer fler.

Om du vil utveksle PM's eller noe i den duren er jeg åpen for det.

Endret av Høymann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...