Gå til innhold

TIL MENN, spørsmål om høyde!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Foretrekker nok heller de lave og petite. Synes det er mer feminint med lave kvinner, men alt har sin sjarm

Anonymous poster hash: 33f9f...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 172 og har hatt både høyere, like høy og litt lavere menn, høyde har aldri vært en greie for noen av de...

Endret av Frisørdama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er selv 184 og må si jeg foretrekker jenter som er rundt 175 høye. Men som alle andre skriver i tråden har høyden lite å si, hadde selvfølgelig aldri avvist ei lav jente fordi hun var for lav for hva jeg optimalt foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har jeg motsatt problem. Liker en gutt på 1.85 og er redd for at han synes jeg er for lav..

Anonymous poster hash: 61696...6d0

Jeg er 1.50 og synes ofte det er de lange mennene (ofte over 1.90) som ber meg på date. Er ikke sikkert du trenger å bekymre deg så mye..:)

Anonymous poster hash: 60aa7...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS.

Nå har jo du allerede lagt premisset her mtp. høyde, siden du har satt ei øvre grense på 185 cm.

(Jeg er 188 og har vel egentlig ikke uttalerett, da. ;) Synd for meg?)

Dersom alle forutsetninger ellers stilte likt (hvordan nå det skulle gå til og måles), ville jeg foretrukket den høgeste kvinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mine 177 cm over bakken, er det ofte det som har gitt meg oppmerksomhet fra gutter. Har faktisk aldri fått en eneste negativ kommentar på høyden min av voksne menn. Jeg anser ikke lave, frekke, drittunger på 15 som voksne, så de kommentarene regner jeg ikke med.

171 er en finfin høyde. Jeg hadde aldri tenkt over at jeg måtte gå med lavere hæler på grunn av det. Jeg går med høye heler nett når det passer meg, og syns det er pent :) Mitt inntrykk er at menn syns det er like fint/pent/sexy med lave jenter som middels enter, som høye jenter.

Har vært over 170 siden jeg var 12, så jeg er en "lange-elsker", da det sannelig var litt tøft å være så høy, så ung.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mine 177 cm over bakken, er det ofte det som har gitt meg oppmerksomhet fra gutter. Har faktisk aldri fått en eneste negativ kommentar på høyden min av voksne menn. Jeg anser ikke lave, frekke, drittunger på 15 som voksne, så de kommentarene regner jeg ikke med.

171 er en finfin høyde. Jeg hadde aldri tenkt over at jeg måtte gå med lavere hæler på grunn av det. Jeg går med høye heler nett når det passer meg, og syns det er pent :) Mitt inntrykk er at menn syns det er like fint/pent/sexy med lave jenter som middels enter, som høye jenter.

Har vært over 170 siden jeg var 12, så jeg er en "lange-elsker", da det sannelig var litt tøft å være så høy, så ung.

Tror det bare har med at de aller, aller fleste egentlig ikke bryr seg om høyden! Jeg får ofte høre av menn at de liker lave jenter, sikkert fordi jeg er lav selv :fnise: Så tror de fleste menn finner noe sjarmerende med både lave og høye jenter.

Anonymous poster hash: 61696...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare har med at de aller, aller fleste egentlig ikke bryr seg om høyden! Jeg får ofte høre av menn at de liker lave jenter, sikkert fordi jeg er lav selv :fnise: Så tror de fleste menn finner noe sjarmerende med både lave og høye jenter.

Anonymous poster hash: 61696...6d0

Det er, sannsynligvis, HELT korrekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 200cm høy. Under 170 er uaktuelt på papiret, da jeg føler meg som en gigant. Jo nærmere min høyde jo bedre.

Ja finn ei berte på 1.80....

Så blir dattra deres 195 cm høy.

Og sønnen 207 cm. Kult : )

Avkommene deres må nok ha spesial lagde sko og senger...og utstyr generelt for giganter : )

Anonymous poster hash: e2033...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja finn ei berte på 1.80....

Så blir dattra deres 195 cm høy.

Og sønnen 207 cm. Kult : )

Avkommene deres må nok ha spesial lagde sko og senger...og utstyr generelt for giganter : )

Anonymous poster hash: e2033...668

Du kan virkelig sakene dine ser jeg :sarkasme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 1,88 selv, så 1,71 hadde ikke vært noe problem. Hadde jeg vært 1,70 selv, så hadde det dog vært det. Kunne nok ikke vært med ei dame som er høyere enn meg selv. Et sted mellom 1,60 og 1,70 er fint, altså helst rundt 20 cm lavere enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri ha datet ei som var høyere enn meg (178). Hvorfor kan jeg ikke svare på, fordi jeg synes ikke jenter på 178+ er uattraktive, men ikke for meg.

Med andre ord, 171 hadde funket fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det og være lav er også en hindring.

Selv er jeg 1,59

Jeg må ofte bruke en stol, be noen om hjelp til og trekke seg og hente noe.

Er slitsom og være lav.

Blir borte i mengden av folk på uteplasser :ler:

Er heller ikke noe spesielt kos at noen alltid ser ned på deg og prater.

Du skal være glad du er litt høyere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 177 cm og jeg hatet å være høy da jeg var i tenårene. Jeg kommer fra en liten bygd med kortvokste mennesker og jeg var ikke bare den høyeste jenta, men også den høyeste på skolen.

Nå liker jeg å være høy. Føler meg veldig elegant og har fått veldig mange komplimenter for figuren min og mine lange, slanke bein. Blir sjekket opp av både lave og høye menn, og min nåværende kjæreste er 172 cm. Etter min erfaring setter ikke høyden noen stopper for mannlig oppmerksomhet for min del.

Anonymous poster hash: 91191...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...