Gå til innhold

Hvordan kunne du..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil hyle. Skrike. Banne. Slå deg. Jeg vil skrike at jeg hater deg for at du ikke tok bedre vare på deg selv. Hvordan kunne du? Hvordan kunne du forlate oss? Hvordan kunne du dø fra oss? Hvordan kan du forvente at vi skal klare å gå videre, uten deg? Hvordan kunne du dø?

Jeg er rasende. Knust. Og jeg savner deg så usannsynlig mye.. Hvordan kunne du bare bli borte? Uten at jeg fikk mulighet til å fortelle deg at jeg er så utrolig glad i deg? At du er min helt, som jeg beundret, respekterte og var så stolt av? Hvordan kunne du dra, og gi meg ansvaret med å plukke opp bitene?

Vet du hvor enormt det er? Hullet du etterlater deg? Vet du hvor mange som gråter? Som savner deg? Som sliter med å ta innover seg at du er borte..? Vet du hvor mange som var glad i deg? Og hvor mye du betydde for mange?

Jeg vet ikke hvor veien går videre.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å gå videre, uten deg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å holde ting sammen. Alle tror jeg er sterk.. Jeg er ikke det. Jeg har aldri vært svakere.. Og jeg savner deg. Så skremmende mye..

Anonymous poster hash: 11cb6...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...