Gå til innhold

Barnevernet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke lite, jeg synes det er mer enn nok!

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Jeg ser at du skriver det. Hvis ikke dette er troll, så håper jeg virkelig du får den hjelpen du trenger.

Anonymous poster hash: cd823...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at du skriver det. Hvis ikke dette er troll, så håper jeg virkelig du får den hjelpen du trenger.

Anonymous poster hash: cd823...22f

Hvorfor trolle med noe så alvorlig som dette? Det kunne jeg virkelig ikke gjort!

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trolle med noe så alvorlig som dette? Det kunne jeg virkelig ikke gjort!

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Du mener jo det ikke er alvorlig... Eller er det alvorligste her at noen er bekymret for deg?

Anonymous poster hash: cd823...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg spiser en del? Hadde det vært en spiseforstyrrelse hadde jeg ikke spist så mye som nå! (selv om stemmene i hodet sier jeg bør spise mye mindre.)

Anonymous poster hash: 24fab...22e

***Trøtt.no

Nå har jo ikke du skrevet hva du bruker å spise på en dag..Eller hvor høy du er eller hva du veier..

Men om du er veldig redd for å gå opp i vekt, så styr unna junkfood,brus og godteri.

Spis sunt også får du starte å trene litt..

Spis gjerne frukt og yoghurter som mellom måltider.

Få i deg nok fiber og drikk rikelig med vann :)

Endret av The Tardis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører om folk som har stemmer i hodet, så er de nok syke, men i denne saken har nok stemmene i hodet ditt helt rett.. Du spiser altfor lite :)

Nå har jo ikke du skrevet hva du bruker å spise på en dag..Eller hvor høy du er eller hva du veier..

Men om du er veldig redd for å gå opp i vekt, så styr unna junkfood,brus og godteri.

Spis sunt også får du starte å trene litt..

Spis gjerne frukt og yoghurter som mellom måltider.

Få i deg nok fiber og drikk rikelig med vann :)

Stemmene ber henne spise mindre, de synes hun spiser for mye... Sånn jeg tolket det😳

Anonymous poster hash: cd823...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmene ber henne spise mindre, de synes hun spiser for mye... Sånn jeg tolket det

Anonymous poster hash: cd823...22f

Haha huff da...Litt sent >.>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha huff da...Litt sent >.>

😂😴

Anonymous poster hash: cd823...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: cd823...22f

I slike tilfeller kunne jeg ønske jeg var AB :fnise:

Anyyhooo...

TS:

Mange som har en spiseforstyrrelse vil ofte ikke innrømme hverken for seg selv eller for andre at de har ett problem.. Enten det er å kaste opp maten, eller spise for lite...Hvordan man gjør ting selv, er det som føles normalt..*tror man* Og noen ganger kan man bli ekstremt defensiv om andre legger seg oppi hvor mye/lite man spiser.

Det du kan gjøre selv er jo f.eks å dra til helsesøster, prate med henne,de fleste plasser har vel enda helsestasjon for ungdom? eller lignende tilbud på VGS, det er gratis og er ett tilbud for ungdom mellom 13-20/25år, hvor du kan prate om det meste, de har taushetsplikts og det er opp til deg om du ønsker samarbeid med andre.

Så får du ta det derifra..

Jeg vet ikke om du er ett troll eller ikke..

Men uansett, best å starte en plass ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er dette? Hvordan kan du si: "Dette oppmerksomhetsspillet dere er ute etter" når jeg ALDRI har sagt noe om at jeg trenger, eller vil ha oppmerksomhet? Jeg stiller dette spørsmålet fordi noen har meldt ifra om meg til barnevernet, og dette er verken noe jeg trenger eller vil ha oppmerksomhet rundt!!

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Viser nok en gang at du er syk slik du svarer. Håper du får den hjelpen du trenger! Synes du skal oppsøke helsesøster på skolen i morgen den dag og legge alle kortene på bordet! Så slipper du å bli tvangsplassert noe sted!!!

Anonymous poster hash: 82d6c...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at jeg har det ikke så ille? Ja, jeg har stukket fingeren og kasta opp godteri TO ganger, men jeg spiser mellom 800 og 1200 kcal hver dag - noe som ikke er en spiseforstyrrelse?

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Viser nok en gang at du er meget syk, det er godt noen tar tak i det! Hvis du mener dette er normalt, så er du så langt på viddene som du kommer!

Anonymous poster hash: 82d6c...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre saklige kommentarer??

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Forstår det slik at du får lite oppmerksomhet hjemme, men tro meg, å gjøre seg selv syk er ikke en god ide. Ta tak i livet ditt før du ødelegger deg helt, du har masse å se frem til.

Anonymous poster hash: 82d6c...145

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det slik at du får lite oppmerksomhet hjemme, men tro meg, å gjøre seg selv syk er ikke en god ide. Ta tak i livet ditt før du ødelegger deg helt, du har masse å se frem til.

Anonymous poster hash: 82d6c...145

Eh, hva i alle dager.

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hva i alle dager.

Anonymous poster hash: 24fab...22e

hvorfor skulle du ellers holde på sånn. Og jeg forstår ikke hvorfor du er oppe så seint og skriver her.

Anonymous poster hash: 82d6c...145

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du har et så stort problem med mat, så har du en spiseforsyrrelse. Så enkelt er det. Gå til legen du :)



Anonymous poster hash: 8e7a5...982
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må legge til at jeg syns det er merkelig denne venninnen gikk til barnevernet og ikke foreldrene dine. Noe som skurrer der.



Anonymous poster hash: 8e7a5...982
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Om en venninne av meg (er 16) melder ifra til barnevernet om at jeg har litt problemer med mat (iforhold til å telle kalorier, og kaste opp mat om jeg spiser for mye), bryr de seg om det da? Hva gjør de isåfall med det?

Anonymous poster hash: 24fab...22e

De kommer nok til å bry seg, det er en ganske alvorlig anklage å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Phoenix

Greia er at jeg har det ikke så ille? Ja, jeg har stukket fingeren og kasta opp godteri TO ganger, men jeg spiser mellom 800 og 1200 kcal hver dag - noe som ikke er en spiseforstyrrelse?

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Det du beskriver er en spiseforstyrrelse. 800-1200 er mindre enn guttungen på åtte spiser hver dag. Tror han spiste noe lignende når han var to år. Endret av Phoenix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Du mener jo det ikke er alvorlig... Eller er det alvorligste her at noen er bekymret for deg?

Anonymous poster hash: cd823...22f

Mange som har psykiske sykdommer prøver å skjule det fordi at de skammer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Men må legge til at jeg syns det er merkelig denne venninnen gikk til barnevernet og ikke foreldrene dine. Noe som skurrer der.

Anonymous poster hash: 8e7a5...982

Why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør absolutt få i deg mer næring. Da jeg var på din alder holdt jeg også på å spise rundt 6-700 kcal daglig, samtidig som jeg trente. Holdt ikke på forferdelig lenge, men selv den dag i dag nesten 10 år etter sliter jeg med ekstrem slitenhet og svimmelhet. Kroppen din trenger næring og energi for å utvikle seg normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...