Gå til innhold

Barn på sykehus - bare en forelder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er vel slik at en får være til stede, og så kan en avlaste hverandre. Mamma avlastet min søster, da gutten hennes lå på sykehuset. Jeg satt noen timer så de fikk sovet hjemme. Var bare jeg som hadde lappen, og de tok bussen.



Anonymous poster hash: 45ede...52e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nødvendig å være så frekk mot TS vel? Med den logikken din kan man dessuten heller ikke forsvare at én person får opphold dekket. Det holder da med legebehandlingen?Anonymous poster hash: 96b66...3f0

Så alle, eller ingen foreldre etter hvilken logikk?

Anonymous poster hash: c0694...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke lengre dekt opphold ved pasient hotellet.

Det er kun en forelder som kan være tilstede døgnet rundt på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel slik at en får være til stede, og så kan en avlaste hverandre. Mamma avlastet min søster, da gutten hennes lå på sykehuset. Jeg satt noen timer så de fikk sovet hjemme. Var bare jeg som hadde lappen, og de tok bussen. Anonymous poster hash: 45ede...52e

Man tar ikke inn på pasienthotell om man bor så nært at man kan kjøre litt eller ta bussen, så antar at ts for langt unna sykehuset og da er det ikke å bare avlaste hverandre. Vi bor 10 min unna vårt sykehus så vi avlastet hverandre. Og det er kun overnatting og mat man må betale for. Begge kan være der gratis fra morgen til kveld, men kun en får mat.

Anonymous poster hash: 0b1e5...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sønnen min ble operert for hjernesvulst bodde jeg på sykehuset, mens pappaen bodde på pasienthotellet. Han fikk dekket utgiftene sine av NAV.

Vet ikke om det var fordi diagnosen var så alvorlig, eller om reglene er endret de senere årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...