Gå til innhold

Hvordan fortalte datteren din at hun fikk mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var 14 år, gikk på do og skulle tørke meg, da så jeg blod på papirer og tenkte "jaja, det var vel på tide" gikk ut til mamma å slang bare ut i forbifarten at jeg hadde fått mensen. Var helt greit for meg, men var ikke overbegeistret å tenke "YES" Var mer som "kunne ikke brydd meg mindre" mamma hoppet opp å ned å jubla, kasta seg over telefonen for å fortelle den store nyheten... sikker på at pappa tenkte.."ja jo... jøss, så bra" haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nettopp fylt 12. Våknet om morgenen, blod i trusa og sjokk. " MAMMAAAAAAAAAAAA!!" og du hildrande jeg viste ikke at mamma var sterk nok til å dure igjennom ei låst baderomsdør, men jaggu sto flisene. Og der sto jeg da.. Med trusa på knærne og det største :sjokkert: fjeset noen sinne.
Vi hadde jo snakket om dette MYE og bare det første sjokket la seg så var det jo greit. :)



Anonymous poster hash: 6514c...cfd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på hytta på sommeren og det var masse folk der hele tiden som kom og gikk. Tvillingsøsteren min hadde fått mensen to år før så jeg visste hva det var og hvor jeg fant bind. Skrev en lapp som jeg la på nattbordet til mamma og sendte en tekstmelding om at hun måtte gå dit med en gang så ingen andre skulle se det. Ikke noe mer snakk om det, veldig greit.



Anonymous poster hash: d9b38...eaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14 år, og skulle avgårde på en fritidsaktivitet. Jeg spilte et instrument på musikkskolen, og skulle dit. Rett før jeg dro så var jeg på do, og skulle tørke meg. Syntes da liksom det var noe "unormalt" i trusa, og jeg så det på papiret da jeg tørka meg. Jeg skjønte hva det var, men jeg holdt det for meg selv til jeg kom hjem fra spilletimen. da gikk jeg på do igjen, ropte på mamma. Hun kom inn på badet, jeg sa ingen ting, men hun skjønte det.. "Har du mensen?", var alt hun sa. Så bare lo hun, og ba meg ta et bind fra skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var for sen på skolen en gang i sjette klasse, hadde forsovet meg. Med en gang jeg våknet løp jeg inn på badet for å gjøre meg klar, og da jeg tisset så kom det blod. Akkurat i det jeg oppdaget det hørte jeg mamma fra kjøkkenet som var sint fordi jeg forsov meg, så jeg brukte det som en unnskyldning. :fnise: mamma sa noe sånt som "åå men jenta mi da, det er jo helt greit" så jeg pustet lettet ut og tenkte at det var en fin redning, haha.



Anonymous poster hash: 2ec6b...494
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat blitt kjæreste med samboer, vi gikk i 8. og var hjemme hos han da det skjedde. Ble litt sånn krise "what to do" stemning noen minutter, men ettersom han har veldig greie foreldre så ble vi enige om at han skulle fortelle det til mora si, som kom som en rakett smilende inn til meg og spurte om det gikk bra med meg og fant frem bind og ei truse før hun kjørte meg hjem litt senere.

Må jo tilføye at det her er min historie, siden jenta mi er bare ett år :fnise:

Endret av Potte-Lotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...