Gå til innhold

Pappa kommer inn når jeg dusjer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor gjorde det samme da jeg var barn og tenåring, og spilte ingen rolle hva jeg sa. Fra 15-årsalderen begynte jeg rett og slett å dusje borte hos venner og på skolen. Det gjør jeg fortsatt som voksen når jeg er på besøk.



Anonymous poster hash: 3300f...390
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om døra står åpen, ser han kanskje 30-40% av meg bare, men glasset på dusjen er helt gjennomsiktig.

Jeg har prøvd å ta det opp med dem begge mange, mange ganger, og igår da han kom inn sa jeg også at jeg kom til å si det til mamma. Men takk, du motiverte meg til å prøve en siste samtale med dem.. Håper mamma forstår alvoret snart, for jeg tviler på at pappa gjør det..

Anonymous poster hash: 82f18...b3f

Det jeg ikke forstår, er at du sier ifra på forhånd til dine foreldre at de må gå på badet før du dusjer hvis de skal noe, og likevel så sier de ''nei det går bra'', også kommer faren din inn 10 minutter etter på HVER gang, og moren din ser ikke problemet?.. Dette er ikke normalt, og ikke greit! Du er myndig, med en voksen kvinne kropp, det er ikke det samme som å komme inn når 8 åringen bader!!

Anonymous poster hash: 7c59e...3bd

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an! For en utrolig rar og ekkel oppførsel av faren din. Jeg skjønner ikke hvorfor han skal inn på badet hele tiden mens du dusjer hvis det ikke er for å se deg naken altså, og det er jo veldig ubehagelig. Du bør ta det opp med foreldrene dine igjen, og spørre ham hvorfor han hele tiden vil på badet mens du dusjer. Dersom foreldrene dine ikke viser forståelse for at du synes det er ubehagelig så bør du si fra til barnevernet eller familiekontoret, spesielt med tanke på søsteren din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier han når du ber ham gå over garasjen da?

Anonymous poster hash: 258ef...69b

Da sier han at det gidder han ikke, han må på do nå med en gang.

vel, om du sier til ham at du mistenker at han er interessert i å se deg naken, tipper jeg at han får panikk og slutter å gjøre det. Kanskje ikke perverst det han gjør, men det faktisk ikke normalt at en mann styrter inn på badet når hans tenåringsdatter dusjer. Man må jo få låse døren når man er på badet. Om du hyler "din perverse gris" neste gang, vil han kanskje tenke seg om to ganger.

Jeg har prøvd meg på den også, både til han selv og til mamma, men det går ikke det heller. Han blir bare sur, men fortsetter som før...

Anonymous poster hash: 82f18...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor gjorde det samme da jeg var barn og tenåring, og spilte ingen rolle hva jeg sa. Fra 15-årsalderen begynte jeg rett og slett å dusje borte hos venner og på skolen. Det gjør jeg fortsatt som voksen når jeg er på besøk.

Anonymous poster hash: 3300f...390

Det er noe helt annet når det er din mor! Hvis du går på badeland, er det jo nakne kvinner i dusjen som du går forbi. Men det er noe annet når det er din far!

Anonymous poster hash: 7c59e...3bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der syns jeg var ekkelt!

hvorfor skal en voksen mann absolutt inn på badet når en 19-åring dusjer? I mine øyne er ikke dette normalt...

Jeg hadde ikke låst opp døren en eneste gang til, og jeg hadde kontaktet familievernkontoret umuiddelbart for å få en samtale med de om mine tanker.

her hjemme går vi også inn og ut av badet om noen av oss dusjer. Men jentungen er 4 år, og vi har bare ett do, så kan ikke be henne holde seg til f.eks faren er ferdig. Men da snur jo faren seg bare rundt. Vi lager ikke noe stor greie av at det er nakenhet på badet ift dusj og slikt enda, men etter hvert som jenta vokser opp så blir det unormalt! i allefall om far skal inn på badet etter hvert som jenta kommer i puberteten! Da handler det om at hun skal få mer intimsoner!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor gjorde det samme da jeg var barn og tenåring, og spilte ingen rolle hva jeg sa. Fra 15-årsalderen begynte jeg rett og slett å dusje borte hos venner og på skolen. Det gjør jeg fortsatt som voksen når jeg er på besøk.

Anonymous poster hash: 3300f...390

Ja, jeg har heldigvis fått lov til å dusje hos kjæresten min så ofte jeg ønsker! :))

Det jeg ikke forstår, er at du sier ifra på forhånd til dine foreldre at de må gå på badet før du dusjer hvis de skal noe, og likevel så sier de ''nei det går bra'', også kommer faren din inn 10 minutter etter på HVER gang, og moren din ser ikke problemet?.. Dette er ikke normalt, og ikke greit! Du er myndig, med en voksen kvinne kropp, det er ikke det samme som å komme inn når 8 åringen bader!!

Anonymous poster hash: 7c59e...3bd

Helt enig!!! Mamma unnskylder det med at han ikke kan ha hørt det, men han sier jo "okei", så det kan ikke stemme!

Anonymous poster hash: 82f18...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta det opp med ham! Si til han at når du er på badet er du der, så fremt du ikke bruker mange timer så burde han klare å holde seg. Dere kan gjøre en avtale på at du sier i fra før du skal dusje, så han kan hente ting eller gå på do før du bruker badet, og da er badet ditt til du er ferdig.

Anonymous poster hash: 2c154...2b3

jeg hadde ikke åpnet..

Hallo, kan dere vennligst lære dere å lese??? Hun skriver jo at hun har snakket med de utallige ganger og at han til og med har dirket opp døren.

Anonymous poster hash: 1e12f...e07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier han at det gidder han ikke, han må på do nå med en gang.

Jeg har prøvd meg på den også, både til han selv og til mamma, men det går ikke det heller. Han blir bare sur, men fortsetter som før...

Anonymous poster hash: 82f18...b3f

Du sa ditt forhold med din far (utenom disse hendelsene) var ganske bra (hvis jeg forsto rett?), men hvordan er forholdet til din mor?

Anonymous poster hash: 7c59e...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ikke helt god ut. Du har gjort alt i din makt for å få det til å ta slutt, håper familievernkontoret kan dytte litt vett inn i hodene deres så ikke din søster må oppleve det samme.



Anonymous poster hash: 258ef...69b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har heldigvis fått lov til å dusje hos kjæresten min så ofte jeg ønsker! :))

Helt enig!!! Mamma unnskylder det med at han ikke kan ha hørt det, men han sier jo "okei", så det kan ikke stemme!

Anonymous poster hash: 82f18...b3f

Så hun unnskylder ham også ja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt kvalmt at en far buser inn sånn på do. Hvis han virkelig må så kan han jo benytte seg av andre doen.

- Si at du skal dusje en dag og så står du og venter i badet. Og med en gang faren din kommer inn så stikker du ut. Han vil vel nødig komme om fem minutter igjen når du virkelig dusjer.



Anonymous poster hash: edb69...fdb
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa ditt forhold med din far (utenom disse hendelsene) var ganske bra (hvis jeg forsto rett?), men hvordan er forholdet til din mor?

Anonymous poster hash: 7c59e...3bd

Det er relativt greit. Vi kan ha fine samtaler og snakker greit med hverandre til daglig, men hele oppveksten har vært preget av at hun ikke har tatt meg seriøst. Jeg ble mobbet; jeg måtte bare ikke tenke på det. Jeg slet psykisk; bare tving deg gjennom det. Jeg ble fysisk syk over nesten et år; det må være fordi du drikker så mye cola (jeg drikker cola 3-4 ganger i mnd, og da kun et par glass!!)

Anonymous poster hash: 82f18...b3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har heldigvis fått lov til å dusje hos kjæresten min så ofte jeg ønsker! :))

Helt enig!!! Mamma unnskylder det med at han ikke kan ha hørt det, men han sier jo "okei", så det kan ikke stemme!

Anonymous poster hash: 82f18...b3f

At han ikke har hørt deg? Da ville jeg gjort dette neste gang: Gå bort til din far og se han inn i øynene og si ''du pappa?'', slik at du har all oppmerksomheten hans. Når han ser på deg tilbake og spør hva det er, sier du ''nå skal jeg dusje, og jeg liker å ha litt privatliv, så er det noe du skal hente, eller om du må på do, så venter jeg med å dusje nå sånn at du kan gjøre det, slik at jeg slipper å måtte åpne opp for deg, og stanse dusjingen underveis''.

Anonymous poster hash: 7c59e...3bd

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at dette var ganske ekkelt å lese ts. Jeg tror faktisk at faren din har en agenda med det han gjør, og forstår at du finner dette veldig ubehagelig.

-Jeg ville gitt beskjed til de om at nå går du og dusjer og om de vil gå på do så må de gjøre det nå for du kommer ikke til å åpne om de banker på. Og når faren din sier "okei", så sier du til moren din "Hørte du at han sa at han hadde hørt det?" Slik at moren din aktivt blir gjort klar over at hun har hørt faren din svare.

-Nekte å åpne døren og la han bli så forbanna han vil. Bare overhør han. Om døren går innover: Kan du sette noe foran slik at den ikke går an å ta opp? For eksempel en stol under håndtaket slik at han ikke kan ta det ned? Om den går utover så kan du prøve å binde et tau i dørhåntaket og feste det i et eller annet inne på badet slik at han ikke kan dra den opp. Det høres jo gjerne absurd ut, men det blir jo litt for å se hvor langt han er villig til å gå for å komme seg inn også.

-Du kan for eksempel gå på en butikk og kjøpe et dusjforhent og henge over døren på dusjkabinettet slik at han faktisk ikke kan se deg om han kommer inn. Litt interessant å finne ut hvordan han reagerer da også. Blir han sint/tar det bort er det jo ganske stor grunn til bekymring. Egentlig det samme om han slutter å komme inn da.

-Du overreagerer ikke om du velger å ta kontakt med barnevernet, jeg mener du gjør helt det riktige.

-Går han inn på søsteren din også? Når begynte han å gå inn til deg?

Kom gjerne med oppdatering på hvordan det går, vi er ihvertfall en hel gjeng som støtter deg her inne!



Anonymous poster hash: 1e12f...e07
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er relativt greit. Vi kan ha fine samtaler og snakker greit med hverandre til daglig, men hele oppveksten har vært preget av at hun ikke har tatt meg seriøst. Jeg ble mobbet; jeg måtte bare ikke tenke på det. Jeg slet psykisk; bare tving deg gjennom det. Jeg ble fysisk syk over nesten et år; det må være fordi du drikker så mye cola (jeg drikker cola 3-4 ganger i mnd, og da kun et par glass!!)

Anonymous poster hash: 82f18...b3f

Uff.. stakkars deg, den verste følelsen er å ikke bli tatt seriøst når man har det vondt og vanskelig! :( Stor klem til deg! :klem:

Jeg har to forslag til hvorfor din far er som han er:

1. Han vil se deg naken - men du kjenner din far best, så jeg kan jo absolutt ikke uttale meg om det, kan være han bare er litt merkelig på det området.

2. Han tar deg ikke seriøst, som din mor, og ser fortsatt på deg som den lille jenta, og ser derfor ikke problemet med at dere er inne på samme bad.

Det eneste som skurrer med nr. 2, er at det er litt vel tilfeldig hvis dette skjer absolutt hver eneste gang, med tanke på at du alltid sier i fra i forkant... Men ja, prøv å ta dette opp en siste gang, og hvis ikke må du muligens ta det til familievernkontoret, med tanke på din søster.. For slik oppførsel er ikke greit, uansett årsak.

Anonymous poster hash: 7c59e...3bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes faktisk at dette var ganske ekkelt å lese ts. Jeg tror faktisk at faren din har en agenda med det han gjør, og forstår at du finner dette veldig ubehagelig.

Anonymous poster hash: 1e12f...e07

Det tror jeg også og jeg synes det er rart at mor ikke har laget helvete når det her har skjedd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at dette var ganske ekkelt å lese ts. Jeg tror faktisk at faren din har en agenda med det han gjør, og forstår at du finner dette veldig ubehagelig.

-Jeg ville gitt beskjed til de om at nå går du og dusjer og om de vil gå på do så må de gjøre det nå for du kommer ikke til å åpne om de banker på. Og når faren din sier "okei", så sier du til moren din "Hørte du at han sa at han hadde hørt det?" Slik at moren din aktivt blir gjort klar over at hun har hørt faren din svare.

-Nekte å åpne døren og la han bli så forbanna han vil. Bare overhør han. Om døren går innover: Kan du sette noe foran slik at den ikke går an å ta opp? For eksempel en stol under håndtaket slik at han ikke kan ta det ned? Om den går utover så kan du prøve å binde et tau i dørhåntaket og feste det i et eller annet inne på badet slik at han ikke kan dra den opp. Det høres jo gjerne absurd ut, men det blir jo litt for å se hvor langt han er villig til å gå for å komme seg inn også.

-Du kan for eksempel gå på en butikk og kjøpe et dusjforhent og henge over døren på dusjkabinettet slik at han faktisk ikke kan se deg om han kommer inn. Litt interessant å finne ut hvordan han reagerer da også. Blir han sint/tar det bort er det jo ganske stor grunn til bekymring. Egentlig det samme om han slutter å komme inn da.

-Du overreagerer ikke om du velger å ta kontakt med barnevernet, jeg mener du gjør helt det riktige.

-Går han inn på søsteren din også? Når begynte han å gå inn til deg?

Kom gjerne med oppdatering på hvordan det går, vi er ihvertfall en hel gjeng som støtter deg her inne!

Anonymous poster hash: 1e12f...e07

Jeg skal prøve noen av disse rådene! Si tydelig ifra, få mamma til å høre det, sperre døren og dekke til dusjen bedre. Takk for råd alle sammen:))

Jeg kan kanskje nevne at mamma også krever å få komme inn fra tid til annen, noe som kanskje er grunnen til at hun ikke ser problemet med at pappa gjør det samme. Jeg synes forøvrig heller ikke at det er greit at mamma gjør det samme, men det er en stund siden sist, så kanskje hun har lært?

Nei, såvidt jeg vet går han ikke inn på søsteren min.

Tusen takk for all støtten! Setter veldig pris på det :) Skal komme med en oppdatering om det skjer noe!

Anonymous poster hash: 82f18...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe helt annet når det er din mor! Hvis du går på badeland, er det jo nakne kvinner i dusjen som du går forbi. Men det er noe annet når det er din far!

Anonymous poster hash: 7c59e...3bd

Ikke når moren din kaller deg feit, stygg, tjukkebolla, hvalross, gris, purke, kliper deg i "flesket," og kommer med saks eller kniv og tilbyr seg å klippe vekk hvalspekket. Og for å ikke snakke om å etterlate døra på vid vegg etter selv å ha gått inn, selv om det er 20 gjester i stua som ser rett ned gangen og inn på badet.

Under normale mor-datter-forhold skulle jeg vært mer enig med deg da! Men selv da synes jeg sånn oppførsel hadde vært respektløst.

Anonymous poster hash: 3300f...390

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS neste gang du skal dusje spør pappaen din på forhånd om han må tisse/dritte eller gjøre sine ting før du skal gjøre dine, si fra at dette er noe du ikke liker og ikke komfortabel med! Du er 19 for guds skyld ikke 2!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...