Gå til innhold

Ligner du på en kjendis?


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Har fått høre Partricia Arquette og Renee Zellwegger, men tror likheten er svært begrenset (til detaljer og kanskje oppførsel for endel år siden :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører ofte Liv Tyler og Demi Lovato. Kan se førstnevnte, men syns ikke Demi ligne i det hele tatt. Men folk ser vel forskjellige ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Bestefaren min påsto engang at jeg lignet på Reese Witherspoon da hun tilfeldigvis dukket opp på TV. Men jeg tror dette var mest fordi både hun og jeg er blonde jenter :ler:

Kommer ikke på en eneste kjendis som ligner meg. Jeg ligner på en god blanding av mamma og pappa, og det er vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer litt. Enkelte dager sier de at jeg ligner på Tone Damlie Åberge, andre dager har det variert mellom Demi Moore og Sandra Bullock.

Er ikke alltid helt enig, men jeg er forsåvidt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då eg var sånn 15-16 år, og Britney Spears veldig i vinden, fekk eg høyre at eg ligna på ho. Me er nok ikkje heilt ulike, men slåande like er me absolutt ikkje... Er nok mykje det at me begge har brune auge som gjorde utslaget, pluss at eg hadde lysare hår som tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt jeg er svært lik Mary Kate Olsen, selv om jeg har 10 kg mer på kroppen.

Hun kan jo umulig veie mer en 40kg max, så enda godt du har litt mer fett på kroppen enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Tumnus er hot!

Tumnus er skitlekker! Da er nok Yme ganske så heit.

Jeg har fått hørt noen ganger at jeg er snarlik Drew Barrymore. Det er visst noe med haka og smilet. Og håret muligens. Ligner dessverre ikke i kroppen... Jeg synes hun er ei søt dame med glimt i øyet, så jeg tar det som et kompliment at folk synes jeg ligner henne :)

Visstnok ligner jeg henne når hun har ca sånn stil:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRG7x4NBpAHhPDti-iX7gr8PtzpcW8i6mBFhpiIHLp_0FosEyXN

Men synes kanskje selv dette er det som ligner mest :ler: :

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-Ix9yWmp6msHhM:http://i485.photobucket.com/albums/rr217/23liliana/350-drew-barrymore.jpg&t=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barndommen fikk jeg høre at jeg lignet på Märtha Louise. Den gangen var det ikke et veldig kompliment syntes jeg. Nå skulle jeg gjerne sett ut som henne!

Og i en periode på nittitallet mens Melrose Place eller Beverly Hills eller hva det var, gikk på TV, fikk jeg stadig høre at jeg så ut som Tiffany Amber Thiessen.

Hun er definitivt penere enn meg, men håret og øynene ligner kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk hørt Mette Mareritt... :overrasket::sukk:

Og sist Helen Hunt fra Livets Lyse side. Men det var visst mest måten å snakke på.

Før fikk jeg høre Meg Ryan. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 10-12 kg siden (og ca 10 år) fikk jeg høre mye at jeg lignet på Kronprinsesse Victoria

post-37687-1289688279,8389_thumb.jpg

og også på Susan Ward som spillte "Meg" i Sunset beach

post-37687-1289688306,347_thumb.jpg

Nå er jeg noen kilo tyngre og har vel ikke den samme spisse haken lenger. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Artig hvordan ingen ligner på Aud Schønemann eller Nils Vogt.

Jah! Hvorfor møter man aldri noen som ligner på dem?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Artig hvordan ingen ligner på Aud Schønemann eller Nils Vogt.

Hvis man blingser litt kan jeg kanskje ligne litt på Elsa Lystad :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...