Gå til innhold

Han bryr seg ikke når jeg har det dårlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Burde han ikke skjønne etter mange år at jeg ikke trenger den type trøst? Det er jo ikke synd på meg..

Anonymous poster hash: bc073...242

Nei det er ikke synd på deg, makan til narsissistisk vås er det lenge siden jeg har lest. Hvorfor skal han lide for at du er dum? Og etter så mange år(som du sier) så bør vel du kjenne han også.

Håper du sa takk for maten.

Anonymous poster hash: 93efa...d32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:babysmokk::babysmokk: :babysmokk:

Seriøst TS, om du vil at dere skal funke må du slutte med slikt. Han leser ikke tankene dine. Du bør heller være takknemlig for det han har gjort for deg - du kan ikke kreve noe fra en partner. Og i mine øyne har han egentlig litt rett, han har jo tilrettelagt for deg i hverdagen for at du skal kunne fokusere på prøven, så du kan ikke skylde på han for at du strøk.

Det er greit å være skuffet over at du strøk på prøven, men jeg syns du må være takknemlig for at han har tilrettelagt for deg.

Jeg har jo aldri gitt han skylden for at jeg ikke besto, hvor har du fått det fra? Er taknemmelig jeg, er jo ikke det som er problemet her. Men takk for forsøket

Anonymous poster hash: bc073...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alle andre er gale er det på tide å se seg i speilet.

Nei, det er på tide å lese hva det står i hi

Anonymous poster hash: bc073...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vekker han.

Du fikk tilbud om trøst - avslo.

Du ba han lage mat til deg, han avslo.

Han tok over og lagde mat likevel - snilt.

Teit kommentar fra han.

Drama.

Anonymous poster hash: 68f0d...bab

Ja, kl 11. Jeg ba ikke han lage mat til meg, jeg sa vi kunne lage mat sammen

Anonymous poster hash: bc073...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva det egentlig er du lager styr om TS!

Skjerp deg!

Dramaqueen...!

Anonymous poster hash: ac434...5e0

Nå er det han som lagde styr da, så jeg lurer på det samme selv

Anonymous poster hash: bc073...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo aldri gitt han skylden for at jeg ikke besto, hvor har du fått det fra? Er taknemmelig jeg, er jo ikke det som er problemet her. Men takk for forsøket

Anonymous poster hash: bc073...242

Var det en norskprøve du strøk i?

Anonymous poster hash: 93efa...d32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke synd på deg, makan til narsissistisk vås er det lenge siden jeg har lest. Hvorfor skal han lide for at du er dum? Og etter så mange år(som du sier) så bør vel du kjenne han også.

Håper du sa takk for maten.

Anonymous poster hash: 93efa...d32

Men herregud, det er jo akkurat det jeg sier! På hvilken måte mener du at han lider? Og hvilket grunnlag har du for å kalle meg dum?

Anonymous poster hash: bc073...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en norskprøve du strøk i?

Anonymous poster hash: 93efa...d32

Nei, det var ikke en norskprøve

Anonymous poster hash: bc073...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Takk for forsøket?"

Ta deg sammen.

Ta deg sammen selv. Hvis folk ikke har annet enn piss å komme med, så synes jeg dere kan la være å kommentere i det hele tatt. Jeg opprettet ikke denne tråden får å høre på dere snakke om noe helt annet enn det jeg lurte på, og angripe meg personlig. Så takk for forsøket til alle dere som har skrevet, fordi man skulle tro at hensikten var å hjelpe/si sin mening om det som er spørsmålet/saken. Men de fleste av dere har ikke klart det, men det er med vilje, og derfor får dere et ironisk svar tilbake.

Men ellers så har vi jo hørt på hva dere har sagt, og vi har gjort det slutt.

Anonymous poster hash: bc073...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et klassisk eksempel på et "prinsessen på erten"-syndrom.

TS stryker på en prøve. Helt og holdent hennes egen feil og 100% garantert plassert i lav arbeidsinnsats. Ta ansvar for egen situasjon. Ingen andre har gjort det slik. At TS sliter med skolen er hennes egen feil.

Så kommer prinsessen hjem og tar det ut over samboeren. Det er hans feil at han har fritid, det hans feil at hun har "mye" å gjøre på skolen. Det finnes folk i f.eks militæret som jobber 16 timer i døgnet med fag, felt og trening, mens de er plassert på verdens mest gudsforlatte steder uten verken kvinner eller familie. De jobber beinhardt og ingen koser dem på kinnet. At du syns skolen er litt tøft og dermed plasserer matlagingsansvaret på typen fordi han har mer fri enn deg er intet annet enn respektløst og ren latskap.

TS: Du lille jente, du trenger å vokse opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Folk bruker tid på å lese og svare deg og komme med råd.

Flere av svarene var ikke det du ønsket å høre, tough shit.

Men det er du som velger hva du vil ta til deg eller ikke.

Vær litt mer åpen og takknemlig.

Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ellers så har vi jo hørt på hva dere har sagt, og vi har gjort det slutt.

Anonymous poster hash: bc073...242

Det tror jeg høres veldig lurt ut, for dere begge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for noen svar!:haar:

TS: først og fremst, så kjipt at det ikke gikk bra med prøven. Det kommer vel heldigvis flere sjanser?

Jeg tror det er såpass enkelt som noen er inne på, innimellom all dritten, at dere har forskjellige måter å vise omsorg på. Slik jeg leser det, så bryr han seg. Hans måte å vise deg det på er å tilby deg klem og trøst. Det er positivt. At det ikke var det du trengte, endrer ikke på at han prøvde. Det er mulig han ble sår og snurt av å bli avvist på det, og at det er forklaringen på hvorfor han ikke ville være med å lage mat. Kommentaren hans var også totalt unødvendig, men jeg tipper oppbyggingen der er forklaringen.

Noe av det vanskeligste med forhold er at vi trenger og viser omsorg og kjærlighet på forskjellige måter. Trikset er å se den gode intensjonen og sette pris på den, til tross for at det er annerledes enn det man selv hadde foreslått. Hvordan tror du ting hadde utviklet om du tok i mot tilbudet hans om trøst, og etterpå spurte om dere skulle lage mat sammen?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere nepskrell i denne tråden er noen jævla nek som benytter anledningen til å gå løs på en person som allerede er lei seg og stressa på denne måten!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et klassisk eksempel på et "prinsessen på erten"-syndrom.

TS stryker på en prøve. Helt og holdent hennes egen feil og 100% garantert plassert i lav arbeidsinnsats. Ta ansvar for egen situasjon. Ingen andre har gjort det slik. At TS sliter med skolen er hennes egen feil.

Så kommer prinsessen hjem og tar det ut over samboeren. Det er hans feil at han har fritid, det hans feil at hun har "mye" å gjøre på skolen. Det finnes folk i f.eks militæret som jobber 16 timer i døgnet med fag, felt og trening, mens de er plassert på verdens mest gudsforlatte steder uten verken kvinner eller familie. De jobber beinhardt og ingen koser dem på kinnet. At du syns skolen er litt tøft og dermed plasserer matlagingsansvaret på typen fordi han har mer fri enn deg er intet annet enn respektløst og ren latskap.

TS: Du lille jente, du trenger å vokse opp.

Skremmende hvordan folk kan ha en mening om noe de ikke vet en dritt om.

For det første: hva er det jeg har sagt som for deg til å tro at det det er noen andres feil enn min egen, at jeg ikke besto prøven i dag?

For det andre: hvordan kan du med 100 % sikkerhet si at jeg ikke besto prøven fordi jeg ikke jobbet nok?

Og for det tredje: hvordan kan du påstå at jeg sliter på skolen fordi jeg ikke besto prøven i dag?

Hva mener du med "mye", jeg har faktisk masse å gjøre på skolen i tillegg til at jeg jobber. Han lager mat, fordi vet du hva, han er avhengig av å spise middag, men jeg kan bare spise en brødskive for eks. Men når han uansett skal lage, så kan han lage til begge .. Og jeg gjør ingenting annet i huset jeg da?

Gleder meg til å få noen svar fra noen av dere snart, blir spennende å høre grunnlaget deres

Anonymous poster hash: bc073...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis han ikke vil lage mat "sammen" så er det hans rett til og si nei, hvis jeg er lei meg for noe så prøver jeg ikke å tvinge min sambo til og lage mat.

Han ville holde rundt deg, det er fint.. Men du kan ikke forvente at han skal lage mat til deg.

Dessuten syns jeg det er en uting og lage mat til en hver anledning , hvis man i tillegg må lage " jeg strøk på eksamen mat"

Tror du egentlig er frustrert over deg selv og lager litt ekstra styr med din kjæreste... Slik at du selv ikke trenger og føle på at du ikke presterte nokk...

Vi kan ikke forvente at mennene våre skal gi oss mat roser hele tiden, men en klem og en god armkrok koster ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Og dere nepskrell i denne tråden er noen jævla nek som benytter anledningen til å gå løs på en person som allerede er lei seg og stressa på denne måten!

Ja, jeg ble litt revet med her selv. Det var dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med eksamen, men det er ikke verdens undergang. Bedre lykke neste gang. :)

Men han bryr seg. På sin måte, men du avslo. Du ønsker at han skal gjøre det på en annen måte, men da må du enten fortelle han det, eller "ta til takke" med hans måte. Sikkert ikke like gøy å bli avvist når man forsøker å bry seg. Hadde det skadet så mye å ligget noen minutter på armen hans?

Anonymous poster hash: 532fc...e70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, kjæresten din er ikke deg.

Les det som har blitt skrevet her igjen, filtrer det som ikke har med saken å gjør, og du vil se at samtlige mener at du har urimelig krav.



Anonymous poster hash: 0a01b...754
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...