Gå til innhold

Når møtte dere familien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte familien til samboer før vi ble sammen, og egentlig før vi ble sammen. Var på hjemmefest hos ham hvor foreldrene hans var hjemme. Vi var 15.

Men med exen så møtte jeg vel familien hans etter rundt 6 mnd. Da hadde vi vært offisielt sammen i en måned eller noe. Jeg synes det var litt tidlig, men familien hans hadde mast om å møte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Tja, tok vel kanskje 2-3 mnd før jeg møtte foreldrene hans.

1 år før jeg traff besteforeldrene, og 5 år før jeg møtte resten av familien.

Vi bor et godt stykke fra hans familie da, så derfor tok det litt tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i avstandsforhold, og han bodde hjemme de første gangene jeg besøkte han, så da møtte jeg foreldrene da, det var vel 2 mnd etter vi ble sammen. Han møtte mine foreldre rett før vi ble sammen, og resten av familien noen mnder etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble offisielt sammen første gang jeg var på besøk i hjembyen hans, da hadde vi holdt på i 4 mnd, med avstand i 2 av dem. Helgen etter besøkte vi begge min hjemby slik at han fikk møte min familie også. Et år etter det igjen har også foreldrene våre møttes, i forbindelse med flytting til min hjemby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidlig. Jeg tenker at når det er så seriøst, som samboerskap, graviditet eller forlovelse på gang at da er det på tide å treffe hverandres familier. Før det.. Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Jeg bare moret meg litt over en tastefeil du hadde:

(…) brødhuene som tror livet dreier seg utelukkende om å ytre faktorer.

Tilbake til tema: Jeg møtte svigerforeldrene mine etter rundt halvannen måned, og det var fordi jeg trengte meg på: Jeg fulgte etter kjæresten min til en annen kant av landet. Det funka helt fint. Men det finnes ingen fasit. Man må vel egentlig føle på det og snakke med hverandre, og hvis forholdet funker, blir det en eller annen gang nødvendig å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...