Gå til innhold

Typen sin bestekompis å meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ett diskusjonsforum. Om folk er uenig med deg så vi de si det.

Jeg synes forøvrig du og bestekompisen til kjæresten din er forferdelige mennesker.

Ikke bare går bestekompisen hans etter dama hans, men jaggu så tåler ikke hu trynet på han heller.

Stakkars mann.

Gå i fra han og la han finne noen som elsker han så får du heller se selv om bestekompisen velger deg eller han.

Anonymous poster hash: 08854...8ec

Ja det er lov med diskusjon men ikkje å påstå ting om trådstarter som ikke er sant eller gå inn i personlige ting som ikke er sant , snakke drit om personen konkrer at han eller hun er sånn å sånn. Låv å påstå ting men ikke lage din egen historie av noen andres liv.

Anonymous poster hash: 380b0...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lov med diskusjon men ikkje å påstå ting om trådstarter som ikke er sant eller gå inn i personlige ting som ikke er sant , snakke drit om personen konkrer at han eller hun er sånn å sånn. Låv å påstå ting men ikke lage din egen historie av noen andres liv.

Anonymous poster hash: 380b0...3d3

Om du ikke vil at folk skal lage egne konklusjoner på ting så må du bidra med mere detaljer. Siden ingen stryker deg med hårene her så er du vel bare blitt furt fordi du ikke fikk svarene du ønsket.

Uansett hvor teit typen din er så er det vaset dere to bedriver et langt større svik. Du behøver ikke å like det, men det gjør det ikke mindre sant.

Anonymous poster hash: 08854...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver du å holder denne fyren i hendene, lar han holde rundt deg og stryke på deg? Det du driver med er jo lavmål og utroskap. Kanskje du skal tenke litt på hvordan du selv oppfører deg før du snakker ned om typen din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, de gamle kodene er borte forstår jeg.

Det kalles evolusjon kjære deg. Det er faktisk fint at en del av de gamle kodene er borte, fordi mange av dem er bare ren idioti og basert på menneskers egoistiske evne til å holde på gamle flammer selv om de har gått videre selv.

Om det har gått en stund og man ikke lenger er i sorgprosessen hvrofor skal man da insistere på å holde eksen for seg selv?

Aldri skjønt den tankegangen. Det er greit at man venter en stund, til det verste har lagt seg eller sorgen er over for den det gjelder, men å vente i flere år eller aldri kunne bli sammen med en venninnes eks er teit fordi det er en "kode"

Anonymous poster hash: f8498...e46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver du å holder denne fyren i hendene, lar han holde rundt deg og stryke på deg? Det du driver med er jo lavmål og utroskap. Kanskje du skal tenke litt på hvordan du selv oppfører deg før du snakker ned om typen din.

Det er ikke utroskap når typen min ser det å vet det å av og til ber kompisen om å gjør det fordi typen årker ikke.

Folk som bare dømmer uten å lese altså..

Anonymous poster hash: 380b0...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja, de gamle kodene er borte forstår jeg.

Så lenge man har med oppegående folk å gjøre er det ikke behov for sånne firkanta koder vet du. Søstra mi sin nye mann var forlover i exen hennes sitt bryllup, fortid er fortid.

Anonymous poster hash: a91b8...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare å få skrevet ned tankene rundt dette..Er så forvirret å ja..

Har vært ilag med typen i over 2 år, forholdet er helt ok, han er ganske spydig å ikke særlig gentemen mot meg, syker meg ned ofte, men vi er et godt team sammen, har det morsomt osv å jeg vet han er sånn med alle å ikke bare meg å det er sånn han er. Har lært meg å overse det å heller tenke på de gode sidene hans.. Så har han en bestekompis som har vært det hele livet som jeg ble introdusert til for over 1 og et halvt år siden, han var det mest perfekte personen jeg har mødt. Likte å ha dype samtaler, spanderte mat, holdt veska mi, kjefta på typen min når han var stygg i kjeften mot meg osv.

Følte meg så trygg...Så såg vi ikke han på et og et halvt år, pga han var på reise.

Nå er han her igjen og vi henger med han. I all den tiden har det kriblet i magen når jeg tenker på han, og nå 1 og et halvt år senere har ingenting forandret seg mellom oss, tverrt imor..vi har kommet nærmere hverandre.

Kompisen te typen har snakka med han om at han må ta mer vare på meg for jeg er en fantastisk jenta, å det er vanskeligt å finne noen så bra osv. Men typen blir bare sur å sier "ta å ta vare på na du hvis du syns det e så viktigt å behandle henne sånn".

Hvis vi er på fest alle sammen så er det bestekompisen holder veska mi, hjelper å ta på meg jakken, kjøper mat til meg (typen min har nesten aldri spandert noe på meg), holder meg i hånden, holder rundt meg å stryker meg i armen å kaller meg "lillevenn". Alt det der skjer forran typen min som ikke bryr seg i det hele om det, han pleier å vær sjalu men sier han har ikke noe å vær redd for siden det e bestekompisen hans det er snakk om.

Men! hver gang typen min ikke er på rommet så for jeg det blikket av kompisen, der han "spiser" meg opp-ned med øynene å smiler å blunker lett på en vennlig måte. Han har også sakt at han syns sunn i meg å at jeg fortjener det beste å hver gang han gjør noe "romantisk" med meg sier han " egentlig er det typen din sin jobb.. stakkers deg vennen, jeg tar vare på deg uansett men..". Vet ikke om han er sånn mot meg fordi han syns sunn i meg eller pga noe mer?? ;)

Han blir skikkelig sinna når typen gjør noe mot meg å forsvarer meg, føler meg så trygg å beskyttet med han, han er stor å snill å holder rundt meg når sjansen byr seg..ja dere sjønner poenget.

Er så forvirret..Jeg ser rett fram for øynene mine hvor mye bedre gutt jeg EGENTLIG kunne fått meg at til og med kompisen te typen er bedre..Så hva har dette endt opp med? Joh, følelser for han.

Nå skal han på ffolkehøyskole i 1 år å jeg griner for jeg kommer til å savne han å den følelsen han ga meg av å føle meg som en skikkelig kvinne som for mye respekt å kos, han er god å snakke med også...

Jeg blir aldri lett forelsket, forelskelsen med typen min varte bare i 1 måned, mens med bestekompisen hans så føler jeg en så sterk kjærlighet som har vart i nesten 2 år..Vet ikke hvordan kontrollere meg så ikke de legger merke til hvor glad jeg er i kompisen hans å verdsetter han.. følelsene vokser å vokser jo bedre å bedre jeg blir behandlet av han å jo værre jeg blir behandlet av typen min..

Anonymous poster hash: 380b0...3d3

Jeg skulle komme med et konstruktivt svar til deg, men når jeg henger meg opp i alle skrivefeilene, så rant det ut i sanden. Lær deg rettskrivning! Har markert noe av det. Blir bare irriterende lesning.

Anonymous poster hash: 1519f...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles evolusjon kjære deg. Det er faktisk fint at en del av de gamle kodene er borte, fordi mange av dem er bare ren idioti og basert på menneskers egoistiske evne til å holde på gamle flammer selv om de har gått videre selv.

Om det har gått en stund og man ikke lenger er i sorgprosessen hvrofor skal man da insistere på å holde eksen for seg selv?

Aldri skjønt den tankegangen. Det er greit at man venter en stund, til det verste har lagt seg eller sorgen er over for den det gjelder, men å vente i flere år eller aldri kunne bli sammen med en venninnes eks er teit fordi det er en "kode"

Anonymous poster hash: f8498...e46

Evolusjon kalles det nok IKKE, da hele vår art ikke har endret atferd. Det er heller en liberal kulturell utvikling noen plasser i verden. Å vite hva evolusjon er er relativt viktig.

Til TS: hvis du er ulykkelig med typen så unner jeg deg en bedre kjæreste. Jeg ville personlig ikke lagt meg etter kompisen da det viser mangel på respekt og setter de i en vanskelig situasjon. Du får finne ut om det er verdt det.

Anonymous poster hash: 0e161...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man har med oppegående folk å gjøre er det ikke behov for sånne firkanta koder vet du. Søstra mi sin nye mann var forlover i exen hennes sitt bryllup, fortid er fortid.

Anonymous poster hash: a91b8...cd4

Nei, fortid er ikke fortid, men kvitt søppel er kvitt søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles evolusjon kjære deg. Det er faktisk fint at en del av de gamle kodene er borte, fordi mange av dem er bare ren idioti og basert på menneskers egoistiske evne til å holde på gamle flammer selv om de har gått videre selv.

Om det har gått en stund og man ikke lenger er i sorgprosessen hvrofor skal man da insistere på å holde eksen for seg selv?

Aldri skjønt den tankegangen. Det er greit at man venter en stund, til det verste har lagt seg eller sorgen er over for den det gjelder, men å vente i flere år eller aldri kunne bli sammen med en venninnes eks er teit fordi det er en "kode"

Anonymous poster hash: f8498...e46

Egoisme å holde seg unna eksen til gode venner?? Nei, det er nestkjærlighet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bros before hos.

Tror du kan glemme å bli sammen med han kompisen, TS. Han kommer til å måtte velge mellom deg og bestekompisen sin. Det valget er alltid enkelt for en mann.



Anonymous poster hash: ec20b...e17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...