Gå til innhold

Fortelle foreldre at man røyker og snuser, når og hvordan?


Nora-00

Anbefalte innlegg

Og hvorfor er ikke den prinsessen på skolen nå istedet for å sitte på KG og rope etter oppmerksomhet?

Anonymous poster hash: 434f7...559

Er på skolen! Har du ikke hørt om internett på mobil og nettbrett?

Og jeg roper ikke om oppmerksomhet... Jeg har stilt et spørsmål, hvis du leser starten på tråden!

Endret av Nora-00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Og jeg liker det! Pappas lille prinsesse...! 😄

Tror nok foreldrene dine gjør deg en bjørnetjeneste (ikke i positiv forstand nei).

Anonymous poster hash: dbdc8...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på skolen! Har du ikke hørt om internett på mobil og nettbrett?

Og jeg roper ikke om oppmerksomhet... Jeg har stilt et spørsmål, hvis du leser starten på tråden!

Joda, jeg har hørt om begge deler, men jeg har også hørt at man bør følge med på undervisningen hvis man vil komme litt videre her i livet :).

Og jo, du roper etter oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 434f7...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har hørt om begge deler, men jeg har også hørt at man bør følge med på undervisningen hvis man vil komme litt videre her i livet :).

Og jo, du roper etter oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 434f7...559

Jeg spurte et spørsmål, til de som hadde vært igjennom det samme! Jeg har aldri bedt om oppmerksomhet fra deg! Det er heller du som har et markeringsbehov, siden du kommenter her, uten å ha noe svar på tråden å komme med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært igjennom det samme. Jeg var vel like gammel som deg når fasaden på at jeg røkte begynte å sprekke. Jeg begynte vel med å ta litt mer merkbare røykepauser og droppe hint oftere om at jeg hadde begynt å røyke. Til slutt, når all kjeft og hat for den nye hobbyen min var mottatt, var det ikke så mye de kunne gjøre annet enn å la meg holde på. Da begynte jeg å si i fra om at nå skal jeg gå å ta meg en røyk. Og det fikk jeg, selvfølgelig med stygge blikk: Men hva skulle de gjøre? 

Når jeg ble 18 begynte jeg å gi faen og røyke forran de. Men ikke før det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært igjennom det samme. Jeg var vel like gammel som deg når fasaden på at jeg røkte begynte å sprekke. Jeg begynte vel med å ta litt mer merkbare røykepauser og droppe hint oftere om at jeg hadde begynt å røyke. Til slutt, når all kjeft og hat for den nye hobbyen min var mottatt, var det ikke så mye de kunne gjøre annet enn å la meg holde på. Da begynte jeg å si i fra om at nå skal jeg gå å ta meg en røyk. Og det fikk jeg, selvfølgelig med stygge blikk: Men hva skulle de gjøre?

Når jeg ble 18 begynte jeg å gi faen og røyke forran de. Men ikke før det.

How Insensitive.

😨 😒 🐽

Anonymous poster hash: b46a0...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

How Insensitive.

Anonymous poster hash: b46a0...3c7

Mulig. Jeg mener det er værre å lyve om det man gjør jeg da. Vil heller stå for det og være ærlig og få litt kjeft enn å skjule sånne ting. Nå er jeg heldigvis voksen og slipper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 år, og bruker både røyk og snus daglig. Begynte å snuse når jeg var 13, og har røyka litt av og til en stund. Fra i vinter har jeg røyka fast, men bare på skolen eller når jeg er med kjæresten og venner, og ikke mer enn 10-15 om dagen! Jeg er avhengig, og har ingen plan om å slutte nå. Mamma og pappa vet ikke at jeg gjør det, og jeg lurer på jeg bare skal fortelle det, eller bare vente til de fersker meg...? Er lei av å ikke kunne røyke når jeg vil, og at jeg hele tiden må passe på å gjemme røyken og snusen min så de ikke finner den!

Er det noen som har fortalt det hjemme før man ble ferska? Hvordan gjorde du det, og hvor gammel var du? Noen tips?

Si det rett ut. De vil vel sette pris på din ærlighet?

Anonymous poster hash: 75005...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det rett ut. De vil vel sette pris på din ærlighet?

Anonymous poster hash: 75005...021

Ja, jeg har mest lyst til det! Men jeg vet ikke hvordan eller i hvilken setting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har mest lyst til det! Men jeg vet ikke hvordan eller i hvilken setting...

Ta det under familiemiddag i dag. Mens du ber din far sende deg potetene, kan du plumpe ut i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det under familiemiddag i dag. Mens du ber din far sende deg potetene, kan du plumpe ut i det.

Man setter frem askebegeret og forteller at det er godt med en røyk etter middag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man setter frem askebegeret og forteller at det er godt med en røyk etter middag.

Eller den vrien der, med snusbleia godt stappet opp under leppa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tenkt på det med snusen... Bare ha snusen under leppa, og boksen i baklomma når jeg er hjemme! Når de merker det, og sier noe om det, kan jeg si at jeg røyker også... Litt skummelt men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har tenkt på det med snusen... Bare ha snusen under leppa, og boksen i baklomma når jeg er hjemme! Når de merker det, og sier noe om det, kan jeg si at jeg røyker også... Litt skummelt men...

Er du voksen nok til å røyke og snuse, tar du ansvar og forteller det til foreldrene dine.

Men jeg skjønner ærligtalt ikke hvorfor du ønsker å utsette deg for livstruende sykdommer.

Du kommer til å dø en smertefull død om du ikke slutter å snuse og røyke.

Huden din blir også stygg og du vil bli seendes gammel ut tidlig.

Hva er det som er så attraktivt med det?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tenkt på det med snusen... Bare ha snusen under leppa, og boksen i baklomma når jeg er hjemme! Når de merker det, og sier noe om det, kan jeg si at jeg røyker også... Litt skummelt men...

Ja, snusen är som flickans lille,

smaker godt,

men luktar ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyklukten kan de tenke kommer fra andre. Jeg hadde en kjæreste som røyket og til tider stinka det av meg.... Dritekkelt.

Men uansett, hvorfor ikke bare si det som det er, hvis du absolutt må si det?

Anonymous poster hash: f4e8a...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si det rett ut. De vil vel sette pris på din ærlighet?

Anonymous poster hash: 75005...021

Får håpe TS'foreldre ikke bryter kontakten med henne. Selv hadde jeg ikke besøkt en røyker, familie eller ikke.

Anonymous poster hash: b46a0...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snusen är som flickans lille,

smaker godt,

men luktar ille.

For ikke å nevne det estetiske:

Det ser helvetes stygt ut. Æsj. Udelikat.

Anonymous poster hash: b46a0...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det tror jeg ikke skjer for min del... Er enebarn, og er vel en smule bortskjemt! Får stort sett det jeg vil ha, uansett hva det koster! Vil jeg ha en ny jakke til 7-8 tusen, så får jeg det! Lommepenger er for min egen hygge!

Brb toalettet, tror jeg må kaste opp. Lykke til senere i livet når virkeligheten smeller deg i fjeset

Anonymous poster hash: ccc9c...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da 15-åringen kom og fortalte oss det fant vi også raskt ut at vi ikke ville finansiere det. Så konsekvensen var at inndratt lommepenger. Han virket ikke happy over det, men nå har han aldri vært bortskjemt heller.

 

Jeg kunne forøvrig lukte både røyk av klærne og at han snuste ut av rommet hans, fordi han heiv snusen det i søpla. Luktet skikkelig dritt og får brekningsfølelse av det :(



Anonymous poster hash: eb439...b86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...