Gå til innhold

andre som er i pp 10 ?


ylse

Anbefalte innlegg

ung og dom som jeg var trudde jeg at det å bli gravid ikke skulle bli noe problem... der tok jeg feil, har nå prøvd i 10 måneder, har nettopp hatt EL så er vel bare og vente og se nok en gang.

Kosttilskudd er vi flinke på så jeg forstår ikke hvorfor vi ikke har blitt gravide enda. Legen har sagt at grunnet bakovervendt livmor kan det ta litt lenger tid, men begynner og bli ganske utålmodig nå ja.

Flere som har prøvd en stund? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For oss klaffet det på pp11. Neste gang ble det pp3.



Anonymous poster hash: 7b30d...6e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Skal bakovervendt ha noe å si?

Jeg har det og fikk beskjed om at det ikke hadde noen innvirkning. Ble gravid i pp 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta noe lengere tid med bakovervendt, der jo selfølgelig individuelt men som regel.
sier seg egentlig selv, og livmoren ligger ikke naturlig i forhold til penisen! hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, her sier leger forskjellig om livmor. Jeg har samme, men legen min sa at det ikke er no problem. Er i PP4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det har seg sann at legene sier litt forskjellig, men har tittet MYE på videoer og lest masse om det da jeg fikk vite det, så det er jo individuelt, så etter en GU vil legen se om den er litt bakovervendt eller kraftig, det er dette som avgjør om det kan ta litt tid eller ikke :) Det er jo veldig normalt, men det kommer helt ann på hvilken vinkel livmoren er i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...