Gå til innhold

Unormalt å IKKE miste matlyst i varmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg alene om IKKE å miste matlyst i varmen?

Tvert i mot, blir jeg nesten ekstra godtesyk nå, siden jeg både er trett, slapp og forhindret i å gjøre en del vanlige aktiviteter.



Anonymous poster hash: c487f...f29
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene. Jeg sliter i varmen, men miste matlysten gjør jeg dessverre ikke.



Anonymous poster hash: 0d0d8...42d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Jeg spiser som en gris uansett temperatur, jeg. Tror faktisk jeg har spist ekstra mye i varmen etter at jeg så Game of Thrones. Fire cannot kill a dragon, messer jeg mens jeg kjører nedpå enda en glohet pølse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt det samme, men jeg har god matlyst når jeg er syk! Kan ligge med influensa, feber, bihulebetennelse, lungebetennelse eller tidenes hodeverk og allikevel står jeg opp tidlig for å spise frokost samt lager full middag til meg selv som jeg spiser før jeg kollapser tilbake i senga. Tror jeg er den flinkeste pasienten til å spise som jeg vet om.



Anonymous poster hash: 17315...b34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jeg mister lysten på varm mat når det er så varmt som nå.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Sliter selv i varmen. Viktigste er nok av vann og salter.

Noen dager med litt mindre mat gjør ikke noe skade. For min del er det lettere med scampi, grillmat, frukt etc som er lett og friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister matlysten, men jeg blir desto mer godtesjuk fra klokka 20. Så selv om jeg spiser fordi jeg må og er stappmett, sitter jeg å er sååå fysen hele kvelden. Småspiser hele kvelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister ikke matlysten. Har ingen søtsug da, men har lyst på vanlige måltider uansett temperatur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister lysten på varm mat når det er så varmt som nå.

Samme her, men varm mat er det beste.... Så jeg sitter og spiser glohet mat med både vifte og iskald drikke. Jeg spiser mye mindre nå i varmen enn ellers, men jeg er fortsatt like sulten.

Anonymous poster hash: 64a2d...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir depressive når det er mørkt lenge, jeg blir depressiv i varmt vær

- og trøstespiser :sukk:



Anonymous poster hash: 09de3...9b7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får enorm appetitt nå i varmen, men prøver å begrense seg. Går alltid opp noen kg i løpet av sommeren likevel :vekt:

Bikinikropp hele året,utenom når man faktisk kan gå i bikini i norge :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri spist så mye is i hele mitt liv som denne sommeren :sjokkbla:

Ønsker meg aircondition...



Anonymous poster hash: 9f8ce...cbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser is for å kjøle meg ned. Og potetgull med SALT må jeg alltid ha når det er så varmt.



Anonymous poster hash: 90575...334
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, her er det full guffe med mangomilkshakes, saftis og smoothier dagen lang.

I tillegg til at jeg er veldig glad i sterk mat, så spiser chili til alle måltider (ja, på brødskiven også hehe), men det er IKKE særlig behagelig. Altfor varmt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er vitsen med dobbel negativ? Hvorfor ikke si "normalt å miste" istedet for "unormalt å ikke miste"?



Anonymous poster hash: 9ea93...03a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke unormalt og jeg kjenner meg godt igjen. Har alltid vært sulten i varmen og ofte vært irritert på dem som ikke orker å spise. Er vant med å reise til sydligere strøk hver sommer og er like sulten som normalt. I tillegg elsker jeg å spise ny mat i nytt land og kan derfor bli litt irritert når andre ikke er interesserte i å gå på restaurant eller spise gode middager. Jeg er ikke fornøyd med litt frukt og vann for å si det sånn. Altså helt normalt.



Anonymous poster hash: 762b8...869
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med dobbel negativ? Hvorfor ikke si "normalt å miste" istedet for "unormalt å ikke miste"?

Anonymous poster hash: 9ea93...03a

Eh? Det er jo to forskjellige ting og ikke dobbelt negativ. De fleste mister matlysten i varmen. TS lurer på om deg er normalt å ikke gjøre det.

Jeg mister ikke matlysten helt, men spiser nok litt lettere. Får lyst på lette friske måltider, salt og mye is og drikke.

Anonymous poster hash: 7dd46...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh? Det er jo to forskjellige ting og ikke dobbelt negativ. De fleste mister matlysten i varmen. TS lurer på om deg er normalt å ikke gjøre det.

Jeg mister ikke matlysten helt, men spiser nok litt lettere. Får lyst på lette friske måltider, salt og mye is og drikke.

Anonymous poster hash: 7dd46...c07

"normalt å miste" er logisk ekvivalent med "unormalt å ikke miste"

Anonymous poster hash: 9ea93...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...