Gå til innhold

Kvinnefotball i FIFA 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endelig blir kvinnefotballen en del av FIFA-spillene! Allerede i neste utgave (2016-utaven) kommer EA til å inkludre ihvertfall 12 kvinnelandslag:

http://www.pressfire.no/nyheter/PS4/9706/Det-er-klart-for-kvinnefotball-i-FIFA-16

Så hva tenker dere, kvinner og menn? Er dette noe dere ser frem til? Personlig må jeg si at det er en gledelig utvikling, selv om jeg nok ikke kommer til å spille som noe kvinnelandslag selv. Allikevel bra at man kan få lokket flere kvinner til å spille FIFA.

FIFA-spillene er jo også kjent for å inneha en høy grad av realisme, så det skal bli spennende å se om EA kommer til å gjøre med AI'en, og om de kommer til å legge til rette for ting som klyngefotball og lompeskudd som buer over keeper og i mål.

Spennende!



Anonymous poster hash: 317ec...a88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde det nærmest var opplest og vedtatt at FIFA var langt fra realistisk, og at de som bryr seg mer om fotball enn lisenser heller spiller PES. :P

Synes forøvrig det var spesielt å lese negativiteten i kommentarfeltene. Virker nesten som enkelte tror deres spillopplevelse blir dårligere fordi det nå er damer i spillene.



Anonymous poster hash: b5027...673
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...